Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Moeilijkheis graad staat op all-pro. In het begin is het ff doorzetten maar uiteindelijk zul je het wel winnen als je redelijk foutloos football speelt. Van mij mag ie wel op all madden(maar doe maar niet:+).

Verder kan je niet wat weken achter elkaar spelen ben ik achter gekomen. je moet wachten totdat de host de rest v/d games heeft gesimmed denk ik.

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pro.

Elke zondag en woensdag lijkt mij OK

Bij mij doet xblive het niet meer, hebben meer er last van?

En zijn er ook bij wie co-op niet werkt? Het is me nog geen 1x gelukt zonder connection loss

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb zojuist 2 co-op potjes gespeeld met een amerikaan, geen probleem. Toen probeerde ik tegen een maatje te spelen. toen begon madden te bitchen etc. Bij team select stond er steeds dat hij de sessie verlaten had en hij had de melding dat de sessie niet meer beschikbaar was. Ook kan ik niet met hem chatten of in een party:confused:

Kan het er miss aan liggen dat mijn account een US account is?
    Wat ik ook raar vind is dat ik tegen Jeast wel een normaal potje kon spelen, maar gen coop. al met al.. de EA servers zijn weer lekker kut. Ben nu Bad comp aan het spelen en ook daar lukt het niet.

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  4. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het pro (zoals jeast zegt) of all-pro (zoals flix zegt)... mijn voorkeur gaat uit naar all-pro (dan moet er wat moeite worden gedaan om te winnen)... all-madden is ook een uitdaging, maar na twee weken leeft mijn controller dan niet meer, ben ik bang ;-(

5. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel huidige franshine all madden en win dan ook gewoon als je geconcentreerd speelt. maarja aangezien er een paar mensen inzitten die niet de fijne kneepjes van madden kennen is het voor mij prima :D

6. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, woensdag en zondag een advance. Het is verder niet erg als je niet kan maar dan word je wedstrijd dus gesimmed.

Ik heb zojuist mijn eerste game gespeeld tegen Kansas Chiefs, erg makkelijk gewonnen trouwens maar dat was wel te verwachten zeker op all-pro. 42-6 of zoiets dergelijks was de eindstand.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op all madden moet je gewoon je foutjes tot een minimum proberen te houden. Want bijna voor elk foutje dat je maakt word je afgestraft.

8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoelaat op woensdag en zondag zal er naar de volgende week gesimmed worden?

Hard knocks
    een heel vet programma over trainingskamp in de NFL. Dit jaar volgen ze de Bengels

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  9. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha dat komt omdat hij dus op pro staat ipv all-pro, maar als iedereen het ermee eens is kan hij wat mij betreft weer naar all-pro

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    All pro aub :)

En om de vraag van flix te herhalen

welke tijdstip zul je simmen jeast? Zodat we een duidelijke deadline hebben. Vermeld die ook in de startpost voor de duidelijkheid

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zo, post weer geupdate. Nu alleen nog de tijd. Ook las ikhier en daar wat over regels. Zou iemand mij die ff kunnen sturen zodat ik deze ook ff in de post kan zetten.

Verder doet het me trouwens goed dat dit topic zo goed loopt. Is wel ff heel wat anders als de voorgaande:+

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Pm verstuurd. De thread gaat idd beter dan vorig jaar, hopelijk gaat de league ook beter dan vorig jaar :D

13. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou het op 22:00.

14. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga vandaag op trainingskamp dus haal het niet meer om te spelen word dus een sim hopelijk zit het me een beetje mee :p dan ben ik er zondag ook niet :eek:maar dan speel ik tegen de ravens en iemand heeft die gekozen die wil ik wel graag spelen kan het niet voor 1 x op maandag 22:00 gesimmt worden

15. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft prima, vanavond een advance dus een sim voor jou.
    Maandag avond volgende advance zodat jij tegen de ravens kan spelen.

Iedereen die gister z'n game heeft gespeeld (en dat zijn op Flix en mij na, iedereen :p) heeft een cadeautje gehad door op pro te hebben gespeeld.
    Hij staat nu weer op all-pro.

De bucs moeten ook nog spelen, is dat die maat van jou Flix?

BTW: Check dit dan weer :pNintendo-patenteert-football-controller

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, geen maatje van mij...
    Stuur hem anders ff een pm(via XBL want ik weet niet of ie hier zit) en vertel m dat ie tot 22:00 heeft.

Ook wil ik iedereen verzoeken die games gewoon asap te spelen om de vaart erin te houden. Als je ziet dat iedereen gespeeld heeft, dan kunnen we toch ook gewoon een week verder gaan denk ik?

update:

dit zijn de regels die ik door heb gekregen. Ben het er redelijk mee eens alleen wat word er bedoelt met PA glitch?

17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    dus flix geen fake boot leg left met vick en dan ingram:p haha spreek je!

dat als je een goede running game hebt tijdens het spel en als je dan PA gaat doen dan staat altijd wel iemand wide open

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha goh, wat bedoel je daar mee:+

Maar dat is juist de hele bedoeling van de PA. en dat is juist heel realistisch. maargoed.. zal er rekening mee proberen te houden.

19. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De online franchise site doet het sinds vandaag!!

Franchise

Nu nog een patch zodat ik kan co-oppen :p

*Edit: Woooow mooie site!! erg veel leuke opties!! Zo blijft iedereen hopelijk ook enthousiast :D
    *Edit2: Ik zie ook op die site dat Bentlul uit de franchise is gestapt? klopt dit en zo ja waarom?

20. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij omdat hij een andere team wilde

Deel Deze Pagina