[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moet je de game even opnieuw opstarten had precies hetzelfde :)
    Heb nu btw dat pak en moet terug naar m,n meisje maar weet de weg alleen niet terug..
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben maar overnieuwe begonnen :) Wat ook geen straf is want ik vermaak me enorm met deze game.
     
  3. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ga ook maar opnieuw beginnen want ik heb het idee dat ik inderdaad flink wat items ben vergeten in het gebied wat nu geblokkeerd is.
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Twee kerels, een op gamefaqs en een op x360a, hebben de sequence break gevonden om de game met 4% items uit te spelen! Maandag maar eens een poging wagen, kijken of ik m dan ook rond de 30 min kan uitspelen!
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nergens die missle pack vinden ... ben ook maar overnieuw begonnen maar kan het nog steeds niet vinden, alvast bedankt :)
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer gebeurd dit? Zonder (al te veel) spoilers.
    Ik wil wel graag alles/zoveel mogelijk kunnen vinden.
     
  7. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Nadat je alles hebt om de gekleurde objecten te slopen (Grenades, misiles foam, friction dampener) Ik ben toen verder gegaan met de verhaallijn omdat ik niet wist dat ik ergens niet meer bij kon.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus als je het laatste item pakt of naar het volgende speciale punt gaat van de verhaallijn? :)
     
  9. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Als je nadat je alles hebt doorgaat met de verhaallijn komt de ontploffing.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Hmm verklart meteen waarom ikniet meer in sommige ruimtes kon komen... Volgende week dan maar weer opnieuw gaan voor de 100%. Maar is niet erg, vindt et super vet spel :cool:
     
  11. Slaatje B

    Slaatje B XBW's Dark Knight

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een van de betere, zo niet de beste, Arcade game die te downloaden is voor de X360.
    Heb hem pas 1 dag kunnen spelen en daarna geen tijd meer gehad.
    Wel uitgespeeld uiteraard, wat een gruwelijke game.
    Op Insane al een klein stukje gehad maar dat is toch wel iets moeilijker :9
     
  12. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    5x geprobeerd maar de beruchte deur is elke keer dicht, ik waag pas een poging als bekend is wat je nou precies moet doen. Ik heb wel de game uitgespeeld met 12% items in 1u30min, was een makkie en ben nu Lv 35. Ga snel weer even grinden op insane.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Was net een update te downloaden voor Shadow Complex.
    Any info? Bugfix? :)
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Je kon via de demo heel het spel spelen van Shadow Complex. Ik heb het net geprobeerd en het was mij gelukt. \o/

    Gewoon die update annuleren en kan lekker geheel het spel spelen, zonder 'm te kopen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heb m toch maar gewoon gekocht, had geen zin om steeds opnieuw te beginnen en lijkt me ook kut als je steeds op lvl 1 qua EXP begint. Moet zeggen dat ik er absoluut geen spijt van heb, wat mij betreft is het dat tientje zeker waard, heb me er al een aantal uren uitstekend mee vermaakt.

    Vind het ook erg tof hoe je steeds maar nieuwe upgrades blijft krijgen, ik dacht ongeveer na dat je het pak krijgt dat dat het wel ongeveer zou zijn maar daarna komen nog veel meer coole gadgets/abilities :D
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik vind het wel typisch.

    Als er over emulators wordt gepraat al heb je een spel origineel of over illegaal downloaden van xbox games gaan alle alarmbellen rinkelen en worden mensen gewaarschuwd of gebanned.

    Maar als er een bug is waardoor je nog steeds illegaal een xbla game kan spelen wordt het de normaalste zaak van de wereld gevonden en gaat de discussie over hoe je illgaal die bug moet gebruiken gewoon door.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Dit is gewoon 'domheid' van de developer, en dus is het normaal dat mensen daar gewoon 'misbruik' van maken. Sowieso denk ik dat de mensen die hiervan gebruik maken de game anders toch niet aangeschaft zouden hebben, en als ze het nu WEL leuk vinden, dan zullen ze het alsnog aanschaffen ivm de al genoemde redenen (niet telkens op level 1 beginnen, mogelijkheid tot saven, achievements, etc)

    Daarnaast vind ik het sowieso wel overdreven dat je hier, net als op veel andere forums trouwens, niet eens over emulators etc mag spreken, maar goed, dat is nu eenmaal een regel die hier geldt dus daar verander je weinig aan.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb maar een volledige map uitgeprint want ik kom er niet meer uit ;(
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Krijg het niet voor elkaar bij de demo om verder te spelen, zal het al geupdate zijn? Heb voor het spel geen updates gedownload. Heb zonet wel de demo gedownload.
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan zit die update dus al bij de demo in...
     

Deel Deze Pagina