Borderlands

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 9 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Geen nieuwe informatie, maar.......................
    Ik heb net Borderlands ge-pre-ordered bij 12.com! \o/

2. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dit spel er supertof uitzien. het enige wat me ervan weerhoud om em te kopen is omdat een maand later MW2 uitkomt. dan is de kans groot dat ik deze niet meer aanraak.

kan ook niet kiezen, wolfestein, operation flashpoint, borderlands, Halo ODST, MW2...pfffff en dan 2010 singularity, alien vs predator....enz.

enige die 100% gekocht wordt is MW2, misschien dat borderlands erbij komt. kweet het echt niet aaaaaaaaaaaaaargh

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Borderlands DLC Will Surprise, At Least Two Coming
    At least two downloadable content batches surprising in content and speed of release will hit Gearbox's Diablo-esque shooter Borderlands, according to CEO Randy Pitchford.

"People are going to be surprised when they find out how quickly we're coming, and with what content we're coming," EuroGamer reports Pitchford saying in a Gamescom presentation. "Also, we're going to watch and see what happens when the game launches, so we can have our plans affected by what our customers want more of."
    [​IMG][​IMG]
    A Twitter post by Pitchford reveals "The first 2 Borderlands DLC packs will be all new - not stuff that was cut or held back!" Gearbox's Mikey Neumann told us at E3 that DLC is often birthed during the certification period--which Borderlands is currently in. ''What happens a lot of the time is you finish your game and it's time for cert, and during cert a lot of bugs crop up that you have to fix, and a lot of them are really, really big bugs. You are certainly not adding any content to the game at all. A level? No way.

But, during cert, if you have a lot of level designers who have nothing to do--which is pretty common, you pull level design and art off first--they're gonna be making cool shit and want to make cool shit. That cool shit, that tends to be what DLC ends up being. It's the stuff we couldn't add to the game because we're making it during cert, which is impossible to get into the [retail] game. ''

Check out our E3 impressions and the bombastic Comic-Con trailer for more on Borderlands, which is coming to PC, Xbox 360 and PlayStation 3 on October 20.

4. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Weet het nu wel zeker! Dit word mijn eerste pre-orde van dit jaar! Game lijkt me zooo goed!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, ondanks dat het een druk najaar wordt met lekkere westerse rpg's ga ik deze denk ik toch halen voor de co-op sessies. Even een vriend van me overhalen om em ook te kopen :)

6. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    We kunnen binnenkort een nieuwe trailer bekijken.
    Laten we hopen dat deze een groter publiek zal aantrekken.

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik hoor en lees verhalen dat het op een MMO gaat lijken. Echter lees ik ook dat je maar met 4 spelers co-op kunt spelen. Toch lijkt het in filmpjes en SS's dat het veel meer mensen zijn. Iemand een idee?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het is max 4 player co-op

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Borderlands is ook een FPS met (MMO)RPG elementen zoals loot, grinden, traden ( met andere mensen ), quests etc. En je kan écht alleen maar met 4 spelers co-op spelen.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Voor mij ook genoeg. Ik neem aan gewoon over XBL?

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan volgens mij met 2 spelers splitscreen op 1 xbox en natuurlijk over XBL met 4 man.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? :eek: maar dat wist ik niet!! Dat is wel super vet

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Heb een gameplay demonstratie bijgewoond bij 2K games, Randy Pitchord legde alles uit terwijl we de gameplay zagen. Erg nice, heel verstandig dat ze ook voor MW2 uitkomen, want anders zou vrijwel iedereen die game laten liggen.

Ik hoop dat Borderlands een succes word, want het zag er erg tof uit, mooie graphics style, idioot , achterlijk , ziek veel wapens :thumbs:. Na deze demonstratie had ik gelijk een must have erbij.

14. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik meende dat Randy zei dat je de game 4-player split screen kunt spelen. Samen met Brink waren voor mij dit de games van de GamesCom'09:thumbs:

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja splitscreen is mogelijk :D

Zal ik de pre-order dan toch maar laten staan?

@ BigKabuto:

Die wapens, zitten die er standaard in? Of hoe komen die 3 miljoen wapens tot stand? En waar moet ik dan precies aan denken?

Echt compleet andere wapens, of dezelfde wapens met hier en daar een extraatje waardoor ie ietsje sterker is?

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Samen met Titan hebben we iemand van Gearbox ge-interviewed en die zei dat ze een soort van 'Gear-creator' hadden gemaakt. Zo heb je dus talloze verschillende scopes voor een sniperrifle, verschilende sniper rifles, handguns,shotguns,submachine guns, etc...en daarnaast nog allerlei Alien guns.

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En kun je die dan ook met elkaar mengen? Oftewel customizen?
    Want ik dacht dat dat er in zou zitten, maar volgens anderen klopt dat niet.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De wapens worden procedureel gegenereerd toch? Er zit een soort van AI achter het loot systeem wat at random wapens creeerd met verschillende statistieken en skins.

Wat ik me nog afvroeg, kan ik ook zelf die wapens repareren/upgraden/combineren?

Stel dat ik een random drop vind van een pistool met hele hoge damage en vervolgens koop ik een pistool met een dikke scope, kan ik deze 2 dan combineren? Slijten de wapens uberhaupt als je ze gebruikt?

edit:// wat Xbox-freak zegt :D

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    waarschijnlijk kun je attachments zoals scopes, grotere clips etc eraf halen en op een andere gun zetten

moet zeggen dat dit spel wel veelbelovend is al ben ik bang dat weinig mensen het gaan kopen door de onbekendheid. Ze moeten echt meer aandacht krijgen op de gamesites en in gamebladen

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Denk gewoon Diablo 2 met een twistje hier en daar.

Mja aandacht terzijde het is gewoon niet allemaal erg overtuigend.

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina