Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me vrij lastig gaan aangezien Ideal Nederlands is.
     
  2. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, lijkt me niet. Is een buitenlandse site.
    Nee, helaas niet. Toen ik hem bestelde stond er een levertijd van een week. Nu is de levertijd opeens onbekend.:mad: Heb een mail gestuurd met de vraag hoelang het gaat duren. Duurt het mij te lang dan annuleer ik en haal ik hem wel ergens anders...
     
  3. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    hier issie gewoon op voorraad:)
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    www.gamehubs.com

    Betalen kan met creditcard of paypall. Zeer aan te raden, prijzen zijn inclusief verzending!
    Bestel ivm douane niet meer dan 2 games tegelijk!

    Nieuwe games kosten meestal zo'n €36 en het is helemaal legaal. Check of de game afgespeeld kan worden op een pal-console.

    Voorbeeldje: http://www.gamehubs.com/XBOX360/fuel.html

    hier zie je de game Fuel voor €29,99 en bij het Pal-tekentje staat een groene V en dus is deze af te spelen op de NL consoles.

    Hier zie je 12 maanden xbox-live voor €34. De code krijg je na 2 werkdagen via je email binnen.
    Ik koop bijna al mn games en abbo's hier.
    http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  5. Solidripper

    Solidripper Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    probleem is weer dat ik alleen ideal heb:mad:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dan maak je toch paypal aan en koppel je die aan je bankrekening. Precies hetzelfde als Ideal.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Is helemaal niet hetzelfde als Ideal

    Paypal is net zo veilig als ideal maar je koppelt je bankrekening aan paypal en bij ideal doe je dat niet :)
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2009
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maak hem nou niet onnodig bang. ;)
     
  9. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem even veranderd, stond wat slordig vond ik zelf nu ;)
     
  10. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    xD Jaja, eerst zeg je dat paypal makkelijk te hacken is, nu is het opeens net zo veilig als ideal? Wat is het nou?:p
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Paypal is veilig. Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat niemand achter je gebruikersnaam/wachtwoord komt. Dat geldt ook voor Ideal.;)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Bij ideal heb je geen gebruikersnaam en heb je een los apparaatje nodig waar een code uit komt.

    Ach, je moet ook zorgen dat je geen 3 miljoen op je rekening hebt staan natuurlijk. Mocht die gehacked worden ;)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat verschilt ook per bank. ;)
     
  14. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit bij de ING en moet gewoon een gebruikersnaam + wachtwoord invoeren voordat ik kan betalen met mijn TANcode via de SMS.;)
    Inderdaad.:)

    //Edit: 1000 posts!!!\o/
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Off-topic - Gongratz .. ik heb die ook bijna :b:
     
  16. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is onder de veiligheidsexperts algemeen geaccepteerd dat two-factor authentication ceteris paribus veiliger is dan one-factor authentication. Logisch natuurlijk. Virussen of keyloggers zijn zo geinstalleerd, daar hoef je echt niet altijd nudechick.jpg.exe voor te openen. Zeker als je Windows gebruikt is het mogelijk dat er iets wordt geinstalleerd waar je niet eens weet van hebt. Het is naief om te denken dat intelligente mensen nooit virussen oplopen.

    Of stel wat doe je als op een openbare PC (bieb, werk, uni, internetcafe) zit en je wilt iets betalen met Paypal? Wacht je dan netjes totdat je thuis bent om op je schone PC de betaling te verrichten? Dat zou mij in ieder geval vrij veel ergernissen oproepen denk ik.

    Let wel, volgens mij geniet je met paypal niet dezelfde juridische bescherming tegen fraude als met een creditcard (eveneens one-factor authentication). Daardoor is de noodzaak van een gedegen authenticatiemechanisme alleen maar groter.

    NB ik heb het nu over een situatie waarin je je bankrekening aan paypal hebt gekoppeld. Als je een losstaande paypal rekening hebt waar je middels bankgiro overschrijvingen geld naar toe boekt is een username/ww combi veilig genoeg lijkt me.
     
  17. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dan ook een paypal rekening openen zonder dat je je bankrekening eraan koppelt?
    Zodat ik dus een bepaald bedrag op Paypal stort en daarmee dan betalingen verricht?

    Dat lijkt me een stuk veiliger dan wanneer je je rekening koppelt.
    Als ze dan achter je password komen kunnen, zouden ze in principe je hele rekening kunnen plunderen. Nu alleen het geld wat op paypal staat.
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat kan. Ik heb mijn bankrekening ook niet gekoppeld.:)
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  20. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, sterker nog, vroeger kon je Paypal niet machtigen om de betaalde bedragen automatisch van je rekening af te schrijven. Toen was Paypal nog echt een prepaid tegoed. Je moest toen ook 2 weken wachten volgens mij voordat het geld eindelijk op je rekening stond :). Dat was wel vervelend.

    Pas de laatste paar jaar hebben ze zich meer geprofileerd als (technische) interface voor het doen van betalingen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina