Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.754
    Deze titel sla ik toch over. Ga eerst voor Forza III. Wellicht koop ik Forza 2 of Fallout 3 ook nog terug en dan ben ik wel even zoet met games. ;):+
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik skip juist Forza 3 nu, (zie tekst bij patstopic) en ga voor Dirt 2.

    Net die timetrial in 3:33:33 gedaan.
    Beetje voorzichtig gereden ik vond het wel goed gaan. :p
     
  3. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide games zijn anders.... Ik koop ze toch alle 2. :) Wanneer weet ik wel nog niet, heb eerst andere belangen :)
     
  4. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik kom op die demo time Trial niet verder dan een 3.05.72. Ik wil onder de 3minuten komen maar dat lukt echt niet

    edit: yeaah nieuwe beste tijd net even gehaald in me eerste run, 3.03.52 :D
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ga de demo nu binnenslepen, kijken of 't wat is.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    D'r zullen er genoeg zijn die hem ''per ongeluk'' dubbel hebben besteld, of het niks vinden.

    Ik wacht rustig af totdat het in de bazaar langs komt. Dirt 2 is ook mijn voorkeur.

    Ik ben blij dat de besturing is aangepakt tov Dirt 1. Echt een verbetering !
     
  7. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ik zit te twijfelen tussen deze of Shift. Komt er nog een Shift demo?
     
  8. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel:thumbs:
     
  9. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nieuwe trailer
     
  10. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb onderhand voor de DiRT2 competitie een tijd van 02:48.40 gereden. Als je nu op de facebook pagina op Laptime Competition klik sta ik daar 4e in het rijtje, gedeelde 3e plek.

    Helaas komen er sinds gisteren ineens allerlei gasten met tijden van 02:45 en 02:44 aanzetten. Kennelijk zit er een glitch in de baan waardoor je een stuk verder op de baan wordt gereset dan dat je gecrashed bent. Echt vervelend dit.

    Probleem is dat Codemasters dit soort tijden niet gewoon kan negeren. Want dan gaan die glitchers gewoon opnieuw zo'n glitch ronde rijden, enkel om dit keer even 3 seconde stil te gaan staan net voor de finish, zodat ze een belachelijk snelle tijd hebben, die toch voor de massa als geloofwaardig beschouw wordt.

    Gamen he... waarom doe ik het eigenlijk nog?
     
  11. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom moet er nu weer een glitch inzitten volgens jou? Want volgens mij zei je dit ook toen je nog 2:54 reed en dat de anderen 2:51 reden. Nu rijd jij zelf al 3 seconden sneller dan de tijd die jij voor onmogelijk hield.
     
  12. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, toen je 3 rond reed kon je toch ook niet bedenken hoe je nóg sneller zou kunnen, en toen je 2.53 als beste had staan was iedereen die 2.51 of sneller had sowieso aan het valsspelen volgens jou. Nu rijd je zelf onder de 2.50. Als anderen sneller zijn dan jij, betekent het niet dat ze valsspelen, het betekent gewoon dat ze per bocht bijv. een paar honderste sneller zijn dan jij.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    **GAAP** Whatever. Denk je nou echt dat je zo goed bent _0/ Omdat iemand een stuk sneller is dan jij zit er een glitch in de track?

    Aangezien je er een hele theorie op hebt losgelaten denk ik dat je er echt mee zit. Niet doen, die anderen zijn gewoon sneller. Eerst vond je 2.48 (toen reed je zelf 2.53 ) onmogelijk en nu je het zelf rijdt is 2.45 of 2.44 weer onmogelijk.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  14. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja. Ik ben inderdaad goed in race games. Durf ik hard op te zeggen. Sterker nog, ik denk dat ik 1 van de besten ter wereld ben.

    En het klopt dat toen ik 2:53 reed ik zei dat de tijden van 2:51 waarschijnlijk geglitched waren. En in zekere zin klopt dat ook. Er zijn een aantal bochten waar je enorm snel (relatief) door heen kunt gaan op een manier die waarschijnlijk niet de bedoeling is geweest van Codemasters.

    Alles onder de 2:48 is overigens gewoon geglitched. Klaar. Punt. Daar zijn niet bepaalde belachelijke shortcuts voor genomen, maar simpele reset-glitches. Mensen die geen verstand hebben van bepaalde zaken moeten gewoon niet reageren. Ga gewoon lekker die demo spelen en heb plezier. Als je eenmaal zelf een snelle tijd hebt neergezet, hoor ik graag nog een keer je mening over de 2:44's die sommige mensen posten. En ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat het kut toontje waarmee Cyrax hierboven post dan wel verdwijnt.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als ik die run van jouw zo bekijk lijkt het mij ook onmogelijk om er nog eens 5 seconden af te halen op de juiste, en door Codemasters bedoelde manier.

    Ik zou met liefde een 2:53iger neerzetten maar helaas behoor ik slechts tot de middelmatige racer :+
     
  16. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk hoor je niet eens een 02:48 te kunnen rijden. Kan me de reacties nog wel herinneren toen het baan-record van Codemasters werd gepost. Iedereen klagen over alle shortcuts en bermen die hij nam. En dat was een 2:51.91. Zo'n 2.5 seconde langzamer. Er zijn nog veel ernstigere shortcuts te vinden in die baan...

    En ik vind het echt KUT. Ik had gehoopt op een relaxte racer waar is een keer een eerlijke leaderboard voor zou zijn. Zoals PGR2. Maar helaas is dat niet het geval. En als er nou al zoveel glitches en debiele shortcuts in de demo baan zit, hoeveel zijn er dan wel niet te vinden in het volledige spel!?

    Heb de demo wel kapot gespeeld en heb die shortcuts dan ook gevonden en gebruikt om een 02:48 neer te zetten, maar het hoort niet mogelijk te zijn! Misschien dat ik dan toch Forza 3 koop inplaats van DiRT2. Ik denk dat die game net dat beetje realisme zal brengen waar ik op gehoopt had voor DiRT2.
     
  17. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    @ Ninto,

    zolang jij geen overtuigend bewijs heb dat het inderdaad om een glitch gaat, zou ik zeggen dat je een slechte verliezer bent...
     
  18. Ninto

    Ninto Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    2
    Vertrouw me nou maar. Barrell Roll noemen ze het. Je crasht ergens, vliegt over de bocht en je wordt een stuk verder op de baan gereset. Zat ook al in DiRT1. Let op dit filmpje. Gast post enkel de laatste 10 second, en check hoe ernstig zn auto in prak ligt.

    Ok, hij heeft het filmpje onderhand verwijderd van YouTube.
     
  19. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Nou, vooruit, ik geef je het voordeel van de twijfel. Ik snap je frustratie wel, maar je begrijpt toch zelf ook wel dat het op ons een beetje kinderachtig overkomt als je zegt dat je zelf de beste ter wereld bent en dat iedereen die sneller is dan jij een valsspeler moet zijn...
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hun dat doen dan doe je het toch zelf ook?
    Dan kun je die tijden ook rijden.

    Ik snap uit je verhaal dat je het liefst een eerlijk leaderboard wil hebben maargoed het blijft een game helaas.
    En zoals zoveel games zijn er glitches die je sneller/beter maken.. maargoed its just a game ;)
     

Deel Deze Pagina