Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jongen, kunnne jullie het gelieve nog niet over de wedstrijden hebben van gister avondO-)

Ik probeer ze nu te downloaden alleen Ten Yard Torrents heeft weer mn account gedisables:confused:
    weer een nieuwe email account aanmaken dus om een nieuwe user te maken daar. heel frustrerend..

2. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik proberen, thanx!

3. dakoota1

dakoota1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ jeast (+anderen natuurlijk) de aankomende twee weken ben ik er niet ivm vakantie. De weken van de online franch. (mbt. the vikings) kunnen gewoon doorgesimmed worden.... als ik weer terug ben laat ik het wel via XBW/online franch. mess.board weten.... grz.

veel plezier allemaal bij de opening van het nfl seizoen... die ik helaas moet missen.

4. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijne vakantie!!

5. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lastig he, ik begrijp wel waarom ze het doen maar ze zijn wel erg strict. Ik heb het maar opgegeven om daar te downloaden. Als ik een game niet heb kunnen kijken via upc of streaming kijk ik wel de highlights via NFL.com

6. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit nu de eagles vs. jaguars te kijken.
    Best vermakelijke game en het lijkt totaal niet op pre season

7. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Je kunt met je linkerpookje naar boven en beneden voor onside kick tijdens een gewone aftrap, maar ik weet niet of je dat bedoeld.

Of bedoel je nadat je al een keuze gemaakt hebt? (vast)

Laatst bewerkt: 28 aug 2009
  8. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee dat bedoelt ie niet. Dat is een squib kick. Wat hij bedoelt is een onside kick.
    die krijg je idd door op de audible knop(x) te drukken en dan LB of RB

9. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb het er ook een beetje krom neergezet :confused:
    ik bedoel tijdens je playkeuze, dan kun je met je linkerpookje kiezen voor normale kickoff, onside en squib.

Maar hij bedoelt toch als je al een keuze gemaakt hebt? en dan via audible?

10. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders ook problemen met EA servers?

Ik heb 3x achter elkaar een disconnection gekregen net. Of in iedergeval lost connection with peer. Echt irritant, ik had bijna die co-op achievements :mad:

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan over 10 min wel ff online komen, en je helpen met die achievements.

12. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, mss andere keer. Ik moet nu helaas weg

13. Pyoonexk

Pyoonexk Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik wordt wel een beetje gek van die fumble buttonbash meuk!!! het is me nog niet gelukt om er een te winnen.

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    nee mij ook niet. heel frustrerend. als het ook maar enig sinds mogelijk is zet ik het direct uit.

15. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet onmogelijk. Als jou speler eerder op de bal ligt en het balkje dus meer aan jou kant is, is het slechts een zaak van snelheid en daarna smashen. Druk geen knop in voordat je weet welke je moet hebben.

Het is me overigens 1 uit de 10-15x gelukt, het is zeker frustreren maar onmogelijk is het niet

16. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat dat ook :p
    Kost je ook controllers denk ik.

Ik bedoel idd audible naar onside kick, wanneer je dus je play al gekozen hebt.
    Zeker unranked heb je wel eens gastjes die in de 2e helft al onside kicks gaan doen wanneer je het niet verwacht.

Nog een vraagje ter info aan Bentlul:
    Ik zag dat je al 3x je game tegen de cowboys gestart hebt, is 3x de max of kan je gewoon nog spelen?

Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs dan krijg ik het voor elkaar te verliezen.
    Heb het 3 keer gehad, toen vond ik het mooi geweest.

@jeast. potje doen?

18. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het dan soms over je upload / download ratio?

Wat ik had gedaan toen ik lang geleden daar lid werd is sommige dingen die veel mensen gaan downen, snel zelf downen en dan de hele tijd laten seeden. En dan ook soms dingen downen die je niet per se zelf wilt, maar wel veel gedownd wordt. Op deze manier gaat snel je ratio omhoog en beleef je zelf er geen problemen mee door een slechte ratio.

Voorbeeld, NFL Total Access trekt meestal veel downers of bijv. was er zeer veel interesse in de return van Vick. Dus als je de Eagles game zou downen, dan zou je ook vanuit kunnen gaan dat er veel gedownd zou worden en kan je dus zelf veel uploaden (inmiddels al 450x gedownd).

Ik zit nu daardoor op een ratio van 8.300 (was zelfs 9)

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb tegenwoordig een nieuwe bit client die automatisch upload dus ik denk dat dat mn ratio ook wel ten goede zal doen.
    en heb ook die nieuwe shows zoals nfl yearbook en hard knocks wat ook heel veel gedownload word dus dat zal ook wel helpen.

20. Jeast

Jeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook al 2 jaar zonder problemen bij TYT, idd gewoon een beetje sharen is de trick.
    Over 2 dagen weer naar de next week :) Wel een beetje jammer dat ik die dag weer moet werken na 3 weken vakantie...

*Holy shit, ik had net toch een game, niet normaal!!! Craziest ever seen!!

Ik kwam al vrij snel voor te staan door een fumble return, daarna scoorde ik een TD dus 14-0
    Hij een kickoff return, 14-7 en daarna een TD dus 14-14
    Zo ging het een tijdje door totdat hij in het 4e qrt 28 - 21 voor stond.
    Mijn drive eindigde in een turnover voor hem en toen gebeurde dit :p
    http://www.easports.com/media/play/video/8800948
    Toen een 2nd point conversion en toen stond het dus 29-28 voor mij met nog 1 minuut te spelen.
    Toen deed ik iets stoms door een man blitz te doen terwijl ik al wist dat hij erg goed door man en zelfs zone kon passen, dit werd een TD voor hem en hij wou voor de zekerheid ook een 2nd point conv. maken, maar die lukte niet.
    29 - 34 voor hem.
    Mijn laatste drive met nog 30 sec op de klok, ik naar zijn helft en toen had ik nog 5 sec te spelen.
    Toen gebeurde dit :p
    http://www.easports.com/media/play/video/8801036
    Een int die hij fumblede.
    Te ziek :p

Deel Deze Pagina