Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Sowiezo is een demo zonder navigator voor mij al een heel stuk minder...
    Als ik denk aan Rally denk ik aan zo'n gozer die me alles verteld..
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die mis ik idd ook. Maar dat ligt eraan dat die het Trailblazer event is. Maar ik had hem hier graag ook gehad. Omdat het eigenlijk ook gewoon rally rijden is, maar dan met andere auto's direct op de baan. :)
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Jammer dat ze geen actuele Rallycross wagens erin verwerken zoals dat vroeger bij Rallisport Challenge wel het geval was. Damn, dat was pas een game! :cool:
     
  4. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    als je naar de finish rijdt heb je een lang recht stuk. voordat je dat rechte stuk op komt heb je een bocht naar rechts. die is het niet maar de bocht daarvoor. eerst een lange flauwe bocht naar links dan word die scherper, op het stuk dat die scherper word zie van die oranje netten staan, daar kun je doorheen en dan kun je gelijk een weg daarachter je grip weer pakken. ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het is inderdaad één van de laatste bochten voor het rechte stuk, die enorm breed is. Je hebt echt alle ruimte, en als je gewoon gas blijft geven, vlieg je van de baan af. Máár; je landt daarachter, en als je de auto goed plaatst, kan je in één keer wegrijden. En dat gaat snel!
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja die ken ik uiteraard. Zonet een nieuw record gereden:

    02:53.35

    Halverwege (2e checkpoint) had ik een tijd van 01:20.74 wat bijna 0.4 second sneller is dan de gast van Codemasters. Ik moet dus nog veel oefenen op het 2e gedeelte van de baan.

    @ VapoChill:

    Ik zou niet weten hoe ik een filmpje moet posten. Enige waar ik mee kan filmen is mijn telefoon en ik weet niet of je daar wel op zit te wachten :D
     
  7. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2


    Ik heb je gewaarschuwd, verschrikkelijke kwaliteit. Kan de kwaliteit verhogen, maar wist niet of ik daar nog genoeg ruimte voor had op m'n mobiel.
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Kwaliteit valt reuze mee hoor, is prima te bekijken + lekkere eminem song :9. Maar erg netjes zeg, zou het zelf nooit kunnen. :thumbs:
     
  9. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Tuurlijk wel, kwestie van oefenen.
     
  10. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wel kunnen maar ik zou het niet willen. :+
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie wel nu dat ik veel te netjes rijdt en die bochten te ruim neem om echt een scherpe tijd neer te zetten.. je snijdt aardig wat af.

    Neemt trouwens niet weg dat je knetterhard kunt rijden, goed gedaan... en wat zeg je nou op het eind? papatjuul zuigt? :)
     
  12. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Vapochill zuigt zegt ie :9 En groot gelijk, mensen met hun voorbarige conclusies altijd :+
     
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, check het videotje van die CM gast maar. Die is wat hogere kwaliteit en daar kan je wat aardige afsnij-trucjes in vinden.

    Haha }:] Was overigens niet serieus bedoelt hoor :+
     
  14. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha nee maar ik vond het een grappige reactie, vandaar ook de :+ smiley
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel veel stukken afgesneden van de weg, maarja anders geraak je niet aan zo'n snelle tijd denk ik.
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Echt de Menu Designer verdient gewoon al een Award. Bij deel 1 vond ik het Menu al top, maar dit is helemaal waanzinnig gedaan! :cool:

    Voor de rest gewoon top. Grafisch natuurlijk prachtig en een iets betere Handling dan in deel 1 welke ik trouwens nog niet heb uitgespeeld, maar goed dit 2e deel koop ik waarschijnlijk wel. En eh... The Prodigy! :thumbs:
     
  17. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit menu is idd erg leuk gedaan.
    Vind het enkel jammer dat ik de game niet met een stuur kan spelen omdat het zo "losjes" gaat, mss maar eens kijken of ik hem niet mooi kan afstellen in het menu
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Inmiddels een paar keer de demo geprobeerd op de PS3 en ik vind het toch wel pittig :9 Ben echt al een aantal keer flink gecrasht :+ Ben benieuwd hoe de 360 versie speelt, sowieso zijn race games met de 360 controller veel beter te bespelen imo.
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het allemaal wel erg hip. :+ En ook van die twee gasten die je kop er af lullen word ik niet goed. Hou je bek, met je hippe praatjes! :eek: Ook die muziek in de menu's, echt tergend. Ghehe. Van mij mag het wel wat rustiger. Aan de andere kant, ik ben blij dat er standaard geen muziek tijdens het racen zit, en dat het racen vrij realistisch aanvoelt. Dat maakt een hoop goed! :thumbs:
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Is dat je eigen avatar die in die auto hangt? :+
     

Deel Deze Pagina