1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nintendo DS (lite) - Deel 5

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Conquistador, 14 mei 2007.

  1. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de game alleen voor singleplayer speelt ben je beter af met Dual Strike, want daar heb je veel meer in te doen als je alleen speelt in vergelijking met Dark Conflict.
    Maar persoonlijk vindt ik Dark Conflict beter, de CO's waren veel beter gebalanceerd en er zat online multiplayer in.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb nog steeds geen DS gekocht, maar nu heeft BigDennis een witte DS Lite voor €111,- en dat is toch wel een koopje en erg verleidelijk...
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Voor €111,- doe je sowieso geen miskoop denk ik. Heb er zelf begin dit jaar (weer) een gekocht omdat ik weer zin had in een ouderwets Pokémon avontuur. De eerste anderhalve maand dat ik 't apparaatje in bezit had werd ie natuurlijk weer volop gebruikt en zat ik er meer op te spelen dan op mijn Xbox 360 en PlayStation 3 maar daarna verdween ie net als de vorige DS weer de kast in. Dacht er aan hem weer te verkopen maar dan zit ik wellicht over een half jaar of een jaar weer te twijfelen om er een te kopen :p

    Inmiddels gebruikt mijn moeder hem dagelijks voor een spelletje Brain Training of Sudoku. Qua spellen aanbod is er wel het nodige (Mario games, Professor Layton, Castelvania, Advance Wars etc.) dus het zal wel aan mij liggen dat ik hem nu niet gebruik. Denk dat ik hem zelf weer in gebruik neem bij de release van Scribblenauts aangezien die game echt geniaal schijnt te zijn. En wanneer Pokémon Heart Gold uitkomt zal ik die uiteraard weer gaan spelen.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt me ook niet en de aanbieding is alleen vandaag nog geldig. Voor €115,- kwam ik trouwens net op een andere website alle andere kleuren tegen en nu zit ik eigenlijk te twijfelen tussen wit, zwart en zilver. Die zwarte lijkt me erg gevoelig voor krassen en vette vingers en bij zilver gespoten plastic heb ik altijd de ervaring dat de verf lostlaat. Misschien dan toch maar de witte! :+
     
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf een witte liggen. Enige nadeel is dat het op een gegeven moment een beetje verkleurd (geel).
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb een zwarte, is inderdaad erg gevoelig voor vlekken. Van krassen heb ik geen last.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ok... iemand nog een ervaring met zilver? :+ Die vind ik namelijk stiekem erg mooi. :cool:
     
  8. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier ook een zwarte maar wel redelijk veel last van krassen, heb dat ding dan ook geregeld op de (betonnen) vloer laten vallen en op straat etc. Ik erger me er dan ook niet (meer) aan, uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat je bij de witte de vingervlekken en krassen vrijwel niet ziet tenzij je de DS in het zonlicht houd.
     
  9. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    nu ik vandeweek een trailer heb gezien met de aankondiging van de nieuwe golden sun die op de ds uitkomt is het vrijwel zeker dat ik er een wil hebben. (eerste golden sun von ik helemaal geweldig, pracht spel, helaas deel 2 nog nooit gespeeld)

    Maar nu twijfel ik erg of ik nu een DS lite of een DSi moet nemen gezien het gemis van een GBA slot (wou dan golden sun 2 nog s aanschaffen om te spelen) en de betere batterij in de de lite, hier tegenover staat natuurlijk weer het net wat grotere scherm wat ik wel fijn vind, en natuurlijk de nieuwe features zoals browser, camere e.d.

    maar is het scherm van de DSi nu ook helderder, mooier?

    wat is verstandiger om te doen? (prijsverschil is niet zo heel belangrijk)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Als je hem laat vallen heeft het weinig meer met de kleur te maken denk :+

    Op mijn zwarte zie je ook vingers, maar hij is wel mooier als wit :p
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Damn, moet je hier kijken! Beetje te mooi om waar te zijn en die moeten toch wel Refurbished zijn, alleen is het nergens vermeld. :confused:

    Nog meer keuze... argh! :+
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    iedereen stiekem al de nieuwe Professor Layton aan het spelen?

    blijft samen met Advance Wars mn favoriete DS serie
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Is die al te krijgen dan? :eek:

    Edit: Origineel gekocht op ebay. Zal begin volgende week wel binnenkomen :D
    Mooi prijsje voor een nieuwe importgame: 36 euro incl. verzendkosten.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zag hem toevallig eergister ofzo voorbij komen, voor een nederlandse release moeten we nog wachten tot eind september :mad:
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het is maar goed dat ik het even vraag, want die meeste Limited Editions zijn niet meer te krijgen.
    Het gaat hier om een refurbished versie maar is geen verschil hierin met nieuwe versies. De garantie van al onze producten zijn 1 jaar.
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wederom rete makkelijk. Gewoon een kindergame. Idee is leuk alleen is de uitwerking voor mensen met een IQ onder de 100 :mad:
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ok, ik wil dus een "nieuwe" DS Lite en geen opgelapte voor €95,-. Ik zag dat de Intertoys en Bart Smit ze deze zaterdag in de aanbieding hebben voor €129,-, dus ik wilde er al bijna morgen een gaan halen. Maar ik zag net op BigDennis dat ze daar net zo duur zijn incl. verzendkosten. Vervolgens zie ik een invoervak voor Coupons die ik natuurlijk niet heb, maar ik even zoeken op Google en wat denk je... een Coupon voor 10% korting! :cool:

    [​IMG]

    Het was de bedoeling om een zwarte te bestellen, maar ik zie dat ze ook de Crimson/Black en Cobalt/Black hebben. Allebei erg mooi, maar welke was nou als laatste uitgekomen; Cobalt/Black?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Stoere praat, laat je picarats score maar 's zien dan :D
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ach, ik vind het wel vermakelijk, en om sommige puzzels moet ik echt nadenken.
    Zulke patserige uitspraken van jou vind ik dan ook een beetje teveel van het goede.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat zegt denk ik meer over jullie dan over mij...
     

Deel Deze Pagina