Batman: Arkham Asylum

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 13 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net de CE binnen en hij is inderdaad anders dan de Amerikaanse versie. Ik snap niet waarom ze op de Europese editie moesten bezuinigen. :confused: Ik had ook al wat slechte dingen over de Batarang gehoord en nu ik hem in het echt zie ben ik het er helemaal mee eens. Het is een goedkoop lelijk ding. :mad: Maar gelukkig zat de game ook in het pakket dus ik ga zo maar even beginnen met gamen. }:]

2. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben wel benieuwd naar de eerste meningen van de mensen die hem inmiddels binnen hebben, aangezien deze me ook wel de moeite waard lijkt. Graag een paar reviewtjes :)

3. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pagina 55 3de post, van meneer47 staat een reviewtje :thumbs:

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik dat mijn game is gesaved? Ben al een uurtje of zo rustig aan het spelen, maar heb nog geen savepoint gehad. Iemand?

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Je hebt toch van die kastjes in veel gangen waar je volgens mij kan saven? Zag er in ieder geval heel veel in de demo, volgens mij kan je via dat saven?

6. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Autosave, als je op had gelet toen je de game erin deed de eerste keer kreeg je dat te zien, als er rechts onder ( geloof ik ) een circeltje draait saved ie

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha hoe durven ze dit te verkopen!

Gebruikt door Batman noemen ze dat! :lol::lol: Maar goed dat ik mijn CE afgezegd had!

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.081
    Dan voel je je idd genaaid en opgelicht. Op de publicity-foto's zag het er toch een heel stuk beter uit. Die had mijn opa ook nog wel voor me kunnen figuurzagen.

Wat is trouwens het verschil tussen de USA en EU versie!?

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Iemand het spel al zien liggen? Bijvoorbeeld bij de mediamarkt?

10. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  11. Liné

Liné Dr. Freeman

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmmm....Zonde van die Batarang, ik denk dat we inmiddels wel aangekomen in een tijdperk waar film games daadwerkelijk goed beginnen te worden
    Woverine, was prima
    De Transformer game (Zag er redelijk goed uit>?)
    Batman, is nu ook goed, deze is dan weliswaar qua verhaal op een strip gebaseerd, maar we kunnen toch wel met zekerheid stellen dat dit een goede FILM game is?

12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  13. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het gaat niet alleen om filmgames, eigenlijk mediafranchises in het algemeen. :) En daar is Batman een heel erg grote in! Er waren toch ook al Spider-Man spellen voordat er speelfilms van waren? ;)

15. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Over de trophy vs. achievement discussie: tegenwoordig zijn de trophies gelijk aan de achievements dus dat is niet zo'n punt. Wat wel beter is bij achievements is de betere onderverdeling in de moeilijkheidsgraad door het punten systeem. Bij de trophies heb je natuurlijk alleen brons, zilver en goud, en dus minder opties om 'gewicht' aan moeilijke dingen te geven.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Bij Insidegamer heeft de Batman game maar liefs een 9- gescoord :|. Misschien toch maar eens die demo checken.

17. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb ook de CE gehaald bij Futurezone en idd die Batarang is niet echt heel netjes zeg maar, toch ook wel jammer dat we niet de CE hebben in Europa net zoals in de USA want die ziet er wel een stuk gelikter uit

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had hem vanochtend binnen gekregen, hij is echt top! Tot nu toe ben ik echt blijk met me aankoop!

Tududududududud BATMAN BATMAN BATMAN!!

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een gaaf spel! Heb gisteren een begin gemaakt, en je moet echt oppassen dat je niet door blijft spelen. :D

20. Psychobilly

Psychobilly Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Doe wachtwoord vergeten
    antwoord: circle

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina