Dirt 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 21 nov 2008.

  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Al 3 keer eerder gezegd bla bla bla.
    Praat over de game gewoon en laat deze !@#$ rusten.
    Ga met elkaar racen en tijden vergelijken als de game uit is.
     
  2. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik voor een paar schoenen denk ik dan :D Mja, het zal best wel dat er fouten in zitten dat je tijden kan neerzetten die totaal niet kunnen. Daar zal codemasters wel naar kijken denk ik. Anders zou het maar zwakjes zijn. Mja laat het rusten. De full game dat is wat telt!
     
  3. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het best grappig dat je jezelf 1 van de beste racers in de wereld durft te noemen, met een spel zo arcade als Dirt 2 :+
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    En een demo, en met automatisch schakelen aan.. ik weet niet hoe het in de hogere competitie regionen het eraan toegaat, maar ik denk dat je daar niet met automatische transmissie aan kunt komen.

    toch nog even over het spel zelf :)

    Hoe zit het met de liveries van de auto's? zijn die vast, of kun je zelf ook painten zoals in forza?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh wel hoor. :)
    Je bent er alleen niet snel mee, dus gebruikt toch niemand het. ;)
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies.. je bent denk ik niet zo snel met AT omdat je dan vastzit aan voorgeprogrammeerde versnelling in bepaalde bochten, terwijl met MT je echt zelf kunt kiezen in welke versnelling je de bochten in kunt gaan.
     
  7. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ik weet er niet veel van, maar volgens mij kun je wel verschillende liveries kiezen voor je auto, maar niet zelf painten zoals in Forza
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Ninto volgens mij mee zien doen met de Midtown Madness challenge dacht ik (met de eerste xbox was dat). En volgens mij viel hij ook in de prijzen.

    Verder heb ik totaal niet gevolgd waar het over gaat hier, dus verder no comment.

    Ik heb de game gepreorderd, en heb de demo alleen ff gespeeld om online te checken. Ben wel blij dat er nu 'echte' multiplayer in zit.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Laten we het maar weer over Dirt 2 hebben jongens i.p.v. over de kwaliteiten van Ninto. Daar was het topic volgens mij oorspronkelijk voor bedoeld.;)
     
  10. Crackmond

    Crackmond Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zo'n super grote race-fan. Maar ik vond die dirt-riders altijd heel erg tof :D
     
  11. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Net ook de demo (eindelijk) voor het eerst gespeeld. Speelt erg lekker. Menu had van mij anders gemogen.
    Hoop dat ze nog toevoegen dat je de in-car view kunt aanpassen (afstand tot stuur, hoogt e.d.), want op mijn niet zo grote tv is het wat lastig rijden met die view...
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Geef mij ook maar gewoon de klassieke menu structuren, maar helaas zie je die NFS achtige menu's steeds meer zoals in SBK09 en ik ben bang dat dat ook de toekomst zal worden. Bij PGR4 vond ik dat wel weer stoer, de stijl vond ik leuk.
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jongens geef toe mijn discussies over schade enz enz .. zijn toch veel leuker :+
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.845
    Leuk Bevonden:
    2.047
    Die menu's in sommige games van tegenwoordig zijn idd zwaar ruk. Je blijft op A drukken voordat je eindelijk eens kunt beginnen :N

    Een menu moet als hoofdfunctie hebben om zo snel mogelijk jou aan het gamen (of kijken, of luisteren, of whatever) te krijgen.

    Bij FIFA09 vond ik dat menu ook al zo kut.
     
  15. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat is zo helemaal waar, maar de tijden zijn helaas niet meer zoals voorheen. Nu draait het om een schreeuwerige uitstraling en of om zoveel mogelijk reclame door je strot te douwen in games. Bijvoorbeeld zo'n menu als in Forza 3 van wat ik nu zie, dat is helemaal top. :)
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze zeiden ergens nog dat ze net als in Dirt 1 zo'n apart en uniek menu wilden.
    Bah vind het maar niks.
     
  17. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu vraag ik me af of dit spel voor een hardcore racer zoals mij, denk aan Forza, rFactor, F1 Challenge etc., nu ook een spel voor mij is. Ik heb zo mijn twijfels namelijk... Heb de demo niet geprobeerd, en veel rally heb ik ook niet gereden. Colin McRae heb ik vroeger wel vaker gespeeld, maar verder.. Is dit nou een aanrader, of is het gewoon een spel voor tussendoor wat fun mee te beleven?
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Simpel probeer de demo
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nog eens Dirt 1 gespeeld, maar moet toch wel zeggen dat dirt 2 een flinke verbetering is. Rijgedrag in Dirt 1 is gewoon niet leuk meer nu ik deel 2 gewend ben. En kleine vette dingetjes zoals de banden die alle kanten opvlogen en vangrails die precies om je auto heenvouwen als je erin crasht, dat lijkt allemaal verdwenen :'-(
    Nu is dat niet het allerbelangrijkste, maar het voegde toch wel wat toe voor mij :+

    Ach ja Dirt 2 is stukken beter voor de rest, dus laat maar komen die handel \o/
     
  20. Crackmond

    Crackmond Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die "screens" in het begin van dit topic zijn toch niet allemaal ingame of wel ? De gameplay beelden zien er veel anders uit :D ofja... veel... toch wel wat anders lol
     

Deel Deze Pagina