Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Wie zegt dat ik voor de steelers ben? :D Naja mss men avatar maar op dit moment ben ik een neutrale liefhebber. Ik ben van 1 team echt fan geweest en dat waren de Carolina Panthers. In de tijd toen Mushin Mohammed een held daar was. Maar sinds de season na hun Superbowl tegen the patriots ging het bergafwaards en heb ik ze niet echt meer gevolgt.

Momenteel volg ik meerdere teams tegelijk, ben vooral fan van defensive teams(aangezien ik in mijn jeugdige jaren ook een defender was) En als je naar de beste defensive teams kijk, kijk je automatisch naar de ''ratbirds'' en de steelers:D Hun games waren last season ook echt subliem van beide kanten. Spannend tot de laatste seconde._O__O_

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wil niet heel lullig zijn, maar de panthers zijn maar 2 jaar aan de top geweest:+
    Het super bowl jaar dan, het jaar daarvoor hadden ze ook een winning season maar het jaar daarvoor waren ze 1-15 en hebben hiervoor ook nognooit een winning record gehad

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hadden jullie gezien op nfl.com dat chad ochocinco even een pat maakt en een de bal kickt bij de kickoff hahah geniaal

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    ja daar ben ik van op de hoogte. Het jaar dat ze 1-15 hadden was ik pas bezig met het volgen van alle gebeurtenissen van de NFL. En het jaar daarna ging ik alle D-liners(als voorbeelden voor real life) checken en toen kwam ik bij Julius Peppers en zodoende werd ik fan van hun. Duurde ook niet lang want zoals je al zei hebben ze maar 2 jaar echt goed gepresteerd dus daarna verloor ik mijn intresse in hun

Ik had vorig season wel nog een klein beetje hoop dat ze weer zouden presteren met Smith(WR) maar helaas mocht het niet baten.

Edit: Ja had het toevalig net gezien. chad is echt een show mannetje :D

Laatst bewerkt: 21 aug 2009
  5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of de rest ook al bericht heeft gehad van EA, maar ik moet nu de volgende dingen nog doormailen:

- E-mail address listed on gamertag:
    - Your Date of Birth:
    - Zip Code:

Wel op dezelfde dag antwoord gekregen!

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas nog niets gehad

7. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik de tijd zie, binnen 3 uur hebben ze teruggemaild trouwens.
    Volgens mij om 12 uur gemaild en om half 3 een antwoord.

8. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels een email gekregen. Die van mij is manual door mederwerker van hun geactiveerd. :)

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm....

En hoefde jij niet die 3 bovenstaande dingen nog door te geven?

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de enige responds dat ik heb gekregen, naast het autmatische emailtje dat je krijg als je een vraag per email stuurd

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hijs vettttt!!

Grafisch ook veel beter dan de demo. (en snellere laadtijden!)

Mijn casema abbo is afgelopen, heeft iemand een site waar je (snel) wedstrijden op kan bekijken?

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  12. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is de online franchise ook geactiveerd door EA.....hoefde niks te doen verder

ik kreeg de volgende (totaal niet te begrijpen) mail/bevestiging van EA:

Dear Dakoota,

Thank you for contacting us with your concern.

I would like to inform I have manually entitled "Madden NFL 10 Franchise Code" with your account which is associated with the email ID " ***@hotmail.com ". We suggest you to login using your email and its password to access your Gamertag profile.

Hope, I am able to address your concern. If you have any other questions or concerns please let us know and thank you for your support of EA Sports Online.

Thank you,

Sophie
    EA Online Support

Die bevestigingsmail van EA naar Ryu was een stuk duidelijker..

@ Jeast: hij id heeel vet....grafisch super goed, en leuke details bv als je speelt tegen Falcons dan hoor je echte indoorgeluidjes... niet dat dat zo belangrijk is, maar het is gewoon grappig...

13. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.

We will assume your issue has been resolved if we do not hear from you within 144 hours.

Thank you for allowing us to be of service to you.

MLINK: http://easports.custhelp.com/cgi-bi...q_upd.php&p_iid=16370027&p_created=1250942901
    To access your question from our support site, click here.

Subject

Please let us know that you purchased Madden NFL 10 and that the Online Franc...
    Discussion Thread Response (Aidan)
    08/22/2009 09:41 AM

Hi,

Thank you for contacting Electronic Arts.

We are sorry to hear you are having difficulties with the game. In order to further investigate and assist you with this issue, we request you to please provide us with the following details:

Your Full Name:
    Your Ea.com account name:
    The E-mail address listed on your gamertag:
    Your Gamertag:
    Your date of birth:
    Your Zip code :

We look forward to your reply.

Thank you,

Abel
    EA Online Support.

dit kreeg ik terug

14. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ah waarschijnlijk is het zo dat als je een andere e-mail heb gebruikt dan de email waar je EA account en je GamerTag aan verbonden is dat ze dus meer info moeten hebben. Die van mij is allemaal met dezelfde Email adress.

Hopelijk word het snel verholpen. Was leuke middag trouwens Vassili, je had verdient gewonnen. Te veel fouten van mij kant alleen die eagles vs raven match was echt gay. Hele tijd Play action word door meeste mensen gezien als AI abuse maarja. Volgende keer gaan we zeker verder, tot dan moet ik echt gaan oefenen :lol:

Was wel een verademing om online te spelen tegen iemand die het tenminste realistisch houd kwa play calling buiten die play action play's dan. In de meeste unranked games kom ik mensen tegen die haast nooit punten in situaties waarin iedere coach zijn special team in het veld zou sturen.

15. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat vind ik ook het leukste, dit zouden we ook moeten doen in de online franshine die we opbouwen later. ja ik herinnerde me pas na de game toen je die message stuurde dat ik erg veel play action speelde. sorry daarvoor maar 45-10 SD vs NYG PHI vs Ravens 30-hoeveel had jij ook alweer:p en panthers vs redskins 17-00. ik vind de panthers echt kut trouwens alleen williams runt echt fijn. verder speel ik al 2 jaar met san diego dus weet wel hoe ik met hun moet spelen en vick was gewoon erg fijn met de eagels met de roll outs naar links.

je moet werken aan je reads je gooit teveel naar de recievers als je vast gemerkt heb gooi ik veel naar de te of de runningbacks. en als er echt niks open is gooi de bal gewoon weg anders heb je een int en daar heb je niet veel aan. je moet ook eerder beslissen waar je naartoe gooit, ik had je in de san diego game wel veel met maar een rush van 2 dt en dan merriman en phillips maakten het vershil.

maarja kunnen ook een keer een co op game doen voor die 2 archievements :p ik zie je morgen wel op live ofzo

16. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    co-op = 3 achievements btw.
    Complete a co-op game, Throw a lateral pass, Pass for a TD.

Mn online Franchise hebben ze ook meteen vandaag geactiveerd.
    Netjes afgehandeld allemaal!
    :thumbs:

Wel stom dat je nog moet betalen voor een Elite gametype.

@Ryu: Gaan de meeste mensen online dan voor een pass of run op 4th down ipv te punten?

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Naja ''meeste'' mensen is misschien verkeerd gezegt. Laten we het houden op veel mensen. Zelf hou ik ervan om te simmen, om te spelen zoals het in het echt ook gaat maar ik kom soms echt mensen tegen die rare dingen doen.

Bij 4th and 3 vind ik het nog kunnen om ervoor te gaan als je achterstaat bijvoorbeeld. Laats had ik iemand die met 7-14 voor staat, had dus net gescoord. Maar inplaats een kick return te doen, doet hij een onside kick.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    als ik met de maatjes speel is het motto vaak: punten is voor pussy's!:+

19. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond online met de Bears tegen de Bills gespeeld.

Erg leuke match, stond snel 2 td's voor en toen begon m'n tegenstander alleen nog maar snelle diepe passes te maken naar T.O.
    Die gast is echt een beest..
    Hij pakte alles!
    Ik heb alles geprobeerd, ik bleef rushen maar het werkte niet.
    Highlighten had ook geen zin.
    B en R deed ook niet veel goeds, T.O. is echt TE snel en zelfs 1 vs 2 won hij alles.
    Telkens 1 van de 3 downes haalde hij het.
    Uiteindelijk toen we gelijk stonden viel zijn stroom uit dus de game niet afgemaakt maar dat was echt ff frustrerend.

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja T.O is meestal niet te houden. Was het trouwens op all pro of all madden? Kan ook daar aan liggen? Zoiets dergelijks had ik ook meegemaakt maar dan met adrian peterson. Had een tegenstander die echt heel vaak wildcat formation deed. Ook frustrerent, peterson had meerdere malen veelvoudige broken tackles met resultaat een TD. Zelfs all out blitzes ontweek of breekte hij via die formation. Maar bij normale run plays had ik hem wel meestal voor loss yardage

Laatst bewerkt: 23 aug 2009

Deel Deze Pagina