Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Formule 1 game van codemasters *kuch* die wordt nog gruwelijker \o/

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wanneer het stuurwiel wel helemaal zou draaien als in het echt zou het er denk ik ontzettend kansloos uitzien wanneer jem et een controller rijdt. Vaak maak je daar heel kleine correcties om de auto 'recht' te zetten op de rechte stukken, maar dan ziet het er vanuit de cockpit al snel uit alsof je met een slalomproef bezig bent, zoveel als dat stuur dan draait.

3. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dat met het stuur en het opschakelen wel goed uit gaat zien. Hebben we natuurlijk nog niet eerder in Forza gehad. Ik ga ervanuit dat het niet zo slecht is als bijvoorbeeld Race Pro waarbij je wel gelijk opschakeld, maar waarbij de hand dan nog moet schakelen en waarbij het stuur direct in het midden staat als je van sturen naar niet sturen gaat (en het stuur niet geleidelijk naar het midden gaat). Ik ben benieuwd hoe ze dat doen.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb daar over nagedacht maar dat probleem is bijna niet op te lossen. Wanneer je op de opschakelknop drukt wil je natuurlijk DIRECT opschakelen, maar zo'n opschakelanimatie kost nu eenmaal tijd waardoor dat een beetje achter loopt op het echte schakelmoment. Enige manier om dat op te lossen is door bijvoorbeeld een halve seconde te wachten met opschakelen wanneer je op de opschakelknop gedrukt hebt, zodat het synchroon met de animatie loopt, maar die oplossing is erger dan het probleem.

5. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0

vind het nog geen eens zo storend. Zoals je zegt kun je dat idd niet oplossen vertraging blifjt er altijd. Liever zo dan dat je helemaal niks ziet

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met echt circuit rijden beweeg je t stuur ook niet heel veel dus is echt wel realistisch (heb zelf genoeg op circuits gereden met eigen auto..)

7. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nurburging ook? :eek:

20 euro voor een ronde toch?

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mooie filmpjes en goede opties in het spel. Het automatisch upgraden per track is handig, maar die stem in dat menu is echt slaapverwekkend.

Ook goed is dat hoe meer hulpjes je uitzet, des te meer punten je kunt verdienen.

Eén ding begrijp ik echt niet: bestaat er niemand die een beetje goed kan rijden ofzo???
    Deze grapjas heeft zo'n beetje alles op ON staan, dat is toch niet te geloven? En dan ook nog crashen en achteraan komen te rijden! Kansloos.

Als ik maker/uitgever zou zijn van dit spel, liet ik het demonstreren door iemand die het heeft ontworpen of gewoon bijzonder strak kan rijden.
    Met een controller rijden vind ik ook niks, maar als je de game laat zien dan doe je dit toch met een wheel en door iemand die gewoon zelf schakelt en zeker die belachelijke racelijn niet laat zien?? |:-

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    30 euro. :)

Je kan ook een abbo nemen. ;)

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die menu stem is wel oke, Duidelijk en vooral niet irritant (Test Drive Unlimited heeft een hele irritante vrouwenstem)

Die crash in dat filmpje was trouwens opzettelijk Ferry34, Om de schade te bekijken denk ik.

Je kunt natuurlijk ook gewoon programeren dat de hand bij een vooraf bepaald toerental al naar de schakelpook gaat,
    Dan loopt het toch net iets vloeiender want de hand zit dan al bij de pook voordat jij schakeld.

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Het schade model stelt mij dus echt teleur. Jammer jammer..

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Daar zat ik ook aan te denken, maar wat als je bij 2500 toeren gaat schakelen ipv 6000 (voorbeeldje he :9) dan zit je weer vast :mad:

14. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0

21 euro in 2009

Ik heb dit jaar een 8 ronden kaart gekocht

hoe meer rondjes je tegelijk koopt hoe goedkoper t wordt.

Maar ga absoluut NIET op de Ring rijden als je nog 0 circuitervaring hebt! Dan kun je beter eerst op Zandvoort gaan rijden

15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    1075 voor een jaar abo! :9

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik ben er 2 jaar geleden geweest toen was het dacht ik rond 30 euro dacht ik, 29 om precies te zijn. Cool dat het nu goedkoper is. En als je gaat, heb je wel een circuitervaring nodig en van te voren wel de track al kennen. Maar geen computerspel kan simuleren wat je daar mee maakt

Jackie kan het mooi verwoorden.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  17. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt en elk weekend worden er vele auto's total loss gereden

Afgelopen zaterdag in een rondje kwam ik 2 crashes tegen:-D

18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vaak ga je dit nog posten? Zo'n beetje elke post die ik van jou zie gaat hierover. Forza schademodel is arcade en Dirt 2 is sim. Daar gaan zo'n beetje al jouw posts over.

Forza wil gewoon niet de nadruk leggen op crashes. In Forza is het de bedoeling om clean je rondjes te rijden. Doe je dit niet dan loop je schade op. De cosmetische schade is niet realistisch, maar de bedoeling van de schade in Forza is om te voorkomen dat je schade rijdt. Niet zoals bij DIRT en GRID waar het zo'n beetje de bedoeling is om met schade over de finish te komen.

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee hoor ik heb iedere keer weer zin in deze game. en lees leuke dingen.. en dan ineens zie je zoiets verschrikkelijks. En trouwens zo vaak kom ik hier niet.

T past gewoon niet bij deze game!

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Juist wel, dat heeft Gallardo net prima uitgelegd :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina