hey, Ik zat eraan te denken om misschien 64bit windows 7 erop te zetten, maar wat zijn de voordelen en nadelen van 64bit t.o.v. 32 bit nou eigenlijk? het enige wat ik weet is dat 64bit sneller is en meer geheugen aankan, maar dat hij minder programma's ondersteunt.. (of niet? )
Toch is 64-bit nog steeds het wat mindere broertje wat support betreft. Tegenwoordig kan je het meeste er wel goed op draaien, maar er zijn toch nog applicaties die problemen hebben met 64-bit systemen.
64 bits zal de meeste 32bit programma's gewoon ondersteunen, maar sommige dingen als drivers niet... Is gewoon even proberen of je drivers beschikbaar zijn in 64-bit of of de 32-bits versie gewoon goed draait. Maar als je 64-bit programma's draait (op je 64-bit OS, op een 32-bit draaien die sowieso niet) zullen die net iets sneller werken. Verschil merk je waarschijnlijk niet En een 64-bit OS kan geen 16-bit programma's draaien terwijl een 32-bit dat wel nog kan. Maar dat is verder geen probleem... En als je boven de 3,4GB aan RAM wil gebruiken zal je sowieso aan de 64-bit moeten omdat 32 bit dit niet ondersteunt.
ik ga vandaag waarschijnlijk een nieuwe computer kopen zal deze goed zijn (met 64 bits) http://www.qmotion.nl/nl/intel/(meest rechtse
Ik ben vorig jaar overgestapt op Vista 64bit (momenteel 7 64 bit). Ik ben eigenlijk helemaal geen problemen tegengekomen. Alles werkt gewoon bij mij. Enige waar je op moet letten is dat je soms een 64bit versie nodig hebt van bepaalde drivers.
Op windows 7 64-bit zijn er een paar problemen met drivers voor WLAN kaarten, ik moest de mijne met een work-around installeren, maar verder heb ik geen problemen met programma's die het niet doen.
Gewoon overstappen, het wordt eens verdomme tijd dat we met onze operating systems overstappen naar 64Bit. De chips zijn er al lang. Ik vind het jammer dat alle computers met 32bit worden aangeleverd. Dat versnelt nou niet echt de stap voorwaarts. Zoals gezegd is de support weliswaar minder, maar het is tegenwoordig goed te doen.
Ook raar dat ze gewoon computers met 4GB geheugen verkopen met een 32bit OS. Gaat nergens over toch..
64 bit is super alleen bij sommige devices met firmware updates moet je ff goed opletten onder 64bit. ik flash dan vanaf custom bartpe winxp voor de zekerheid.
Ik heb zelf ook 64-bit Maar de "problemen" die men in het begin had zijn nu toch wel verholpen. Er zal altijd wel ergens een probleempje zitten maar dat hou je altijd. Ik heb er dus zelf geen problemen mee
Ik denk dat er van Windows7 als retail meer 64bit dan 32bit versies worden verkocht. Elke nieuwe PC heeft tegenwoordig =>4GB.