Wet

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 aug 2007.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vond het echt niks, voelt aan als een slechte Stranglehold.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het op het eerste gezicht ook maar matig. MAAR beoordeel nooit iets te snel, heb ik geleerd. Dus ik heb net de demo uitgespeeld en ik moet zeggen dat ik hem cool vind. Echt toffe moves, vooral dat stuk als het beeld helemaal rood is en Rubi is zwart, tof gedaan...en nog brutere moves daar. De combinatie met guns en zwaard vind ik goed werken, speelt lekker weg.

Ook cool dat de chick gewoon stoer is, deed me beetje qua attitude aan die vrouw uit Kill Bill denken (naam vergeten), niet overdreven sexbom en ook niet lelijk, gewoon bad-ass eigenlijk.

Echt een game die je voor een Gamehubs prijsje echt wel kan aanschaffen, tenzij het natuurlijk echt je kop thee niet is, maar dat is Rubi echt wel vind ik. (De game dan he ;) ).

Nu ga ik even kijken of er nog filmpjes zijn van andere levels enzo, ben er nu toch wel benieuwd naar geworden.

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  3. SysanApse

SysanApse Guest

Ik vind aan de ladder hangen ook wel vet.
    Het ziet er wel heel lelijk uit tbh.

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het is een bepaalde graphics style, ik dig het zeker wel.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    het is geen verkeerd spel, ze doen alleen te erg hun best om cool te zijn en vind de stijl zelf gejat van KillBill, maarja er zijn al zoveel films en games ooit gemaakt dat origineel blijven lastig is

6. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de demo ook gechecked, en ben normaal geen graphicshoer, maar dit is toch wel erg hoor. Maar goed daar kan ik wel omheen kijken, gameplay is belangrijker, maar die zuigt nog erger. Inderdaad hele slechte kopie van stranglehold. Aan de andere kant vind ik Rubi wel een tof personage, maar ze past beter in een ander spel.
    Stranglehold had als bonus dat alles kapot kon, en de controls waren best goed, dat maakte het wel leuk. Dit is gewoon een kale saaie stranglehold :'-(

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Demo gespeeld, vind het wel leuk en aardig maar niet meer dan dat. Budgetgame dus.

8. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    ik had toffe verwachtingen van deze game maar vind het het geen reet aan.
    Je doet constant hetzelfde.
    Het komt niet eens in de buurt van Stranglehold.
    Misschien halen als die super goedkoop is want nu werd ik er niet nat van..

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik heb stranglehold hier onaangeraakt in de kast liggen, die maar es proberen dus?

10. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ja, en snel een beetje Kev;)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh zeker zeker, die game is echt niet slecht man :thumbs:

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Gisteren geprobeerd. Vond het echt waardeloos. Graphics zijn lelijk en ik vond de besturing ook erg stijf aanvoelen.

13. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan die demo helemaal niet vinden op het Playstation Network. Iemand hier die hem op de PS3 heeft gedownload?

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Kon hem ook niet vinden, toen maar op de Xbox gedownload. Volgens mij staat hij niet op PSN. PSN is trouwens echt onoverzichtelijk, waarom is er geen apart gedeelte voor demo's? :confused:

15. Shinobi X

Shinobi X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Amerikaanse is wel wat overzichtelijker + daar staan ook echt tien keer zo veel demo's op als op de Nederlandse. 8) Vind die maar shite. In ieder geval bedankt voor de reactie. :)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Misschien leuk om te vergelijken. :p
    Stranglehold Demo
    Bestandsgrootte: 1 GB

Voor de mensen die nog niet Stranglehold hebben gespeeld, en wel Wet leuk vinden... Probeer bovenstaande demo eens uit!

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wet vind ik wel tegenvallen. Stranglehold is the way to go !

Besturing vind ik niet lekker aanvoelen,graphics/framerate is niet constant. Dit wordt het niet voor mij.

18. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hmm vond de demo erg vermakelijk, goed sfeertje en toen je de controls onder de knie had ging het super soepelal al neem ik wel aan dat de demo easy was en er hopelijk iets meer ruimte is normaal want ik vond het maar krap in de arena battle waar je die spawns moest stoppen.

Grafsch kon het ook wel wat beter maar deze game komt er zeker in, ooit's...

19. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Vond de demo erg tof juist! Had dit styltje niet verwacht! (van te voren ook niks over gelezen hoor :)) Maar erg gaaf, ook dat deel dat je soort "frustrated" bent en door het lint gaat haha erg tof gedaan :) lang leve kill bill!

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Net de demo gespeeld en jezus wat is dit vet _O_

Echt helemaal niet verwacht maar vind het geweldig :)

Deel Deze Pagina