GH is nu te reserveren bij Gamehubs! http://gamehubs.com/XBOX360/guitar-hero-5.html Verdorie. Band Hero nog niet.
Als je de kleine lettertjes leest staat er: Good only in USA. Maar misschien krijgen we nog een site voor Europese/Nederlandse pre-orders maar ik betwijfel het.
Ah verdorie. Dat krijg je als je de hele dag naar avatar kleertjes zit te staren. Ik begin de US of A met de dag meer te haten.
[GT]54111[/GT] [GT]54113[/GT] Als je de game hebt gevolgd ken je deze info wel. Wat me dus wel opviel was dat ze per nummer aangeven hoe lang het duurt. Werd tijd dat zo een feature in de game kwam.
Misschien deze dan toch maar halen . Maar euh als je die Multiplayer Modes ziet lijkt het net een shooter
Wat ik niet snap: dat er bij gamehubs niet bij staat dat het alleen "Game only" is?? (zoals bij andere guitar hero's wel het geval is). Lijkt me toch heel sterk dat die game voor € 43 incl guitar te bestellen is?
Ik vind die 43 Euro van Gamehubs veels te duur in ieder geval! Vooral als je bedenkt dat top games zoals Mafia en Batman voor 33 Euro te krijgen zijn daar!
Top games is relatief... Ik speel liever GH5 dan Batman. Maar helaas is dat bij iedere game van Activision dat die een tientje boven de rest ligt. Maar ja...nog steeds beter dan in NL kopen
Ideaal voor als het je 1e guitar hero is die je wilt kopen . Maar ik heb er niks aan als zo'n actie ook in Nederland komt, wat moet ik met 3 gitaren en world tour 2 keer..
Ik hoop echt dat wij die Van Halen actie krijgen want deze actie slaat nergens op. De gemiddelde GH/RB speler heeft World Tour al en ik hoef echt geen 2e exemplaar want World Tour was echt dramatisch slecht.
ik heb een vraagje: de songs van greatest hits kan je ook overzetten naar guitar hero 5, maar je hebt dan een code nodig die op het boekje staat + betaling (off course). maar ik heb een promotional copy en daar zit geen boekje in, maar ik wil die liedjes importeren in gh 5. dus zou dat lukken als iemand van jullie (die dat zowiezo niet gaat doen) de code van zijn boekje geeft? of kan dat niet?
Gameplayvideo van een volledig nummer op expert: http://www.dailymotion.com/user/Sch...h5-plug-in-baby-by-muse-expert-gui_videogames Ziet er goed te doen uit.
Die gene heeft trouwens wel meer filmpjes al erop staan. Maar wat zien de noten er irritant en lelijk uit zeg.