Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    maar kan ik alvast beginnen met mn week 1 game?

2. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja wat als iemand dat team kiest nadat jij de wedstrijd hebt gespeelt?

We zitten pas met 5 man oid.. misschien even wachten of er meer inschrijvingen komen.

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik join ook zo mijn broer is nu aan het spelen. IK pak de chargers!

4. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    net weer tegen ryu gespeel SD@NYG 14-00 shut out maar 1 x in problemen gekomen. en 1x tegen raoul ofzo die in onze franshine met de falcons speelt spannende pot met van mij een 2 min offense die me in field goal range zette uitslag SD@ATL 30-28. met veel big plays mey LT en Sproles van mij en norwood en turner en gonzalez voor ATL.

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes gedaan, Kwa defensive kwam ik nog aardig mee. Moet alleen ff offensief puzzelen. Die QB draw TD met vick was trouwens echt balen :D Ik twijfelde nog of ik containers moest plaatsen.

Heeft er iemand ook problemen met disconnections? Ik heb er 2 gehad tijdens ranked games en nu heb ik DNF|:-|:- Wss waren het americanen met dial up ofzo want tegen jullie is het nog niet voorgekomen.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  6. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    vick bij SD?? haha was vast tegen iemand anders ;)

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Oh right my bad:lol:

Edit:

Heeft er iemand trouwens een site ofzo waar je bijvoorbeeld torrents en dergelijke kan vinden van NFL matches? Tenyards doet erg moeilijk en die eikels van UPC... wat een geldwolven

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat doet tyt moeilijk dan?
    Als je nietm eer kan downloaden, gewoon nieuwe account aanmaken. dan heb je te weinig geseed.

Verder dat van upc. ja vind het ook echt verschrikkelijk maar de eerste 3 maanden zijn nu 5,- p/m en dan nog 2/3 maandjes voor 10,- de maand en dan is het seizoen weer voorbij en zeg ik het op. Voor die 25/35 euro ga ik echt het seizoen niet missen.

9. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, kijk nu live Jets@Ravens.

Allereerste pass Sanchez: INT + TD Ngata
    :eek:

10. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Stelletje snurkers van de UPC!!!
    Ik hoop niet dat ziggo straks ook ESPN uit het pluspakket gooit, ik zie het ze nog wel doen :mad:
    Kregen jullie nog netjes een brief thuis of hebben ze ESPN er zo afgemikt??

11. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een ranked potje gespeeld tegen de Eagles die steeds vanuit Wildcat form speelde.

Dit was mijn 1e x tegen de wildcat en ik kwam de eerste 2 series er niet uit wat ik er tegen kon doen.
    Dit koste me na 3 plays al een TD tegen.
    Mijn serie eindigde in een punt waarna mn opp meteen weer in Wildcat begon.
    Toen vond ik de QB contain uit en dit werkte top!
    5 yard losses voor hem steeds.
    Toen vroeg hij een friendly quit en dit deed ik natuurlijk niet :p
    Hij was nergens kwa def dus toen begon het feest ghehe.
    Jammer genoeg peerde hij hem in de 3e qrt na een 21-7 voorsprong voor mij.
    Uiteindelijk het potje afgemaakt tegen de pc en er 28-7 van gemaakt.

Hier wat highlights van de o zo heerlijke Forte :p en een pass + broken tackles van Olsen

Forte TD Rush
    G. Olsen TD

(Dat scheit highlight systeem heeft van m'n mooiste play maar de helft opgeslagen :-s :-s)

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  12. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Thx voor de indirecte tip naar Tenyards :+ Nooit gekend die site, deed het altijd maar met ESPN America of wat er op nieuwsgroepen voorbij komt (niet veel)

Maar es ff een paar wedstrijden downloaden :)

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Nice nice, moet ik onthouden als ik weer zo een wildcat abuser tegen kom.:b:

14. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een domme vraag: op internet lees ik wel eens iets over een 3 step, 5 step of 7 step drop.... hoe werkt dat bij madden? gaat het bv. als volgt: als je een patroon kiest met korte pass dan neemt de qb 3 stappen en bij een lange pass 5 stappen (dus volledig automatisch) of kan je dat als speler zelf regelen?

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    gaat automatisch maar je kan het ook zelf doen.

@phoonyx;
    Nee we hebben hier geen brief over gekregen. Wel werd het aangegeven op de tv zelf.

Ik ben trouwens al met de franchise begonnen. Er zullen toch niet heel veel meer mensen bij komen+ anders duurt het wel heel lang voordat we begonnen zijn, laat staan klaar zijn.

16. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja iedereen kan gewoon beginnen wat mij betreft, zullen we afspreken dat ik zondagavond naar week 2 advance, dus dan moet iedereen gespeeld hebben!

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, elke zondag een advance?

zaosl flix al zei gaat het automatisch maar je kan het ook zelf doen. Alleen gooien de meeste mensen te snel of lopen zelf zodat het automatisme van de drop back niet werkt. En daardoor is het ook moeilijker voor de line om een pocket te vormen.

Ik zou als ik jou was in practice verschillende passing play's ivm met dropback oefenen. Om de timing te leren, het is echt een verademing als je het onder de knie heb. In madden 10 is vormt de O-line een betere pocket in vergelijing met madden 09. Zonde om daar geen gebruik van te maken.

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar ryu, hoe bedoel je nokt madden ermee?

en@ elke zondag een advance: dan zou het seizoen 19 weken duren, dat is bijna 4 maanden:+
    denk dat we beter elke zondag en woensdag kunnen doen.
    zolang blijven mensen niet geintreseerd. kijk maar naar de league die we vorig jaar hebben opgestart

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  19. Bentlul

Bentlul Lightweight!

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik ook maar beginnen met de franchise :) Succes iedereen! :thumbs:

20. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook meerdere games achter elkaar spelen in de franchise of moet je op het systeem wachten totdat er is doorgeschoven naar een andere week?

Als er tegen de computer wordt gespeeld, op welke moeilijkheidsgraad is dat dan?

Deel Deze Pagina