Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Vast wel. Alvast een voorbeeld: Headshot maken vanuit een vliegtuig. Dan ben je best wel pro.

2. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Werkt niet...

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Het wisselt bij mij een beetje, dus wellicht komt het door de lag, maar vanmiddag had ik dus een gozer in mijn vizier die compleet stil zat, dus ik op zijn kop mikken, dus 100% zeker dat ie raak was, en dan was het wel ene 'hit', maar geen 'headshot', gozer draait zich om, ziet me, en knalt me neer omdat mijn reloading zo fucking slow gaat...(!)

Daar word je wel eens moe van. ;)
    Sowieso vind ik dat 'bewegen' terwijl je ingezoomd bent ook veels te langzaam. Volgens mij kun je dat ook niet echt aanpassen (wel de snelheid wanneer je gewoon uitgezoomd ben geloof ik)

Anyway, net wel een paar lekkere potjes gehad. Soms word je helemaal gek van teamgenoten die even fijn je bomen/struiken wegschieten 8) |:- zodat je opeens geen cover meer hebt ofzo, of gaan gewoon pal naast je staan terwijl je verscholen zit, en vestigen daarmee alle aandacht op ons... 8) (in dat soort gevallen is het wel zonde dat je geen teamgenoten kunt killen)

Over idioten gesproken: soms is je halve team gewoon bezig op de boot om elkaar met granaten etc te bestoken... |:-
    Of dan zit je in zo'n boordkanon, en dan gaat er opeens een teamgenoot met zijn boordkanon op jou schieten...(!) |:-
    Zwaar irritant. Zodra er dan een nieuw vliegtuig respawned, dan rent zo'n sukkel natuurlijk meteen naar dat ding toe, maar dan ben ik ook niet te goed om even zijn vliegtuig voor zijn neus kapot te knallen :p

4. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73

Idd speel het spel dan niet , gaat dat lekker bij een ander spel doen maar niet een Battlefield game waar je juist wel moet samen werken.

en ik zou precies hetzelfde doen met dat vliegtuig 8)

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik denk dat ik morgen, als Ace Combat of Oblivion me niet bezet houd, eens aan deze game begin. Heb een 120 GB HDD nu, maar moest eerst al die crappy arcade er af gooien. Hoef dat gewoon allemaal niet. Hopen dat deze game me niet tegenvalt, schijnt namelijk wel goed te zijn heb ik van jullie o.a. gelezen. ;)

6. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    ik vind hem vooral vermakelijk , ik heb hem pas sinds kort maar 3 mappen is toch wel weinig. 2 erbij zou fijn zijn maar hoe dan ook ik vind het mijn punten waard.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is met Bad Company online ook zo, maar ze scoren vooral met Gold Rush en de singleplayer. ;)

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Maar als je geen singleplayer hebt moet je toch je multiplayer iets uitbreiden IMO.;)

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Eens, maar we moeten nog steeds in rekening nemen dat het om Arcade gaat. Voor EA's winst kan dat wel net zo lastig programmeren zijn als voor de PS3. :+

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Nou, ik vind die stamp die je krijgt wanneer je 4 kills in een potje maakt met je pistol nogal pittig hoor.

11. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen maar met je pistol rondloopt moet het wel lukken, niet dat het een erg leuk potje zal zijn:+

12. Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Gisteravond was echt toppunt hoor qua respawn en hitdetectie :mad: , ik had het spel bijna gewist op me HD |:-

achter elkaar respawn in the line of fire of bij de vijand en/of tank en
    die hitdetection is echt een trademark voor Battlefield volgens mij want bij Bad Company had ik er ook wel eens last van :{

maar hij blijft leuk ... alleen gister ff niet ;)

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Gears of War I ook een tijd lang zo geweest, bij deel II heb je vooral de kettingszaag incidenten.

Medal of Honor Allied Assault, dan met name Stalingrad, was een goed voorbeeld bij die Boiler Room. :cool:

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Rank 50 (hoogste dus) gehaald :thumbs:

Top 800 binnen geslopen \o/

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Gefeliciteerd! _O_

16. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    wow respect _O_

ikzelf pas 27 maar wel over de helft :thumbs:

17. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Hoorde ook pas 2 weken geleden dat de game niet alles automatisch opslaat. Heel vaak zette ik de xbox gewoon uit als ik klaar was, maar je moet gewoon op start-exit game drukken waarna de resultaten worden opgeslagen.

Heeft me veel punten gekost ben ik bang :mad: (sta op 382 wereldwijd, gaat erg hard nu. Niet slecht voor een 41-jarige die nooit shooters speelt)

Die nummer 1 van de wereld verbaast me nogal: hij heeft bijna 17000 kills met een jeep?
    http://www.battlefield1943.com/soldier/profile/189311142/360

Zo'n jeep vind ik persoonlijk nogal een makkelijk doelwit met een tank, dus verbaast het me dat iemand zoveel kills kan maken. Iemand een idee?

edit: ik heb het al. Die gasten plakken die jeep vol explosieven en rijden richting een tank/groep soldaten, springen eraf en detoneren de bende.

Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  18. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    krijg je dan geen explosive kills? de stats van die gast zijn echt gaar . kijk eens naar zijn hit distribution 8)

EDIT: rank 29 \o/

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ook verdacht dat hij 3 keer zoveel potjes wint als dat hij verliest.

Je weet nooit wat je teamgenoten doen. Regelmatig zit je in een team met malloten die elkaar gaan bevechten op het schip of ergens in een toren gaan zitten waar je niemand kan raken.

Ook irri zijn die gasten die heel lang of alleen maar in de vliegtuigen zitten. Die dingen heb je nodig voor transport en als deze steeds bezet zijn dan komt je leger nergens op tijd.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Game getest.

Oordeel: 8.5

Waarom: Omdat ik het nog best lastig vind vliegtuigen te besturen. Dit had je voor deze game net zo simpel moeten laten als bij Ace Combat.

Weet iemand of dit in Sturmovik anders is?

Voor de rest ziet het er goed uit, het speelt lekker en het lijkt tenminste echt Battlefield. Ben er blij om dat ze gekozen hebben voor de Bad Company ontwikkelaar, dat kun je merken aan de wapens en vooral het geluid ervan.

Helaas niet helemaal tevreden over de camera, deze staat vooral bij de wapens teveel naar de rechterkant. In ieder geval een uitstekend speelbare game.

Conclusie: Kopen, want voor meer geld krijg je een mindere game. Hij is de prijs zeker waard. ;)_O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina