PES 2010

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    serieus.. elk ander zou bij een normaal bedrijf al ontslagen zijn (of ontslag genomen hebben) , maar seabass is er jaar op jaar weer met zijn leugens..

2. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe goed het in Japan word verkocht?

3. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Niet waar, want PES6 op de Xbox 360 zou gebouwd worden met een geheel nieuwe engine. Oké denk je. Stadions waren beter, spelers oogden iets beter. Ze zijn pas net bezig met het ontwikkelen op nieuwe technologie, geef ze wat tijd. PES 2008 was grafisch iets beter, maar nog niet goed genoeg. Ook PES2009 was grafisch geen verbetering, op het veld na.

Kijk, grafisch boeit het mij nog niet eens... Al verwacht ik wel betere animaties en gewoon wat innovativiteit. PES Jat nu van FIFA ipv andersom. Waarom kan ik met de keeper (wat ik las van Cyrax) nog steeds niet zelf bepalen waar ik heenschiet met een doeltrap? Wat is dat voor onzin? Waarom zijn de keepers nog steeds zo dramatisch?

Gewoon een teken dat ze nog steeds voortborduren op een oude engine. Blijft dus verouderd, zo kunnen ze nooit concurreren.

Volgend jaar worden de licenties weer vrijgegeven (2010), dus dan moeten ze hun slag slaan. Dat moet er écht een uitmuntend product in de schappen liggen. Ik betwijfel echter of dat ze gaat lukken.

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Ik denk dat een van de slechtste Konami-afdelingen hun marketing is.
    Geen Europeaan begrijpt waarom Konami weer met zo'n brakke Gamescom-demo komt, terwijl de media met veel betere versies rondlopen. Zo wek je natuurlijk weer negatieve gedachten op bij de kopers van het spel.
    Misschien is het grootse verschil met EA wel dat zij een Westers bedrijf zijn en ons Europeanen beter begrijpen.

5. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Han, dat is al jaren zo. Ze plannen gewoon niet goed. Zijn niet efficient en niet innovatief genoeg. Misschien moeten ze het een keer overlaten aan een andere groep ontwikkelaars??? Heb nl. niet echt veel vertrouwen in de huidige gasten die er zitten.

Zo'n Gamescom is dé plek om iedereen te laten zien dat je een fantastisch product hebt gemaakt. Aankomen met een (nu blijkt) crappy demo helpt niet mee. En voor zover ik weet is het ieder jaar hetzelfde liedje en vindt het evenement zo'n beetje rond hetzelfde tijdstip plaats. Onbegrijpelijk dus!

Gewoon slecht management van Konami en wellicht zelfs wel van Seabass zelf. Zo heilig is die man nou ook weer niet hoor.

6. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Bij PES6 was idd het verval al zichtbaar.

PES 4 was destijds erg goed, en PES5 was nog beter, maar toen ging het next-gen en kwam PES6, en die had om te beginnen al niet eens de mogelijkheid om je replays op te kunnen slaan(!)
    Gameplay was nog redelijk in orde geloof ik.

PES 2008 en PES2009 werden vervolgens steeds slechter. Persoonlijk zit ik me bij de laatste delen gewoon veel meer te ergeren dan dat ik gewoon lekker een voetbalspelletje zit te spelen, en dat komt dan vooral door de cheatende AI.

FIFA09 is dan wellicht niet 'perfect' ofzo (kan nog veel aan verbeterd worden), maar het was in ieder geval al gewoon een stuk LEUKER om gewoon weer een potje voetbal te spelen.

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wanneer is de TGS ? Daar zal dan hopelijk wel een final build te zien zijn...

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Boxart zal same zijn voor de 360.

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    waarom Torres erop?
    ik heb hem vorig seizoen niet gezien.
    Ik dacht dat de strijd ging tussen Ronaldo en Messi :confused:

wel irritant dat we nu niet meer PES af kunnen korten zoals PES09 of PES08 als je PES10 maakt lijkt het alsof het het 10e deel is terwijl dat niet klopt, stom 8)

10. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    torres lijkt op deze foto anorexia beentjes te hebben :eek:

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Torres en Messi staan onder contract bij Konami slimpie...

12. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Klopt, maar toch nog even voor de volledigheid de in mijn ogen fraaie cover:

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    wel stoer die 2 voorop. Beter dan rooney en ronaldinho8)

14. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    oh ja weet ik veel :+

ik vind hem opeens een stuk beter :)

15. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    En stukken mooier dan dat cheap ass photoshop werk van de andere grote voetbaltitel. Maar ach, het is de cover maar. Straalt wel wat uit. Nu de gameplay nog.

Wanneer is de Tokyo Game Show? Daar zal de finale demo wel beschikbaar zijn.

16. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    September 24 to September 27

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    he wat zie ik daar opeens voor een schitterend shirt in het midden :9

\o/Man Utd\o/

Rooney is wel lelijk, dat wel 8)

Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  18. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, heerlijk om jullie blij te zien doen op basis van een covertje. Dat zal wel het enige zijn waar PES in uitblinkt. Hoewel dat ook moeilijk wordt, aangezien FIFA09's cover dit wordt.

Doe mij maar dit en licensies, graphics en sfeer in plaats van een 'supermooie' cover en spandoeken als 'who ate all the pies' en 'come on'

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Lincoln, iedereen weet dat fifa de betere is geworden maar sommige mensen kunnen daar niet aan wennen en houden zich vast aan PES en hopen dat het ooit weer word zoals het was. Ik ben wel iemand die nu gewend is aan fifa maar vind het wel vervelend als iemand zoals jij van die domme dingen hier gaat lopen blerren. Als je alleen komt om mensen uit hun tent te jagen kan je beter in het fifa topic blijven!

20. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zeker in die topic blijven maar er zijn nog altijd mensen die niet toe willen geven omdat ze accepteren moeilijk vinden. Spelletjes beoordelen op covers gaat me wel iets te ver.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina