7 minuten qrts, iedereen mee eens? Zijn er nog tegens? Ik had in week 1 de packers, maar wacht maar totdat je tegen rogers moet, hij passt bijna alleen maar een gooit als een malle *Edit: Ohhh dit is wel gaaf hoor jongens!! Het uploaden van de highlights werkt perfect!! Alleen vaag dat er madden nfl 09 in het logo staat
Net tegen Raoul gespeeld, 1e kickoff fumble ik meteen de bal. Toen eindigde Raouls drive in een FG, mocht ik weer recieven. Weer een fumble!!! :-S De 2e helft heeft Raoul weer gefumbled bij de kickoff, ging lekker *Als er nog mensen zijn die streams zoeken (zoals ik omdat ik mijn TV heb weggegeven ) : http://nl.justin.tv/sportsforu247 hier zit ik nu te kijken, altijd alles games, sommige in HD en zeer goeie bitrate!!!
Grappig, ik keek toevallig al. De bears doen het goed tegen de giants ook al is het preseason. Ik ben benieuwd hoe vick en de eagles het gaan doen. Hij zou gaan starten ipv mcnabb. Edit: Holy shit Forté in de gut!! nice TD
Ja heerlijk!!! Cutler doet het ook echt goed!! Ik hoop dat ze het dit jaar goed gaan doen. Ik wil vanavond eigenlijk de eagles gaan checken maar 2 uur snachts is best laat...
5 min qrts zonder die accel clock vind ik persoonlijk het beste. voornamelijk omdat dat altijd al zo geweest is. @Ryu, het duurt meestal 2/3 dagen voordat het signaal word door gegeven voordat je kan kijken. bij mn maatje duurde het 3 dagen, die heeft toen gebelt en toen hebben ze direct het signaal door gestuurd. Ik heb de dag nadat ik het had aangevraagd meteen de technische dienst gebelt met bullshit verhaal van ja ik wacht nu al 4 dagen blablabla. Die hebben toen ook direct mij toegang gegeven edit: En heb trouwens een nieuwe controller dus kicken gaat weer is verdome mn 4e al door madden
Ik heb al signaal sinds gister toen ik ook een bevestigings email kreeg. Alleen laten ze miami vs tampa zien inplaats van eagles om 2uur zometeen
Gelukkig heeft men upc box een HDD Kan ik miami -tampa morgen rustig bekijken en die irri reclames doorspoelen.
geen potje doen nu dus? Ik ga morgen gewoon lekker naar ten yard torrents. Kan ik en miami, en philly kijken
Zit de NFL tegenwoordig ook op Sport 1 dan? Ik heb ESPN America, dus ook ik kijk zo MIA@TB Morgen: NE@WAS Zaterdagnacht: SD@ATL Zondagnacht: CHI@DEN Maandagnacht: MIN@HOU Lekker live!
nee die fackers van UPC hebben ESPN amerika in het sport1 pakket gedaan terwijl het er eerst gewoon standaard bij zat in het royaal pakket.
Mia @ TB wordt vanmiddag herhaald (ESPN) Ik had vannacht geen tijd om te kijken en geen zin om het op de HDD te zetten. 5 minutes vind ik wel genoeg als die klok maar niet accellereert, het is vooral bij de eerste play een ramp heb gister m'n 2de wedstrijd gespeeld en zwaar op de kloten gehad van de Bills die ik in m'n offline franchise wel verslagen had (DAMN!!) Volgende wedstrijd tegen de G-man van Bentlul, kijken of het lukt om Jacobs te stoppen
Mia @ Tampa bay was een leuke wedstrijd, de bucs hadden me echt verrast. Ze kunnen het nog ver schoppen als ze geen pech krijgen met injurie's(maja das met de meeste teams zo) Eagle's was ook spannend, vick = back!! Nog beetje roestig maar als hij zo door gaat zie ik de eagles wel weer in de play-offs mss wel de Superbowl Kan echt niet wachten op de start van het seizoen
Ik ga hem straks kijken! Als McCown weer goed gespeeld heeft wordt hij waarschijnlijk wel de starting QB In Madden Online Franchise doen de Bucs het niet zo best!
Is er eigenlijk een manier om te audiblen naar onside kick return? Ik vind het echt nep dat je dat op voorhand niet kan zien. Net of het in real life ook een gok is...