Mafia II

Discussie in 'Algemeen' gestart door AgentSmith, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Spel ziet er veel belovend uit. Met Mafia 1 heb ik me iniedergeval supergoed geamuseerd.

Toch heb ik de indruk dat de besturing van de auto's niet fijn en realistisch is, dit kun je moeilijk opmaken als je het nog niet hebt gespeeld maar die indruk krijg ik als ik de filmpjes zie.

Verder hoop ik dat het een levende stad wordt waar nog meer verrassende dingen gebeuren dan in GTA IV. Missies enzo geef ik persoonlijk minder om, zijn natuurlijk ook belangrijk maar het vrij cruisen in de stad en opmerkelijke dingen zien gebeuren (ook na een paar maanden het spel in bezit te hebben).. maken het spel voor mij een toppertje.

(zoals die missie in mafia 1 waar een inwoner van de brug af wilt springen en door politie wordt omringd.)

Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Die heb ik of nooit gezien of gewoon vergeten, wat me wel raar lijkt...hmmmm.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Rustig maar, we vinden het heus niet erg dat je wat langer wacht met reageren. :+

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Ik ken hem ook niet. Hij zit sowieso niet in de main storyline, dat weet ik bijna zeker. Overigens was die missie met die racewagen in de nacht wel speciaal in deel 1. Net als alle andere missies overigens. _O_

5. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet zeker dat dit voorkwam bij een missie waar je geloof ik lange stuk moest rijden en bij een bepaalde brug dus 1 of 2 politieauto's zag staan waar een inwoner op de rand van de brug stond om het water in te springen.

Edit: dit hoorde dus niet bij de missie maar dit kwam je tegen op de weg naar een missie toe.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.714
    Oh, op die manier. Kan best, hoor.

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Of die missie dat je die vrouw terug naar haar huis brengt, en dan word je aangevallen door mobsters, dat sfeertje...zo goed.

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    is idd met de missie voor de race auto, wanner je over de main bridge rijdt staat er ergens in het begin politie + een ambulance.

weet nog dat ik er even gestopt ben en er stond idd iemand op de brug klaar om eraf te springen.

9. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    kon je hem niet een handje helpen?8)

10. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    geen idee, nog niet geprobeerd 8)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
  12. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Er zit voor mij maar 1 grooot nadeel aan deze game,

en dat is dat ie pas 1e kwartaal 2010 uitkomt:+ nu ga ik toch voor OF 2 en AC 2 omdat die er eerder zijn, deze miss voor verjaardag ofzo (als ie er dan als is)

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ow jee... krijgen we nou van die Siants Row 2 praktijken waarbij je zelf je inrichting kan bepalen? Was in Saints Row zeker niet verkeerd en daar dan ook een geschikte game voor. Maar ik denk zoiets niet past in de stijl van Mafia 2

14. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal alleen voor diegene zijn, die een beetje sims bloed heeft. Ikzelf daarentegen heb hier niets mee, en velen zullen met mij zijn. Toch is het wel 'grappig.'

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Vind ik juist een goed punt. Je hebt nu dat er allemaal super games uitkomen. Mooie periode imo. Lijkt me wel een leuke game

16. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    Maarja, omdat dit toch 1 van de must-buys voor mij zou zijn had ie er toch wel gekomen, en nu hoop ik dat ie er rond m'n verjaardag is

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ben je gek, 2009 is voor mij aardig rustig. Begin 2010 is het gewoon echt te veel. Mass Effect 2, Mafia 2, Crackdown 2, Red Dead Redemption. Dat zijn echt geen games die ik na 10 uur weg leg, daar zit minstens 40 uur gameplay in per game en moet ze allemaal op de release hebben. :+

18. Smirnoff

Smirnoff Wahed fenomeen.

Leuk Bevonden:
    217
    OH ja fock, red dead redemption, gaat mijn geld weer:9

19. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vergeet just cause 2 niet he;)

20. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    En bioshock 2, maar Mafia 2 haal ik zeker.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina