Dit zijn toch de makers van Gothic op PC? Piranha Bytes, zeg maar? Die game vond ik zo fenomenaal, zo prachtig. Dus ik verwacht echt wel wat hiervan.
Yups! Ik hoop ook echt op een Gothic II-like experience! En dan komt er begin volgens jaar ook nog een Gothic IV
Echt? Zo dan...beter is die wel beter dan Gothic III, want die was teleurstellend slecht. Was dat uberhaupt wel door Piranha Bytes?
Ik heb G3 toch echt met veel plezier uitgespeeld op medium settings op mijn oude laptop. En dat nog voor de grote community patches! Het was geen G2, maar toch zeer vermakelijk. Risen is weer door PB gemaakt en daar heb ik dan ook de hoogste verwachtingen over. Maar Arcania (Gothic IV) wordt door Spellbound gemaakt op een geheel nieuwe game engine en ziet er ook al veel belovend uit!
Heel veel bugs zaten er in G3, en ook de combat vond ik raar. Ik vond Gothic en Gothic II toch echt beter aanvoelen. Tjonge wat een RPGS zeg... Risen Dragon Age: Origins Arcania Mass Effect 2 Niet allemaal dit jaar...maar toch, er komt genoeg.
De achievements beloven veel goeds qua gameplay wat mij betreft. Hard worker bijvoorbeeld, lekker veel quests dus om te doen. En als ik het goed heb is deze de eerste die gaat uitkomen van alle aankomende rpg's (2 oktober). Dat wordt smullen !
Risen PC goes gold, Xbox 360 version delayed Piranha Bytes has announced that its RPG Risen has gone gold for PC and will be released on October 2, as expected. However, its publisher Deep Silver has revealed that the Xbox 360 version has been moved to an early 2010 release. No reason was given for the delay.
Woooohooooo! Nieuw filmpje! En he beste nieuws op het eind van het filmpje: Met duidelijk een x360 en een pc versie op de achtergrond! /Me sooooo happy!
De game ziet er best goed uit maar je hoort er verder heel erg weinig van ... als ie inderdaad 2 oktober uitkomt moet er toch wel wat meer info verschijnen ..
Ik ben een fan van Gothic 1 en 2 en daarom hou ik dit spel al een tijdje in de gaten. Op andere forums zijn er mensen die dit spel al hebben en de reacties zijn heel erg wisselend. De meeste klachten gaan over het volgende: -het spel is veel te donker en er is geen mogelijkheid om dit via de opties aan te passen -grafisch is het spel erg achterhaald -het vechtsysteem schijnt slecht te zijn uitgevoerd -het spel zou heel erg moeilijk zijn Ik begin daarom erg te twijfelen of ik dit spel wel ga halen. Ik wacht in ieder geval eerst wat reviews af.