Need for Speed: Shift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 30 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Helaas is de streaming server down. Downloaden heb ik ff geen zin in. :9

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach shit.. en dan streamen ze niet.. dan maar downloaden, bedankt.. ben erg benieuwd of dit verschil gaat maken.

Net alle filmpjes bekeken, en het lijkt inderdaad wel verschil te maken.
    De auto's liggen strakker op de weg, rustiger en zwabberen niet constant van links naar rechts.. nog niet volledig overtuigt maar het ziet ernaar uit dat het een stuk meer sim is zonder assists aan.

in het 3e filmpje.. die reflecties in het raam... prachtig gedaan.

Laatst bewerkt: 22 aug 2009
  3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me ook logisch. Beetje een rare review van die gast: alle driving aids stonden aan, maar het is zeker geen sim?
    Nee natuurlijk niet moron, als je alle hulpmiddelen aanzet is het geen sim. Het was toch al duidelijk gemeld dat er 3 race types zouden zijn en pas wanneer je alle hulpmiddelen uit zou zetten, de auto's realistisch zouden reageren?! |:-

Ik heb dr zin an ;)

Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu eigenlijk wel erg graag een demo van dit spel spelen. Met driving aids uit natuurlijk.

5. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Deze game word volgens mij gewoon leuk om erbij te hebben voor de fun, wat me wel vaak opvalt is dat deze games wel vaak uitdagender zijn om te spelen hoe raar dat ook klinkt. Bij Pro street was het bij de echte snelle races echt een onmogelijke opgave je wagen heel te houden, bij Forza bijvoorbeeld heb ik dat minder waar ik wel hier en daar cleane laps weet te rijden.

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik hoop dat deze game een onverwacht verrassing wordt en dat het de verwachtingen op zijn minst waar maakt of zelfs overtreft.
    Dat is voor iedereen wel lekker.
    Ik hoop alleen dat de dirty racers niet te erg worden bevoordeeld wanneer het minste geringste tikje vanachteren al een spin tot gevolg heeft en bij herhalling van dit gedrag onbestraft blijft. Strafseconden of zoiets.
    Ik vrees dat de eerste we(e)k(en veel wreckers aantrekt op de multiplayer.

7. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ach weet je wat het ook is. We roepen wel dat we het superrealistisch willen hebben, maar het gaat ook om de fun.

Gisteren sinds lange tijd ff PGR4 gedaan met die BMW M1 (wàt een bruut geluid heeft dan ding!).
    Als je dan bij een redelijk scherpe bocht ff terugschakelt en m ietsjes grof de bocht intikt, voel je de auto ineens in een gecontroleerde overstuur door de bocht heen glijden.
    Door de feedback in het stuur voel je dit dus geweldig aan en precies op het juiste moment pakt de auto de optimale grip weer terug om zo de bocht uit te knallen.

Ik kan je vertellen dat ik dan ook echt "oh yes" luid laat horen :)
    De fun is dan echt top!

Ik ben wel voor veel meer schade, als je een muur raakt moet het gewoon over zijn.
    Ik ben zelf meer een nette lijnen rijder.
    In mijn vriendenkring zie ik mezelf niet als een heel snelle rijder, maar meestal win ik vanwege mn strakke bochten.
    Van die beukers online heb ik mn buik meteen van vol en tegen die cheaters die vlak voordat ze verslagen worden snel de internetverbinding verbreken moeten ze ook s wat aan doen.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    De Fun factor is ook het meest van belang in een game, PGR2 spant nog altijd de kroon en Need for speed 2 die ik echt standaard in de console had draaiend. The good old days, PGR4 speel ik zelf ook nog geregeld met name de regenraces en in de sneeuw en rijd ik meestal in de DB9 en R8 alleen zonde van die besturing van de Motoren.

NFS Shift word een mooie aanvulling die gewoon leuk zal kunnen worden door zijn spektakel, en voor het echte sim gehalte neem ik dan Forza 3 wel. ;)

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Need for Speed undercover 1 (en ook 2) vond ik echt geweldig qua fun :thumbs:

Het mooiste was als je de auto totall loss reed (al was er geen schade te zien), want dan kreeg je het hele ongeluk ineens in slow motion vanuit een verre camerapositie te zien.....priceless _O_

Wat betreft rijgedrag leek het natuurlijk nergens op online, want je moest om echt snel te zijn, de auto met de zijkant tegen een muur aanknallen waarna je op precies de juiste plek (goed mikken) terug op de baan stuiterde en je iemand gewoon dik inhaalde. Die dacht dan echt wtf??????

Ook kon ik (pc met momo) een dubbele stuurbediening gebruiken. Ik ging dan veels te hard een echt scherpe bocht in en mn stuur gooide ik helemaal naar links. Dat haalde je nevernooit niet, maar dan drukte ik op de digitale stuuroptie (knopje op het stuur) die dan nog ff mee ging sturen...270km/pu een bocht uit. Dikke fun toendertijd, maar realistisch??? :lol:

Ik had wel echt gehoopt dat underground 1 en 2 gewoon in de originals zouden kunnen worden gekocht.

10. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is precies hoe ik er ook over denk !

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Helemaal mee eens en als ze het inkijken van de camera goed doen en ook bij de gewone race (dus niet alleen bij het driften, wat is sowieso niet zo heel leuk vind) dan zal je zien dat dit ook bij andere games gaat worden gebruikt.

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
  13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Best saaie lijst en hij ziet er vrij makkelijk uit. Veel mensen denken ook dat er geen online achievements bij zitten en ik hoop dat ze gelijk hebben.

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    [yt]kTX-OfgfSlU[/yt]

Filmpie met iemand die eindelijk gewoon goed rijdt en met alle driving aids off !

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha die vingers steeds met het opschakelen. Hij overdrijft het wel steeds.
    Verder een goed filmpje, al lijkt het heel moeilijk om overstuur te krijgen ook al staan de Aids uit.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo.. qua snelheid zit het wel goed met deze game zeg.

18. C O U G A R

C O U G A R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoef je idd niet bang voor te zijn:)

19. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ziet er wel goed uit. Al iets bekend over een demo?

20. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Mooi lichtinval, je weet wel die bollekes van het zonlicht Lanceflare was het toch? lol En ja snelheid is dik hoor, kom maar op met die hele game! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina