[XOne] Guitar Hero 5

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mei 2009.

1. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Er is toch niks mis met die noten? Voor mijn gevoel zijn ze iets boller dan normaal, maar lelijk en irritant...? Nee niet echt.

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik geloof ik ook ooit gezegd over de GH World Tour noten. Komt denk ik omdat ik voor gitaar de Rock Band noten fijner vind.(Voor drum wel de Guitar Hero noten)

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben deze noten altijd al gewend, dus voor mij is het geen probleem. Ik vind juist de Rock Band noten soms irritant. :9

5. koekroeck

koekroeck Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    guitar hero vraagje

ik heb een vraagje: de songs van greatest hits kan je ook overzetten naar guitar hero 5, maar je hebt dan een code nodig die op het boekje staat + betaling (off course). maar ik heb een promotional copy en daar zit geen boekje in, maar ik wil die liedjes importeren in gh 5. dus zou dat lukken als iemand van jullie (die dat zowiezo niet gaat doen) de code van zijn boekje geeft? of kan dat niet?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat weet niemand nog aangezien de game niet uit is. ;)

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Zie ik dat nou goed? Beweegt het publiek nu eindelijk eens afzonderlijk van elkaar? Ik vind het met GH en RB altijd zo'n domper dat elk mannetje in het publiek hetzelfde beweegt. Dit wordt vooral duidelijk als ik bijvoorbeeld zelf niet speel en met iemand mee zit te kijken.

8. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens. Het lijkt wel of de Engine achteruit is gegaan. Ik vond de WT Engine echt fantastisch. Ik was blij dat ze die bij GH:M en GH:GH ook hadden. Blegh dan zal ik wel weer moeten wennen.

9. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ok ik ben van plan om ook zo iets te gaan kopen.

Maar wat kan ik het beste doen GH/RB, en welke versie?

Is er een groot verschil met de oudere ( dus goedkopere) versies, waardoor ik eigenlijk een nieuwere versie moet kopen?

Help please :)

Ik wil eigenlijk alleen met gitaar omdat ik voor drumstel niet genoeg plek heb.

OF kan ik dit beter in het 'Centraal welk spel zou ik kopen thread zetten?' :+

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als je alleen gitaar wil spelen lijkt GH2 me een goed idee. In mijn ogen is dat de beste GH en volgens mij is hij nu redelijk goedkoop te krijgen. Als het bevalt kan je dan later alsnog een nieuwere GH of RB kopen.

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Chart van Sultans Of Swings valt me ook al een beetje tegen.

Als ik 'm zo kopen dan zou ik het voor deze doen:

Arctic Monkeys - "Brianstorm"
    Beck - "Gamma Ray"
    Dire Straits - "Sultans of Swing" (toch wel, maar alleen omdat t een geniaal nummer is)
    Kaiser Chiefs - "Never Miss a Beat"
    Kiss - "Shout it Out Loud"
    Mötley Crüe - "Looks That Kill"
    Nirvana - "Lithium"
    Nirvana - "Smells Like Teen Spirit"
    Queens Of The Stone Age - "Make it With Chu"
    The Rolling Stones - "Sympathy for the Devil"
    Vampire Weekend - "A-Punk"

Voor de rest zitten er heel veel songs in die in RB zitten, of in Lips (the shit:+). En dit vind ik toch nog te weinig om een spel van 60 euro te kopen.

12. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Kan je GH2 nog in de winkes kopen? OF moet je die via internet bestellen?

13. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat de voorraad bij de meeste winkels op zal zijn maar misschien zijn er nog een paar winkels die ze hebben liggen. Via het internet lijkt me in ieder geval het makkelijkste.

14. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    k Super bedankt :)

15. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Deze mening had ik ook, totdat ik laatst GH2 weer eens ging spelen. Ze zeggen wel eens dat de nieuwe generatie Guitar Hero's overbodige noten heeft, maar GH2 kan er ook wat van. Sommige nummers slaan echt nergens op als je deze speelt op expert. Sommige games zijn beter om te blijven herinneren toen ze nog populair waren. GH2 is zo'n game als je het mij vraagt.

Ben bang dat ik ook GH5 gewoon weer ga bestellen. Ik zag dat er nog eens een paar % korting afging bij Gamehubs. Tsja, die avatars zien er grappig uit en er zit een Rammstein nummer in. Lastig! Lastig! :D

16. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Is Guitar Hero 2 nu aan te raden of niet 8)?

Is er veel verschil met de gitaren? Werken de nieuwere gitaren beter enzo dan die van Guitar Hero 2>?

17. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Tsja, volgens mij kan je dan beter Greatest Hits aanschaffen. Dan heb je gelijk de originele versie van veel goede nummers die ook in GH2 zitten. In GH2 zijn heel veel nummers (zo niet allemaal?) gecovered. Ook kan je met Greatest hits gelijk met een band spelen mocht je dat in de toekomst nog willen.

Gisteren met de GH2 gitaar nog even World Tour zitten doen en ik heb nog pijn in m'n vingers. Die gitaar is wat kleiner en niet draadloos. Ik vind de World Tour gitaar prima spelen op het gepiep en geklik na. Uiteraard doet een beetje smeerolie wonderen! ;).

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ok, Greatest hits dus :+

Is die duurder dan GH 2? :9

* weet niks van GH *

19. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
  20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Is het al bekend hoe duur de drumcontroller wordt?

Deel Deze Pagina