Laptop Advies [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf 12/15 inch laptop *geen idee wat voor maat maar zeker kleiner dan mijn scherm* en ik vind dat nog wel een degelijk draag laptop. Moet inderdaad zeggen zodra de 17/19 inch bereikt word zijn ze nog best wel zwaar en ook best wel lomp...dan is een mac ook een hele mooi vervanger

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zit nu alles op mijn laptop te fixen, maar is klote om weer op elke site je wachtwoord en inlognaam weer doen etc. Ben van de helft weer vergeten dus zit nu ook even op mijn pc :+

3. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is inderdaad niet slecht, maar ik heb deze
    van MSI genomen, iets goedkoper(geloof ik) en met een 16'' breedbeeld scherm en wel de wireless n-band en blue-tooth en vingerafdrukscanner _O_

4. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ben er ook erg tevreden over! Die van jou ziet er ook erg netjes uit qua specs!:)

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Meteen alweer kleine dingetjes die kut zijn zoals gewoonlijk voor mij. Ik heb dus net alles gefixt op mijn laptop. Films over gezet en alles, allerlei sites weer opgeslagen bij favorieten en inlognamen enzo weer opnieuw invoeren (was van alles vergeten dus duurde best lang). En programma's installeren zoals Firefox, Flash Player en CCcleaner. In ieder geval, een van die dingen die op het begin bij Start stond was: Windows Live Messenger downloaden en toen ik dat klikte kon ik msn en windows movie maker installeren, maar nu komt het. Na de pc uitgezet te hebben kreeg ik errors met hem opnieuw aanzetten en moest ik hem in herstelmodus ofzo opstarten en toen moest ik dit alles opnieuw doen. Dat heb ik nu allemaal gedaan en is geen probleem, maar dat Windows Live Messenger downloaden is weg dus nu weet ik niet hoe ik aan moviemaker en wat andere programma's moet komen die daar stonden. Msn pak ik natuurlijk wel zo van een site of maar movie maker en ik ben vergeten wat er nog meer stond weet ik niet hoe ik die nu moet krijgen.

Dingen die ik had over gezet van mijn oude pc als films e.d. stonden er nog wel!

Edit: waar de fuck is mijn numlock knop xD

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  6. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je die ook op ene andere pc hebt staan kan je ze gewoon kopieren, of de add-on Xmarks gebruiken voor Firefox, dat doe ik ook en dat is vet relaxed, je kan dan wachtwoorden en bookmarks over zetten :)

7. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sinds gisteren 60 gb ssd in mijn laptop zitten. potverdikkie wat is dat snel
    de 320 gb die in de acer zat haalde met windows erop max 50 mb/s lezen en schrijven.

de ocz vertex zit ik nu op 150 mb/s schrijven en 220 lezen_O_
    windows vista boot in 17 seconden van bios naar volledig opgestart.
    was op de 320gb disk dik minuutje.\o/

oude hdd

SSD

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Damn, nu wil ik er ook eentje! :mad: Waar heb je hem gehaald, dan bestel ik hem deze week ook even. :thumbs: En hoe werkt dat eigenlijk met die 60 GB ssd disk, gewoon er in plaatsen en hij start meteen zo snel op, of moet je ook nog iets installeren of dergelijke?
    Kun je me misschien ook nog even een pm sturen waar je uitlegt hoe dat nieuwsgroepen gedoe werkt, zodat ik die recovery disk kan downloaden om die acer shit er af te gooien. Ik heb gisteren al wel veel rommel er af gekiepert zoals al die bijgeleverde spellen en McAfee, en heb toen even Avast! er weer op gezet en een complete virus check gedaan. Helemaal clean.

9. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    via tweakers.net 2e hands maar wel nieuw in doos met plastic erom heen:)
    145 eu inc verzend inplaats van 209 zonder_O_
    dus ik zei: Koopje!

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  11. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb hem een mailtje verstuurd en 145 incl geboden, dus gaat goed kopen hopelijk. :D

Kun je me misschien nog helpen met een paar vraagjes: O-) Ik ben best wel een noob op dit gebied, met SSD enzovoorts, maar mijn vader weet er veel meer over dus denk hij wel weet hoe dat formatteren en installeren werkt.

Ik ben trouwens ook erg tevreden over het geluid dat uit de laptop komt :thumbs: Deze op 50% gaat harder dan de vorige op 100%.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zie pm! jups speakers op 5.1 in deze acer zijn erg goed.
    vraag alles via pm dan help ik je graag. ook met tweaken van vista voor ssd.
    zoals pagefile verplaatsen, temp files, hybernation file enz.

14. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Volgende week komt aldi weer met een nieuwe laptop.
    http://www.medion.com/ms/aldi/md97770/nl/

Ben toevallig opzoek naar een nieuwe en heb altijd goede ervaringen gehad met aldilaptops en de service.

Nou ben ik alleen totaal niet thuis in het hardware wereldje, dus zou iemand mij kunnen vertellen of dit een redelijke aanschaf is?
    Wil er niet achteraf achter komen dat ik voor de zelfde prijs veel meer kwaliteit in huis had kunnen halen :)

17. 1989

1989 Keeping it real

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een laptop ( wat een verassing :p) voor school.

De budget ligt rond de 600,-
    De laptop zal voornamelijk gebruikt worden voor tekstverwerken, internetten, SD filmpjes bekijken op internet en misschien Civalization en Age of Empires spelen.

- Geen Packard Bell ( slechte ervaring mee)

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat wil je ermee doen?

19. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem die ene die ik had, of 1tje van MSI die er op lijkt, mijne speelt MTW op high nog best goed :)

20. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Voornamelijk voor multimedia gebruik. Maar dat zullen de meeste laptops tegenwoordig wel prima ondersteunen.

Het is iig van belang dat ie HD materiaal naar mn lcd tv kan streamen. Games etc is leuk en aardig maar geen must.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina