Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, kan je instellen als je de auto selecteerd 8)
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind deze menu's verschrikkelijk. Ff mooi, leuk maar gewoon niet handig.

    Morgen nog maar eens de demo doen, was opzich wel vet maar denk toch dat het of Forza wordt of voor een tijdje geen van 2.
    Met nog komende titels volgend jaar, mogelijk een PS3S etc stel ik zoveel mogelijk uit. Keer beetje slim zijn. :+
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Willem je bent toch geen 80? 8)

    Menu is inderdaad erg tof gedaan. Ook de soundtrack lijkt me tof, van wat ik tot nu toe heb gehoord :)
     
  5. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    nice gereden hoor. Erg snel. Zeker leerzaam. :)

    van mij mogen ze toch wel wat meer obstakels langs de weg zetten om dit soort runs niet mogelijk te maken. Het is toch niet helemaal hoe het spel echt bedoeld is volgens mij.
     
  6. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Grote struiken remmen ook af. Overigens zijn er heel veel rotsblokken en bomen te vinden langs de baan om te veel afsnijden te voorkomen. Het is ook een woestijn-achtig gebied dus ik vind het niet zo raar dat je hier en daar af kunt snijden... dat is rally. In het echt doen ze dat ook...
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De handling is echt verbeterd in Dirt 2. Dat merk je pas goed wanneer je Dirt 1 weer gaat spelen! :eek:
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb die demo geprobeerd maar Dirt 1 was of je op ijs reed.
    Dit is echt een wereld van verschil.
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit steeds rond de 3.05-3.10. Onder de 3 minutes is me nog niet gelukt. Zonder ''afsnijden'', maar waar kan dat dan? dat je een U bocht iets korter door het gras neemt is niet echt afsnijden of wel? Je moet nog steeds die bocht maken anders wordt je teruggezet :p
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee is ook geen afsnijden. Maar mensen die niet echt verstand hebben van rally noemen dat afsnijden, omdat zoets in Forza niet mogelijk is. Ze snappen niet dat rally en asfalt-racen iets heel verschillends is. Je moet gewoon de bochten zo strak nemen als mogelijk is... simpel.
     
  11. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wist wel dat er een glitch was in deze track. Mensen posten afgelopen 2 dagen ineens massaal onmogelijk tijden. 02:48!!! een paar keer en zelfs een gast met 02:21. Hahaha, wtf slaat dit nou op?
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb een nieuw filmpje gemaakt met een betere tijd. 02:52.81.

     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Leuk filmpje, alleen even over dat afsnijden. Nu volg ik al jaren de Rallysport maar er word niet zo gesneden in bochten zoals men hier doet. Heb zelf WRC 4 voor de PS2 gespeeld, en ik kan je vertellen dat als je daar snijd dan mag je van geluk spreken als je nog in de run zit! :)
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Woah dat ziet er echt sick uit, een perfect run gewoon.
    Respect _O_
    Vooral die auto de hele run stabiel houden, niet slingeren enz vind ik lastig.
     
  17. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Nah ok, in DiRT2 kan je ook door struiken rijden. Dat kost dan wel tijd, maar het kan wel. In het echt zullen ze dat natuurlijk niet doen. Het is en blijft natuurlijk ook gewoon een game...

    Naja, het is een goede tijd maar niet perfect. Ik denk dat ik er nog wel een seconde van af kan halen. Ik maakte een paar kleine foutjes. Stukje door het water bijvoorbeeld, 2 of 3 bochten iets te wijd.

    Maar ik ben in ieder geval verslaafd aan deze game. Zo vet om iedere keer toch nog NET IETSJE sneller te gaan, terwijl je denkt dat je nu toch echt alles eruit hebt gehaald.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup. Alleen heb ik nog geen FF.
     
  19. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja het is dus waarschijnlijk nog niet ondersteund ;)
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    @Ninto, zeer goeie run, maar je hebt idd gelijk dat jij (duidelijk jij, mij lukt het niet) nog iets sneller kan, je gaat idd een keer door het water, wat afremt, verder kom je soms wat wijd uit de bochten en ik weet niet of het kan, maar het zou misschien kunnen die 1e auto in te halen zonder hem te raken, wat ook afremt. Dan zit je toch wel vrij aardig tegen perfectie aan.
     

Deel Deze Pagina