[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik erger me echt groen en geel aan het feit dat je voor elke poep en scheet tegenwoordig [Epic] nodig hebt :emo:

Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  2. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ik zag laatst een trailer van Guild wars 2 op youtube.
    [yt]Em0Sd60iI2w[/yt]
    Nu zegt iedereen dat GW2 wow gaat ownen. Terwijl ik het er gewoon standaart uit vind zien.

3. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me eerder aan mensen die naxx / voa 10/25 enzo maken (die freaking easy zijn) en dan vragen om je achievement te linken |:- .

4. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik eerlijk ben vind ik het er wel iets beter uit zien dan WoW, maar ik vind juist de cartoony stijl van WoW weer een stuk toffer. Ik zal uberhaupt niet snel overstappen naar een andere MMO, omdat ik de Lore van Warcraft goed ken en dat voor mij een pré is. Vandaag trouwens lvl 77 gedinged, en ben nu lekker aan het rondvliegen op mijn flying mount, is toch een stuk sneller.*)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat is dus ook een beetje hetzelfde idee ja. Maar een kerel tripte hem net helemaal uit omdat ik op mijn nieuwe char superior nog niet heb (net 2 dagen 80). Sta ik daar met mijn goede gedrag Heroics te farmen en dan krijg je dit -.-

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    level7 wiehoew :+

7. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speel je via RAF?

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Prachtig _O_. Heb 2 jaar lang intensief Guild Wars gespeeld en ze hebben echt precies de goede sfeer weten neer te zetten, alleen jammer dat ze een beetje van het Guild Wars principe afstappen en meer richting WoW gaan. Ik speelde juist Guild Wars om de reden dat ze zich onderscheiden onder de MMORPG's. Ik denk dat meer mensen die mening met mij delen die Guild Wars hebben gespeeld.

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  9. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister door m'n guild door Naxx25 gesleept. Na een mainspec change naar Holy (van lolret) met 0 pieces gear kon ik wel wat gear gebruiken, dus heb meteen 11 pieces tier 7.5 level gear gevangen. 8) (4 ervan wel ret, 1 prot en 6 dus Holy).

Heb nu een halve Holy set :9

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Af en toe, ben nu vanaf 10 al bezig alleen, level 13 nu.

11. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    heb trailer gezien van de nieuwe uitbreiding en mijn handen beginnen te jeuken :+ Not cool

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Ik speelde Guild Wars eigenlijk niet omdat het zich zo onderscheidde, maar omdat de sfeer mij veel meer trok dan WoW en de PvP stukken beter was. Aangezien ze de PvP weer zo gaan organiseren als vroeger, en de Guild Wars sfeer er nog steeds lekker inzit, kan ik de nieuwe ontwikkelingen alleen maar toejuichen.

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Nummero 4 op level 80.

Zonder RAF, wie doet het sneller? ^^

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    sick. eerste levels gaat het kapot langzaam met priest, maar het tempo zit er nu lekker in. level18 nu.

15. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff vraagje.. Maar het hoofd op het 1e plaatje ziet er niet echt strak uit zeg maar.. Net zoals melk.. Hoe heb jij je instelling staan?

16. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Met constant geboost worden gaat het in iedergeval veel sneller dan alles zelf doen. ;)

Heeft toch nog langer geduurt dan verwacht, voordat je de paladin eindelijk level 80 hebt laten dingen. Omdat je in het begin constant ermee bezig was.

17. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Combinatie van de brakheid van JPG en windowed spelen I guess. Geen idee, speel al 5 jaar zo :+

Oh, het is 1680x1050, alles max behalve ground clutter en shadows, die zijn namelijk irritant.

Mwoah, questen is toch net zo snel al geboost worden als je zonder RAF levelt. Ik verspil gewoon geen tijd en log direct uit als ik afk ga.

En mja, had m'n paladin al 3 maanden geleden op 80 kunnen hebben, maar anderhalve maand niet gespeeld en daarna vakantie.

18. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Netjes hoor 4 dagen.8) Gebruik je een guide of andere methode om het zo snel te doen?

19. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Boosten met een ander character in instances vooral.
    En vanaf 60 ongeveer questen als een malloot ;)

Gewoon geen tijd verspillen aan dingen waar je geen XP voor krijgt :p

20. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Je kan ook gewoon lekker relaxed doen en met 7 days played level 80 dingen O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina