FIFA 09 [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 23 mei 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja is goed, ik kom eraan.
     
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand potje doen? voeg me toe.
     
  3. Dynastic

    Dynastic Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil een potje?
    Voeg me toe: JEFFREY KNAAP
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het Ultimate Team topic dood is stel ik de vraag hier;

    Iemand Tottenham Away kit?O-)
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speel geen ultimate team helaasch

    Ik heb nou 150x gewonnen en 8x verloren online :b:
     
  6. heardofdark

    heardofdark HEARDOFDARK

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een road over the world starten bij fifa lijkt jullie dit een goed plan
    film ik een seizoen van ongeveer 6 min bij elkaar met acties goals en probeer zo heel de wereld te veroveren op legendarisch ik wil beetje laag beginnen zodat ik later bij chelsea of man u kan gaan
    1 seizoen is 1 episode !!
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, het is wel een leuk idee, maar of je het ook kan volhouden.

    Echt na 1/2 wedstrijden offline heb ik het wel weer gezien, zo'n hele seizoen manager mode/be a pro mode duurt veeeeels te lang voor mij.
     
  8. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij seizoen je droomopstelling heb, is et al gauw saai....
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Neh, dat maakt voor mij niet uit. De computer speelt te eentonig, te makkelijk en dan verveel ik me al snel. Het is altijd flank spel bij de computer, op welk niveau je het ook doet. Zelfs op Legendarisch kan je wel met 5/6/7-0 winnen als je eenmaal weet hoe ze spelen
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan moet je eens in de Coca Cola League 2 beginnen. Dan win je niet meer met 5-0/6-0/7-0, dan is het werken voor je goals. Zelf haal ik geregeld overwinning op legendary van 12-0, maar dat is ook alleen met een goed team (lees 4 sterren) of een sterspeler. Speel eens met slechte clubs op legendary, je zal het niet snel meer te makkelijk vinden.
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Het gaat me per definitie ook niet om de moeilijkheidsgraad, maar de voorspelbaarheid. De computer is gewoon te voorspelbaar en doet altijd hetzelfde
     
  12. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet echt bij god niet hoe jullie het doen hoor.
    Ik speel een potje legendary tegen de cpu met een 1 sterrenteam en het is bijna altijd 0-0.
    Ik kan echt geen kansen creeren, zodra ik in de buurt van de 16 ben nemen ze mij de bal af. Ik weet niet hoe ik eigenlijk moet spelen, hoe ik een man uitschakel of hoe ik mijn spits in positie breng. Ik raak hier echt gefrustreerd van.
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ahhh heerlijk, ik sta nu 1100e met 190 gewonnen en 10 verloren, net iemand ranked 100e pakkie gegeven met 3-0 :b:
     
  14. Typhoon20

    Typhoon20 Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om met FIFA 09 ULTIMATE TEAM coins te wisselen ? Ik wil graag een speler kopen van een vriend maar hoe koop ik iets van hem ? Ik zie wel kaarten bij BUY, TRADE, COLLECT maar ik kan niet zoeken op gamertag.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ook niet. Wat je kan doen is traden. Je vriend zet de kaart die jij wil kopen op een beginprijs van 300.000. Dan trade je. Jij geeft hem een gameplay card oid. plus cash money
     
  16. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom gebruik je die glitch :confused: zo kan ik het ook.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Pardon?
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pot verwijt de ketel. Jij was toch degene die Manchester City alvast had 'geupdate' :emo:
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten was mijn oplossing ook geen glitch:{
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bah, bah ... BAH! :emo:

    Manchester United - Real Madrid ... 6-0 verloren.
    De beste jongen had 8 verdedigers allemaal op eigen helft staan en 2 spitsen ( Rooney + Ronaldo ) op counteren staan. Telkens als ik aan het opbouwen was zakte alles van hem in waardoor er gaten vielen ... ik kon helemaal niks. Gelukkig daarna met Chelsea ( 5-4-1 ) wel klop gegeven met 11-1 ... dus dat scheelt.

    Tegenwoordig veel "geupgrade" teams en cheaters ... bleh. Laat FIFA09 voor wat het is, kom maar op met FIFA10 :D
     

Deel Deze Pagina