Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TheDarkKnight_NL

TheDarkKnight_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    [GT]54822[/GT]

voor de liefhebbers ;)

2. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Juah, ik had hem gezien. Ziet er zeer spectaculair uit! Wel vet dat als die dectective mode aan zet ziet hij ook die cijfers van de game magazines en sites!

3. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ga morgen maar is even informeren bij wat winkels of ze 'em al hebben. Als dat zo is stuur ik mijn Batman AA van 12game.com retour en laat ik die 54 euro gewoon terugstorten. Ik verveel me écht dood. En volgende week heb ik weer weinig tijd om te spelen, dus liever nu dan een paar dagen later. O-)

4. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kunt dus achievements halen voor het uitspelen in easy, normal en hard modes

Als je de game nu in hard uitspeelt krijg je dan ook meteen de easy en de normal achievement? (zoals bijv. in Gears of War)

5. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja

6. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk gewoon wat batman films terwijl je wacht:p

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    De Batman met harde tepels films kijk ik liever niet. :)

8. AgentSmith

AgentSmith Guest

Ervoor, erna...

9. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb een fimpje gezien van die Limited Edition en ze speciaal vind ik hem gelukkig niet. Ik ben blij dat ik hem afgezegd heb en de normale versie bij Gamehubs besteld heb. Ik had de keuze tussen de Xbox versie en de PS3 versie. Toch de Xbox versie besteld aangezien achievements de speelduur voor mij verlengen en een paar Joker maps (wat er achteraf ook niet zo geweldig uitziet imo) dat niet per se doen.

Nu nog even wachten totdat ik de game straks ook echt kan spelen aangezien ik eerst nog even moet verhuizen en een full HD tv ga bestellen. Moet het wel gelijk goed doen toch? :+

[yt]yx7XB9vDOIc[/yt]

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  10. AgentSmith

AgentSmith Guest

!! Nieuws !!

De PS3 versie is ook vanaf a.s. donderdag leverbaar i.p.v. vrijdag.

11. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Net was shops gebeld, maar zonder succes. Dan maar wachten tot vrijdag.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :eek: je ziet in dat filmpje ook the riddler en die pop!! *naam kwijt* Komen die er dan ook in???

13. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen in een review dat er veel cameos zullen zijn.

14. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Op het officiele forum werd gezegd dat men extra villains in het boekje had afgebeeld die niet eens in de game zouden zitten.

15. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik kan de game waarschijnlijk vandaag gaan ophalen bij me lokale gameboer _O_

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

In het spel krijg je extra challenges van de Riddler, je zult bijv. collectables moeten zoeken (in de vorm van een vraagteken) maar ook raadsels oplossen door het maken van een soort "foto's" van voorwerpen in de omgeving. Zo weet ik dat er 1 in zit met de tekst "what does a duck needs when it's raining?"

Ergens in het spel ligt een paraplu met als handvat een eendenkop. Wanneer je hiervan ingame zo'n foto van maakt is het raadsel opgelost en kan je character bio's unlocken van de meeste vijanden van Batman, een groot deel zitten niet in maar zie je wel verwijzingen naar terug.

17. AgentSmith

AgentSmith Guest

[GT]54201[/GT]

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had een email gestuurd over dat ik de game graag donderdag wilde, dit is wat ze mij hebben gestuurd: Geachte heer Rubinstein,

Bedankt voor uw email. Wij versturen het spel zodra wij deze binnen krijgen, zodat u ook snel kunt spelen. Wij kunnen nu echter niet met zekerheid zeggen of wij het spel eerder dan donderdag binnen zullen krijgen. Echter als het spel eerder in de winkels ligt, dan is het ook goed mogelijk dat wij het spel eerder zullen hebben.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com

19. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dan kijk je toch Batman begins, TDK ? :p

20. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van de week ook maar even de shops afgaan. Ben er alleen nog niet uit of ik m voor ps3 of 360 haal.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina