Downloadable content zonder internet?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door illuvatar, 25 aug 2009.

1. illuvatar

illuvatar The Alpha, The Omega

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Weet iemand of het mogelijk is om de downloadable content voor een spel binnen te halen zonder internet. Het gaat om een originele X-box360.
    Waarschijnlijk kan ik hem aan iemand uitlenen die wel internet en een abbonenment heeft, maar ik vroeg me af of deze content niet op DVD te krijgen is of zo.

Alvast bedankt.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan zoals bij GTA of Oblivion, die verkopen die DLC op DVD. Maar dat is niet bij ieder spel zo. Voor welke spellen zoek je DLC?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat is niet helemaal voor gta krijg je een code om het te downloaden .. Voor zover ik weet is het niet mogelijk (tenzij er een special edition uitkomt dan zit vaak de dlc er bij)

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    GTA komt wel op DVD Fardo,
    Zodra de 2de content pack uit is komt er een losse dvd met enkel bijde contentpacks erop. (Dus de game engine en de 2 contentpacks, Maar zonder de Nico Bellick singelplayer.)

Het puntenkaartje van 1600 punten dat in de winkels heeft gelegen met het GTA logo erop was ook voor andere dingen te gebruiken.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oja dat is waar ook :)

6. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Fallout 3 is er ook een DVD met DLC (The Pitt en Operation Anchorage samen voor 19 euro), zag het vandaag nog in de E-plaza....

Naast dit kan ik mij alleen Oblivion bedenken die dat ook heeft. Voor de overige spellen zal je je Xbox toch aan het internet moeten hangen denk ik

7. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    L4D heeft ook zo'n editie, en GRAW2(legacy edition) ook, meestal heten het GOTY of gold editions

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Voor Fallout 3 is het geen dvd maar een downloadcode. (Zit wel in een dvd doosje)

Binnenkort komt er wel een Goty van fallout 3 uit waar alle 5 de content packs bij inbegrepen zijn (op dvd hopenlijk)

Call of Duty heeft idd ook van die GOTY's

9. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Was het niet ooit de bedoeling van MS om te zorgen dat mensen die geen toegang tot internet hadden toch kunnen downloaden via xbox stands in (speelgoed)winkels en de boel op een memory stick konden zetten?

10. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom treke je niet gewoon een UTP-kabeltje naar je 360. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn.... |:-

Of ben je gebanned:confused:

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt,

Maar dat was voor dat ze overal veel te veel geld voor gingen vragen.

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Poste dit vandaag nog in het GTA topic: Click

Komt disc versie van en nu al bij bol.com te pre-orderen.

13. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doosje ziet er wel weer vers uit. Maar het is helaas geldverspelling (voor mij) omdat ik LATD al heb :mad:

EDIT: wie zegt dat er in dat doosje niet gewoon een code zit voor die 2 games??

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  14. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    of je gebruikt de ethernet kabel die je erbij hebt gekregen en deelt vanuit je pc je internet met je xbox. :thumbs:

15. illuvatar

illuvatar The Alpha, The Omega

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn een hoop snelle reacties, allemaal bedankt.
    @Hybrid: Het gaat mij (tot nu toe) vooral Fable 2 (hopelijk een goedmakertje voor het waardeloze einde),GoW2, Bioshock en eventueel Devil may Cry 4.
    Geen idee trouwens of er wel content beschikbaar is voor deze spellen.

@Dutchman020: Je bedoelt de content van iemand anders zijn Xbox halen? Ik wist niet dat dat kon. Ik heb namelijk helemaal geen internet (ja ik ben die ene persoon op de wereld die nog geen internet heeft).

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je kan het ook gewoon even bij een bekende downloaden die wel internet heeft..

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm de reactie is per post op het forum gekomen ;)

Fable 2 - geen off-line dlc beschikbaar .. moet je echt downloaden via je xbox
    GoW 2 - Alleen downloadable content, meeste zijn map packs voor on-line play - er is wel een dlc voor een co-op missie bijgekomen
    Bioshock - geen dlc
    Devil may cry 4 - geen dlc

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Bioshock heeft wel DLC toch, een aantal plasmids en tonics die je dan voor 0 adam in-game kunt krijgen

19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je je hebt geen internet? Je zit er nu toch op? Of zit je bij de bieb ofzo?

Anders kun je toch gewoon tijdelijk even een kabeltje van je 360 naar je router leggen? Gewoon door het huis, het is toch alleen voor die download.

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Oja dat is waar ook :)

Deel Deze Pagina