Duidelijk een arcade game. Het zou veel realistischer zijn als je door die struiken of het rulle zand veel meer zou worden afgeremd. Nu knal je gewoon op en langs de weg met zo goed als dezelfde snelheid. Als je in het echt met zo'n snelheid een paar van die kuilen tegenkomt, lig je met die auto zo op zn kant. Het ziet er zeker fun uit en dat is ook belangrijk! Steeds als ik zo'n rallygame koop ben ik er toch snel op uitgekeken. Vind het rijden in je uppie gewoon niet leuk.
Ik ben diep telleur gesteld in deze game grafish klopt er niets van. als ik mijn avatar kies om opgehangen te worden in de wagen. dan is hij ook alleen maar zichtbaar in de wagen. dus in de replay mis ik hem. ook als de camera buiten de auto is... Spoiler sorry k ben een beetje melig maar het is wel zo
Nee, het is niet zo. Hoe kom ik anders aan deze foto? Van de replay? Spoiler Of ie van buiten de auto ook zichtbaar is weet ik niet.
Nee buiten de auto niet als je trouwens op dat beeld in de replay terug spoelt zie je duidelijk dat je poppetje altijd anders draait! Jaa! waar appie al niet op let he!
Ik frustreer mij daar niet aan hoor! Ik heb groot respect voor deze programmeurs. Oke ik vind het jammer dat er net te weinig aandacht aan struikjes is gegeven maar verder is dit gewoon top.
het is een van 'de' mooiste race games.. en als je last van struikjes hebt.. mischien moet je een betere HD tv kopen.. want bij mij ziet het er allemaal goed en strak en prima uit..
Heb vanmiddag zelf de demo s gereden. Het is inderdaad nogal arcade, hoefde bijna nergens te remmen. Het ziet er wel erg mooi uit allemaal en door dat dorpje in Marokko was gewoon strak. Ik denk er nog over na, hoewel €34 niet veel geld is. Ben bang dat ik m snel weer naast me neer leg. Tegenwoordig zijn er al veel mooie games en wat er nog uit komt gaat hier ruim overheen (forza3, need for speed shift, assassins creed etc).
sorry je begrijpt me verkeerd Alles is mooi. maar ik bedoel jammer dat je dwars door struikjes heen kunt rijden (teveel afsnijden) Zonder dat je afremd. dat vind ik jammer. De enigste hoop is dat dit verholpen is in de full game. deze game is geweldig!
Maar daar zou ik niet vanuit gaan, dat zullen ze vast niet veranderen. Maar ik ga er niet vanuit dat dit (kleine) detail je stop bij het kopen van de volle game. Ik persoonlijk vind het ook jammer dat veel games de bosjes niet echt een "object" maken, maar ik erger me er niet aan.
Deze game is allang ge pre orderd voor 34 euro nog wat! Kwam van de week er pas achter dat er ook multiplayer in de demo zat
Ik vind het maar kut rijden zeg. Je hebt echt constant onderstuur als een gek, zelfs als je wat zachter de bocht in gaat. Denk dat ik deze maar over sla.
Heb je ook de Trailblazer gedaan? Daar kan je echt doorvliegen met nauwelijks onderstuur! Het vergt wel oefening, als je constant onderstuur ondervindt zal je er ook veel langer over doen om de finish te bereiken.
Nog drie filmpjes van Dirt 2 Showcase, op youtube staan de HD versies: [yt]bQUg3VJlUco[/yt] [yt]RFuJzEtOw04[/yt] Leuk detail op 3:25 in het tweede filmpje; 'Don't do that'
Volgens mij is dat afhankelijk van het type wedstrijd. Alleen bij de 'echte' rally stages krijg je aanwijzingen...