Het kleine computer probleempjes topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Stripe, 9 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Als ze allebei op hetzelfde netwerk zijn aangesloten dan kan je zo ook via het netwerk oversturen.

2. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Met netwerk bedoel je aangesloten op het zelfde modem/router? Dat gaat niet werken helaas, m'n modem heeft maar één plekje voor een ethernetkabel :p.

3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik neem aan dat je gewoon draadloos gaat met je laptop :p

4. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, nog niet. M'n modem zit één kamer verderop (5 meter max) dus vind ik het de moeite niet waard om er een router voor te kopen. Ik wacht wel tot we verhuizen :+.

5. SysanApse

SysanApse Guest

O-)

6. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk met een goedkope budgetrouter internet vd ExperiaBox (modem/router van KPN) naar de router te sturen en dan via LAN door te sturen naar mn PC/Xbox 360

Modem - - - - > Router_________> Xbox360/ PC

Ik vrees van niet. maar mss dat iemand meer verstand heeft van netwerken.

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je dat willen?
    De experiabox is ook al een router...

8. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat in zowel mn xbox als mn xbox geen wifi chip zit en eigenlijk te lui ben om kabels netjes weg te werken :p

9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb even een netwerk vraagje :) Wij hebben inmiddels al langer dan zeven jaar dezelfde router beneden staan en deze wil ik nu vervangen voor een nieuwere als dat zomaar kan. Heb hier zelf op mijn kamer de Linksys WRT54GL en die lijkt me een stuk beter dan dit oude E-Tech routertje.

Echter, de gegevens die ik in de router moet zetten staan hier. Nu staat er bij verbindingstype het volgende, PPPoA (of PPTP-to-PPPoA relay). Bij mijn Linksys router kan ik echter alleen kiezen uit Static IP, PPPoE, PPTP, L2TP en Telstra Cable. Wat moet ik kiezen of kan ik deze router niet gebruiken :p Heb dit nog nooit gedaan maar wil het wel graag kunnen :9

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is die E-tech tevens modem?

Zo nee, dan heb je dat PPPoA niet nodig, dat regelt je modem voor je.

11. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Er staat op die E-Tech: ADSL Modem Router. Dus ik kan die Linksys niet gebruiken als vervanging? :+

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, dan niet

13. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb een desktop met 4 usb poorten, de 2 aan de achterkant doen het gewoon, de 2 aan de voorkant echter niet.

Iemand een idee wat dit kan zijn? Zijn ze stuk (lijkt me stug) of moet ik ergens iets instellen?

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De 2 aan de achterkant zitten op je moederbord en de 2 vooraan op de case neem ik aan? Voor die 2 vooraan aan te sluiten moet je een kabeltje dat in de case zit (hangt ergens van voor/vanboven) op je moederbord aansluiten. Welke aansluiting dat is en hoe het moet (voor het geval dat het allemaal losse kabeltjes zijn) kan je vinden in de handleiding van je moederbord (de aansluitingen zitten meestal ergens vanonder).

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kom vaker pc's tegen waarbij de voorste usb-poorten niet werken.
    Dat kan een aantal redenen hebben.

1. Moederbord ondersteund geen extra usb-poorten.
    2. usb-kabels naar de voorste usb-poorten is niet/verkeerd aangesloten.
    3. Het stekkertje van kast/case pas niet op het moederbord.

Had laatst een kast staan , waarbij de voorste usb-poorten alleen werkte als er niets op de achterste poorten was aangesloten.

16. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Weet niet precies waar ik dit moet posten:

Ik ben op zoek naar condensatoren voor mijn home cinema set. 1 condensator is doorgebrand en ik heb geen garantie meer. Op die andere condensatoren staat 474J, 100V, ME78. Iemand een idee waar ik deze kan bestellen? Heb er totaal geen verstand van8)

17. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou laatst duke nukem 3d instalere (:+), alleen krijg ik hem nu met geen mogelijkheid weg :mad: :

18. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Het bestand is nog ergens anders geopend...

Heb je hem gedownload?
    zoja:
    Gemount met Daemontools? Doe dan eventjes unmount drives

Kijk ook eventjes bij taakbeheer, of hij niet tussen processen staatt.

19. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee was niet gemount wel ff geprobeerd helpt niet, en tussen processen heb ik hem niet kunnen vinden (heb zelfs mn pc is prongeluk uitgedaan daarmee:+)

20. | QuickneZ |

| QuickneZ | Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje, ik heb een scherm en daar zitten de boxjes ingebouwd, nou had ik soms dat ik gewoon goed geluid heb maar dan paar uurtjes erna heb ik niets meer. Alleen nu is het zo ik heb helemaal geen geluid meer.. gisteren probeerde ik nog iets daar achter met die stekker en toen opeeens had ik wel weer geluid, maar nu heb ik ook geen geluid meer.. ookal doe ik die plug in erin en eruit .. je hoort dan een beetje geruis.. weet iemand wat dit is? of wat ik kan doen?

Alvast tnxxx:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina