Had het niet tegen jou Ik bedoel die glitch waarmee je elke speler opboost zodat ze 99 snelheid, etc hebben. Ik gebruik inderdaad die glitch die jij bedoeld, maar alleen om de transfers te doen die er zijn geweest.
Als iemand een keer een potje fifa wil spelen, moet je me maar even toevoegen. Gamertag is: CAMBUUR24 ben vanavond niet online, morgenmiddag sowieso wel!
even vraagje... hoe kan het zijn dat als ik ranked speel dat men dan een zelf gemaakt team kan hebben met de beste voetballers van de wereld?
Staat letterlijk 100x in deze thread al, het is een glitch, een foutje in het spel die sommige mensen exploiteren dit om een dreamteam te maken. EA doet d'r niks aan dus beklagen heeft niet zo veel zin.
Ik wil de achievement halen vanaf ik geloof 20m ofzo een goal maken, maar die lukt mij steeds niet, ik weet dat 1 van jullie of meerdere hem wel gehaald hebben, any tips?
De Screamer? gewoon zorgen dat je een keer doorbreekt en als de keeper uitkomt terugspelen en dan zachtjes op O drukken voor schieten en hopen dat die speler hem er zo erin schiet, zo haalde ik hem. Ik sta nu 510e ofzo, wel zonde want ik heb vandaag 3x verloren wat het totaal op 15x verloren brengt. Ik verlies altijd van die ellendige dreamteams....
Pak je tweede controller als je die hebt, sluit hem aan, laat de keeper van de tegenpartij uitkomen en scoor vanaf een ver punt. Ez.
Inderdaad, je moet hem verdienen. Ik knalde een vrije trap keihard erin toen ik hem pas had, meteen achievie voor vrije trap en 20M. Voelt goed dan.
En niet de achievement vergeten dat je een speler voor 50 miljoen moet kopen en ook een speler voor 50 miljoen moet verkopen .
Daar was ik vanmiddag mee bezig, maar al snel m'n 360 uit gedaan. Was begonnen met United, en had al een stuk of 8 spelers gekocht. Maar is gewoon fuckie up dat je maar per keer 2 á 3 spelers kan kopen, en dan hopen dat ze nog komen. En toen was het transfer seizoen afgelopen, toen uit gedaan. Wil eigenlijk zo veel GS bij FIFA09 maar dit gaat me echt te lang duren.
Ik was er in totaal ook iets van 2 uur mee bezig dacht ik. Door al dat gesim was ik geloof ik zelfs een keer 16e geeindigd, maar ik mocht wel gewoon blijven. De eerste poging liep ie trouwens vast ergens in het tweede seizoen.
Ja deze achievement heb ik ook maar open gelaten. Ik hoop bij Fifa 10 een betere combinatie van achievements. Bijvoorbeeld van elke club winnen in de Premier League etc...