Ik heb dit misschien al eens gepost maar: Saints Row 1 wel rond de 150-200 uur denk ik, NBA 2k9 denk ik net 100 uur, Call of Duty 4 ook wel rond de 150 uur. damn heb ik al lang niet gedaan. best zin in weer
Counter strike 1.5, 1.6 1000+ uur denk? wel meer, speel het vanaf 2000, was toen een tijd uber verslaafd, speel het nu nog heel af en toe, zou vet zijn als ik daarvan al mijn stats kon zien vanaf dag 1 dat ik eraan begon, hehe, alhoewel of dat grappig is..
Xbox 360 games: CoD 4, Fallout 3, Oblivion. Non XBox 360 games: WoW, Warcraft III + The Frozen Throne, Mohaa
Nou vooruit. Mijn lijstje 100+ uur games. Final Fantasy 8, 9 (en volgens mij ook 10) Binnenkort denk ik dat Fifa10, Fallout3 en SF4 ook wel eens de 100 + uur kunnen gaan halen. Op zich niet zo veel games, als je nagaat dat ik zo'n kleine 1.000 spellen heb uitgespeeld sinds de Atari en Gameboy tijd.......(ongeveer 70 spellen per console en pc minus de nintendo consoles)
in die 1.000 games zullen vast ook wel geen 100 uur per game in zitten Moet zeggen Titan Quest + immortal Throne mag ook aan 100+ lijstje
Hmm ik heb veel games lang gespeeld. Afgezien van MMO's zijn Elder scrolls: Morrowind en GTA IV / Vice city toch wel de games die ik het meest gespeeld heb. Morrowind ongeveer 350 uur. Dat kwam vooral doordat het een game was met verschrikkelijk veel gevarieerde content. Het is de voorloper van Oblivion, maar was nog iets overweldigender door de hoeveelheid quests en meer hardcore aard. De game ging zover dat je uiteindelijk een eigen stadje kon bouwen. Dat zegt iets over de diepte van deze prachtige fantasy rpg. GTA IV blijft me maar boeien door de opzichzelf staande dynamische gameplay elementen die steeds voor nieuwe situaties zorgen. Ik speel eerlijk gezegd niet eens de multiplayer, maar gewoon de gang wars. Daarnaast af en toe wat pure free roam chaos. Ben nu ook bezig met Red faction Guerilla en heb het idee dat deze game me ook wel boven de 50 uur gaat brengen. 100 weet ik niet zeker, dat hangt af van het soort einde.
Op dit moment is dat Battlefield 1943, een arcade game! Volgens de site waar de stats op staan zit ik al op 9 dagen, 6 uur en 56 minuten....holy mozes! Verder hebben Assassins Creed en GTA4 de meeste indruk gemaakt.
Xbox: Geen een (heb ik vanaf november 2008 ) Pc: - Sims 1 en 2 heb ik vroeger heel veel gespeeld - 4 jaar terug Habbo hotel - Theme Hospital - Rollecoaster Tycoon 1,2 en 3 (elk 100+ uur) - Call of Duty 4 - Battlefield 2 - Runescape - WOW - San Andreas Multiplayer zeker 400 uur en ik heb de SP ook heel veel gespeeld - bijna vergeten Empire Earth die ik misschien wel het meest heb gespeeld Ge-wel-dige RTS
HALO 3 (Multiplayer) Cod 4 (Singleplayer + Multiplayer) Fable II (Singleplayer) Pokémon Crystal Pokémon Diamond Gears of War 1 Gears of War 2 (Misschien)
Nu al? Voor mij komt deze over een paar uurtjes (misschien vandaag) in het rijtje te staan. Lost Odyssey: 100+ uur.