FIFA 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 1 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    die inworp ( 0:52 ) die word wel heel raar wegewerkt door die Juve-speler. Hij rnet naar rechts schiet de bal maar gaat de bal gaat naar links... ziet er heel vreemd uit.
    Ben niet zo een mierenneuker om het spel daar door niet te kopen.

    Voor de rest ziet het er voor mij wel goed uit; De 1vs1 duels zijn iets beter lijkt het.
     
  2. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft weinig zin om dit spel te becritiseren. Tenzij je nog met FIFA09 door wil gaan.
     
  3. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik vind dat echt nergens op slaan, als je zon potje speelt is het echt alles en iedereen voor zichzelf dan heb je altijd mensen die gaan voor de meeste rode kaarten in een game, met andere is dat echt nooit leuk
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice :thumbs: Dan wordt dit denk ik de eerste fifa die ik op de console ga halen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Valt best mee hoor, als je het via XBW regelt. Vaak met wat gasten zitten spelen, is best geniaal.
     
  7. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ze zouden bij 10vs10 een regel moeten instellen dat wanneer je rood krijgt je 2 dagen het niet kan spelen. Dan wordt het al veel leuker.
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar iedereen kan perongeluk iemand verkeerd neerhalen zodat je rood krijgt.;) Dus dat word wel weer moeilijk.


    EDIT: En er zal vast wel weer een team via xbw worden opgericht, voor fifa clubs. Dus dat moet ook gewoon goedkomen. Heb het daar laatst nog met Daz over gehad.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Wij hebben 'm al een paar keer kunnen spelen, maar binnenkort kan iedereen met FIFA 10 aan de slag. Op 10 september verschijnt namelijk de demo voor de PC, Xbox 360 en PS3. De teams waar je mee kunt spelen zijn Chelsea, Barcelona, Juventus, Bayern München, Marseille, en Chicago Fire. Nieuw is dit keer dat je in de demo ook zelfgemaakte in-game-video's kunt uploaden naar EA Football World.
     
  10. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Buiten 't vetgedrukte was alles allang duidelijk hier, volgens mij.;)
     
  11. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er eigenlijk al iets bekend over nieuwe competities? En over nieuwe stadions? Ben wel benieuwd. Wordt toch tijd dat Nederlands grootste 2 stadions in het spel komen, zeker de kuip met de grootste historie van europa kwa finales. Verder zou ik ook graag de Argentijnse en Griekse competitie zien..
     
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.324
    jaa weet ik maar heb gewoon alles maar geplakt :)
     
  13. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel balen dat de demo er pas is als school alweer begonnen is.
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zouden met dat 10 tegen 10 moeten doen dat als je in een pot rood krijgt, dat je die wedstrijd ook niet meer mee mag doen. Alleen kijken.
     
  15. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    En drukt degene die rood heeft gekregen gewoon zijn xbox uit of gaat even naar zijn dashboard, er is gewoon haast niets tegen te doen. Gewoon hier op XBW meespelen in een club, dan merk je waarvoor 10 vs 10 gemaakt is:)
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan neem je toch een dag/weekje vrij...;)
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar wat gebeurd er dan? DIe speler krijgt rood. Maar die wedstrijd gaat toch verder? Ook al gaat die gast uit het spel, die pot gaat toch gewoon door dan? En er kan ook niemand in als je al bezig bent.

    Volgens mij is dat waterdicht hoor.
     
  18. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Als ik zo die gameplaybeelden zie en nieuwe details als dat ondershirt krijg ik er toch echt weer wel zin in. Zou mooi zijn als je die gezichten die je importeert ook aan spelers kunt geven die al in het spel zitten. Als Suarez bijvoorbeeld weer niet lijkt dat je even een echte kop er op plakt. Zoiezo zou het mooi zijn als je bestaande spelers kunt editen, maar vrees dat het er weer niet in zit.
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een uitgebreide Edit-Mode zou wel gewenst zijn ja. Alleen jammer dat dat dan niet online kan.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar hij kan dan wel wéér een andere wedstrijd gaan verzieken. En daar is gewoon niks tegen te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina