[XOne] Shadow Complex

Discussie in 'Games' gestart door Rebel8319, 11 aug 2009.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dit is dan misschien handig voor je (en wellicht ook voor anderen):

    http://www.jackpattillo.com/shadowcomplex/

    Een interactieve map met youtube links van alle items hoe je ze te pakken moet krijgen!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    [viddler]http://www.viddler.com/player/385506/[/viddler]
    de eerste 10 minuten :)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Aan een bug is niks illegaals.. Gewoon een fout van de developer. Wat is er illegaal aan op pauze en restart drukken?
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1

    Mijn dank is groot :thumbs:

    Alleen die missile pack 1 (om raketten mee te kunnen schieten kan ik niet vindne,staat er niet op)
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, ik snap echt niet dat ze zoiets simpels als een trial maken nog fout doen. Ik heb er in ieder geval gebruik van gemaakt aangezien ik toch geen punten had om de game te kopen. Ik vond de trial niet echt indrukwekkend maar toen ik wat verder in de game kwam en meer delen van het pak unlockte vond ik het toch wel erg leuk worden. Heb nu geen geld voor punten maar als ik weer wat heb ga ik deze zeker aanschaffen.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.486
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik vond het zelf ook stukken leuker worden toen ik allerlei upgrades voor dat pak vond. Vooral die ground pounder move is leuk om te doen, vooral als je vanuit een liftschacht valt. En met die grappling hook zijn die ventjes met de grote riot schilden ook een stuk gemakkelijker. :)

    Ik vind dit trouwens echt heel erg op Castlevania lijken. Dus mocht de fantasy setting je net zo goed bevallen en je bent van deze game onder de indruk, probeer dan eens Castlevania: Symphonie of the Night. Ook een XBLA game dus.
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Maybe deze guide handig dan?

    http://guides.ign.com/guides/839087/page_82.html

    Als het goed is, is nu na die update die deur wel gewoon open! Ga er maandag eens voor zitten, kijken wat voor tijd ik kan neer zetten! Schijnt dat het bouwen van die foam tower (om missle pack #8 van bovenstaande map te pakken) nog best lastig is! Heb het leadeboard nog niet kunnen checken, maar las op x360a dat er al iemand rond de 20 minuten zat!
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  8. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ver was ik nog niet qua upgrades, ik vond zelf de friction dampener erg leuk en om dan de achievement te halen dat je met hyperspeed over het meer gaat. Vervolgens krijg je een pop-up dat je de game moet unlocken om de achievement te krijgen. :+ Ik ken die Castlevania game maar normaal gesproken speel ik nauwelijks XBLA games dus ik heb die nog niet geprobeerd. Maar ik zal er even naar kijken want ik had eigenlijk ook niet verwacht dat Shadow Complex mij zo zou bevallen.
     
  9. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Dat Castlevania: SOF had ik 2 weken geleden even geprobeerd via de demo, maar die engelse stemmen waren zo tenenkrommend slecht, en ik kon het niet doordrukken, dus toen ben ik er ook meteen weer mee gekapt. Daarnaast vind ik het grafisch ook niet heel bijzonder.

    Het liefst zou ik trouwens een schitterende HD-versie van Turrican 1 en/of 2 zien op XBL. (En dan wel de remake van de Amiga versie natuurlijk). God wat was dat vroeger een heerlijke game :)
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ik las ergens dat als er genoeg vraag naar is dat er Dlc voor SC wordt gemaakt. Maar zijn er meer arcade games met Dlc en kan je dan BV 300 punten halen ipv 200? Wat mij betreft beginnen ze meteen aan een vervolg :)
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    300 niet, maar er zijn er wel met 250 dacht ik.
    Marble Blast, Small Arms en Pinball oa. Volgens mij O-)

    edit: Ok, die 3 weet ik nu zeker. :p
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Wat loop je ongelofelijk te kutten in het filmpje Fardo_O-;)
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Kan iemand me misschien zeggen hoe ik bij die special weapon kan komen op de afbeelding?

    [​IMG]

    Op het plaatje waar de F staat moet een rode deur ziten, maar wat ik ook doe er is daar helemaal geen rode deur :x en dus kan ik niet bij die special weapon komen en geen 100% halen. Of is dit een plek waar ik niet meer kan komen omdat ik het einde al es gehad heb? Hoef nog maar 2 items voor 100% namelijk 8)

    Edit: Ok nevermind, lees net dat de pulse rifle het enige is wat je moet hebben gepakt voordat je de baas hebt gehad omdat je die dan niet meer kan pakken... balen, hoefde nog maar 2 items voor 100% ....
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.865
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Persoonlijk zit ik niet echt te wachten op extra DLC. Een arcade-game moet ook qua prijs wel een beetje een arcade-game blijven. Laat ze dan IDD maar gewoon lekker aan de slag gaan met ene goede sequel, of een soortgelijke game.

    Castle Crashers is trouwens een arcade-game die ook DLC heeft (en voor mij een reden om het niet te kopen), en er zullen er nog wel meer zijn.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe was ook de eerste keer dat ik de game speelde :+ ... Het gaat nu een stuk beter. Ik wil eigenlijk nog een keer een review gaan maken.. maar ik heb nog steeds geen tijd
     
  16. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ben nou bezig met die 4% run! Vanmorgen ook al geprobeerd, maar toen viel ik net op t einde bij de boss battle in een item :mad:! En ik vraag me ook af hoe die nummer 1 van t leaderboard t in hemels naam in 20 minuten heeft gedaan 8)!

    Edit: Gehaald \o/! In 36.27, nummer 67 op t leaderboard! Moet nog wel iets sneller kunnen denken, als ik niet telkens van mn foamtowers flikker 8)! Maar 20 min......:{??!?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  17. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen multiplayer dit spel?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee die is ook niet nodig :)
     
  19. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Ik ga morgen eens een run proberen, die foamtower is best wel irritant om redelijk snel en goed te maken. Welk level ben je nu? Ik zit op lv 38.
     
  20. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snapte het eerst echt helemaal niet, hoe je moest draaien etc.
    Maar die foam wapen wat ik had, was wel chill. Misschien ga ik deze aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009

Deel Deze Pagina