Dat filmpje laat toch perfect zien hoe je het moet doen, als je kijkt naar de bewegingen die diegene maakte. Blijft lastig, maar zo moet je dus blijven proberen zoals hij doet. Geen truukje ofzo, gewoon die jump onder de knie krijgen door snel met je gewicht te gooien.
Vol gas vanaf checkpoint, wiel omhoog gooien en direct neerplanten op de verhoogde kist. Misschien helpt het om met de + te spelen ipv de stick.Good luck, ik deed er ook 100x over ofzo. Volhouden dus
Trials Master The player has unlocked every track in the game. Hoe haal je die? Ik heb volgens mij alles geunlocked? Of tellen mini games ook mee?
Nou, toch maar de demo even gedaan en..........verkocht haha top game. Wil graag wat meer tijden zien van mensen (aangezien 3 vrienden op xboxlive hem momenteel maar hebben) Dus als je hem hebt, FinalBob is de tag
Heb ik ook niet gedaan. Wat je moet doen is Voor de eerste drie niveau's moet je drie levels op gold halen.
Oftewel dan heb je alle mini games unlocked Ik heb nu alle Hard tracks gehaald, nu moet ik nog 3 extreme maps halen. Lekker frustreren
FinalBob ook toegevoegd, ik heb ook graag wat meer mensen om tijden etc te vergelijken. Let trouwens niet op mijn tijden bij Hard en Extreme, hier heb ik gister bij het indrinken flink lopen kutten
Yay, Extreme maps ook gehaald, het scheelde niet veel of de controller was het raam uit gegaan . Nu om af te koelen maar even de beginner maps doen
Heb de game ook maar gehaald. Opzich wel makkelijk tot nu toe. De eerste 3 niveau's gaan zonder al te veel inspanning makkelijk op goud. Ben benieuwd naar Hard en Extreme.
Heb net de trail gespeeld en moet zeggen dat ik meteen daarna de game aan het downloaden ben. Ik zoek ook nog personen die ik kan toevoegen aan mijn vriendenlijst om tijden te vergelijken. Mijn Gamertag is II CoMpLeXx II.
Geweldig! Toen ik dit zag ben ik gelijk Microsoft punten wezen halen. Deed dit een paar jaar terug altijd op de PC, samen met mijn zusje! Hele avonden achter elkaar een gratis spelletje op internet spelen!
En ja hoor, weer een half uur en 400+ retries verder en ik zit nog steeds vast op dit stukje. Het slaat echt helemaal nergens op. Na 400 pogingen zelfs geen 1 keer in de buurt van succes komen. Ik denk dat ik het voor gezien hou met deze irritante game want ik heb er nu ruim 1000 pogingen aan gewaagd inmiddels, maar ik kom hier dus echt officieel nooit in m'n leven voorbij. De game begon zo mooi, maar dit heeft niets meer met uitdaging te maken. Laat staan ontspanning.
1000 pas? Dat valt nog wel mee hoor. Wacht maar, morgen pak je de game gewoon weer op. En opeens valt het kwartje bij een bepaald punt waar je nu nog vast zit. En bij dat stukje, heel kort naar achter en daarna gelijk naar voren leunen.