Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja die van Vice City was ook steengoed, maar ik denk omdat ik San Andreas veeeel meer heb gespeeld, dat ik daarom die vetter vind. Ik ken alle nummers van KDST, Radio X en K Rose uit m'n kop. :9 En aardig wat van Radio Los Santos.
     
  2. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb de disc versie gespot bij bol.com

    [​IMG]

    Grand Theft Auto - Episodes from Liberty City (GTA IV)

    Beschrijving
    Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City bevat twee downloadbare episodes voor Grand Theft Auto IV. Zowel The Lost and Damned als The Ballad of Gay Tony zijn namelijk onderdeel van de disc. Beide episodes zijn te spelen zonder een exemplaar van GTA IV.
    Net als in de voorgaande delen is GTA IV een free roaming actiegame. Dit betekent dat je kunt gaan en staan waar je zelf wilt in Liberty City. Je kunt je zelf daarbij te voet voortbewegen, maar je kunt ook gebruik maken van auto's, motoren en helikopters. Ook op het gebied van missiekeuze heb je veel vrijheid. Je kunt altijd kiezen uit meerdere missies en het is bovendien mogelijk zelf opdrachtgevers op te bellen met je mobiele telefoon. Hiermee kun je ook een handelaar in illegale wapens opbellen. Met deze persoon kun je vervolgens een afgelegen steegje afspreken. Dit is één van de vele gebieden waarop het spel serieuzer en realistischer is dan zijn voorgangers.
    In The Lost and Damned kunnen spelers aan de gang met een lid van één van de meest beruchte motorbendes van het fictieve noordelijk halfrond, The Lost. Vanuit de ogen van ruige biker Johnny Klebitz aanschouw je de grootsheid en veelzijdigheid van de metropool Liberty City op een heel andere manier dan voorheen.
    In The Ballad of Gay Tony kruipen spelers in de huid van Luis Lopez, een draaideurcrimineel. Luis is assistent van de legendarische nachtclubmanager Tony Prince (beter bekend als Gay Tony) en raakt al snel in een loyaliteitsconflict. Deze episode zit vol met geweren en vuile complotten, want het is lastig te bepalen wie je echte vrienden zijn.

    Bij Bol.com: Click
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
    Zou er helemaal geen andere content op staan, zoals making-off, interviews, concept-art, etc etc!? Je zou denken dat als ze het toch op Disc uitgeven, dat ze dan ook wel wat extra's zouden kunnen toevoegen... :)

    Niet dat het veel uitmaakt, want ik koop sowieso de disc-versie :)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bol is wel een beetje duur, €45 is niet niks. Wacht even af of ik het ergens goedkoper kan vinden in NL ( Moet hem namelijk op de release spelen, duuuuh ) en anders doe ik het maar gewoon via Marketplace.
     
  5. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, inderdaad. Ik heb ze liever op disk maar wel een duur.
    Maarja bol is nooit de goedkoopste:p.
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.850
    Leuk Bevonden:
    2.050
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En als je het gewoon download dan ben je nog geen 30 euro kwijt.
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    2 x 1600 = 3200 punten

    Inderdaad geen 30 euro maar meer. ;)

    Edit:

    Maar inderdaad bol.com is niet de goedkoopste en verkoopt alles vrijwel op adviesprijs.

    Maar andere winkels zal die vast wel goedkoper te vinden zijn, maar ik stuite er toevallig op toen ik die site bezocht en aangezien er nog niets overgepost was. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Nu is Lost And The Damned 400 punten goedkoper, dus voor mij 2800. Volgens mij heb ik er wel goed mee gedaan. :9
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    TLAD was toch sowieos maar 2400 punten of zelfs 1600?
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    1600, Gay Tony ook.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nieuwe art/wallpapers

    Tony:
    [​IMG]

    Tommy Vercetti ( No shit, geen idee wie het is. ):
    [​IMG]

    Screens/previews/trailer komt pas in September.
     
  13. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Alt iets bekend over nieuwe voertuigen
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Helemaal niks.

    Rockstar twittert trouwens dat er veel bekend zal worden gemaakt vandaag. Ze zijn al begonnen met het vrijgeven van GTA: Chinatown War screenshots op hun site. Hopelijk iets van TBOGT.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    GTA4.net




    Gay Tony trailer coming next Tuesday
    Posted by adamcs at 21:19. Category: General

    The trailer for The Ballad of Gay Tony is coming next Tuesday, Rockstar has announced. They've posted some stills on the official website, which appears to show Luis (the main character) skydiving from a helicopter:


    [​IMG]

    [​IMG]
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Tof, ben benieuwd! :D

    [​IMG]

    Toooooooooooooooooooof, nu nog een Fight Club en ik ben blij. :cool: En ik wil mijn chainsaw!

    Er zit een soort van RCP-90 wapen in, grote turret ( :eek: ) en satel charges volgens een persoon die het gespeeld heeft @ Gamecrazy Convention in Las Vegas. Foto komt daar ook vandaan. ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Vett, dat was 1ding dat ik misten in gta IV, Hopen dat het niet alleen maar voor die missie is, anders zou het zonden zijn.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Die boot zou kickass zijn als je er ook binnen kunt:)
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die boot hoort bij je eerste missie, maar je kan er niet in volgens mij. Awesome Xboxworld! _O_ Ik zie Luis op de metro lopen, baaaas!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina