Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Heb je nog steeds van die t*ringlijers genaamd bedelaars? jezus wat had ik aan hun een hekel, en dat dat toekomstgedoe geskipt is is ook wel heel chill:+
     
  2. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bedelaars zijn er nog steeds, maar nu kun je geld op de grond gooien, zodat ze daar op af rennen met z'n allen.

    Verder vond ik dat toekomstgebeuren wel leuk. Het breekt de flow een beetje inderdaad, maar het zorgde ook afwisseling en wat meer diepte in het verhaal.
     
  3. sammie

    sammie Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat hebben jullie tegen het toekomst deel van ACI? Dat verhaal misschien wel interessanter dan de flashbacks. Zeker als je die achievement met Luci gehaald hebt. @smirnoff waar haal je het vandaan dat ze dat uit de game gehaald hebben?
     
  4. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft de post van Steel Dogg niet goed gelezen...:b:
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat toekomst-gedoe vond ik toch wel heel dik hoor, alleen door het zeer vage einde van deel 1 kwam dit nog niet uit de verf.

    Wat is dat voor organisatie, wat is hun preciese doel. Wat betekenen die tekens? Ik heb een keer een video van iemand gezien met een nogal diepe uitleg, maar kan m niet meer vinden.

    http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552

    Zelfs de voorspelling van het einde van de wereld of einde van een tijdperk zoals we die kennen op de bekende 21 dec 2012 staat in de tekens. Dit was de laatste datum van de zeer goede Maya kalender (beter dan de huidige), waarin ook kometen waren opgenomen.

    Dit staat in de letters, je moet het lezen vanaf de rechter benedenhoek en dan omhoog en weer beneden verder, tot aan linksboven en dan staat er:

    Artefacts sent to the skies to control all nation, to make us obey a hidden crusade. Do not help them

    Ook zie je dieren getekend, een kolibrie, een spin en een aap. Dit zijn tekens uit de lijnen van Nazca in Peru. Een mysterie omdat de lijnen zeer oud zijn, maar alleen van grote hoogte (vliegtuig/helikopter) te zien zijn.

    Verder artifacts/tekens van god/goden etc etc.

    Zijn niet gewoon een paar letters die in de game zijn gegooid, er is over nagedacht.
     
  6. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    welke post, in het vorige topic? (Steel Dogg) heeft dit topiq nog niet gereageerd. ik zou het wel jammer vinden als het Animus gebeuren eruit werd gehaald, dan zou Ubisoft weer eens toegeven aan die groep gamers waar het niet aan is besteed.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    #20 O-)
     
  8. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    o_O
    posts skippen word direct weer afgestraft!:9 (dankje Dulle!)
    Srry Steel Dogg, maar ik ben het niet met je eens!
    Gewoon kijken die cutscenes! :)
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Laat ze dan teminste wel subtitles er in doen.. dan kan ik er misschien nog wat van volgen.:)
     
  10. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat je tijdens het verhaal die cutscenes niet kunt skippen oke... Maar na AC1 te hebben uitgespeeld wilde ik hier en daar wat achievements gaan binnentikken of gewoon in de stad rondlopen, mensen vermoorden en genieten van de sfeer. Ook is AC1 daardoor niet echt geschikt om HD te demo-en, aangezien je altijd eerst een kwartier uitgebreide tekst en uitleg krijgt van die Al Mu'alim.
     
  11. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    :lol:
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Die lab shit mag er in blijven zolang het echt iets overgaat, heb een paar keer gehad dat je eruit moest maar zonder reden eigelijk, had soms meer het idee dat ze het gewoon leuk vonden je te irriteren.

    Skippen van gelul moet er ook echt in, de eerste keer was het leuk en wilde je echt wel horen dat Al mu'alim zij maar als je weer terug wilt voor een achievement of ff wat vervelende bedelaars het graf in te helpen zat je weer naar dat slappe geouwehoer te luisteren. Dit was ook zeker de reden dat ik niet voor een tweede playtrough ging en de extra nerdpunten lekker liet liggen.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik snap hem wel, soms verstond ik er ook even geen zak van en dan is ondertiteling wel handig.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, wat daar nou zo :lol: aan is snap ik ook niet. Heb ook delen van z'n gezwam gemist om wat voor redenen dan ook.
     
  15. LB06

    LB06 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik had daar ook absoluut geen last van. Er is niet eens achtergrondgeluid als je aan het 'dialogen' bent of naar een monoloog aan het luisteren bent.

    Then again, ik kijk films ook altijd zonder subtitles (behalve El Laberinto del Fauno ;)) , dus waarschijnlijk ben ik het gewoon gewend.
     
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten fixen dat je kunt saven wanneer je weer in de toekomst zit (als dat nog gebeurt tenminste). Zo vaak gehad dat ik een heel gesprek opnieuw moest houden omdat je niet kon saven.
     
  17. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso vind ik dat ze wel meer aan NL ondertitels mogen doen in games, mijn pa bijvoorbeeld wil soms ook wel eens een game spelen op de pc of zelfs xbox maar snapt het Engels niet altijd..spreekt niet echt Engels... En inderdaad..soms versta je die gasten ook niet altijd..
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zolang het maar geen nasynchronisatie wordt. En de ondertiteling optioneel is. :9
     
  19. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Dus ehm vanwege je pa zouden er meer nederlandse subtitels moeten komen? Wil niet verkeerd overkomen hoor, maar ik denk zo maar dat dat er niet in zit. :9
     
  20. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar is Ubi NL begonnen met het subben van grote games. Prince of Persia had ook Nederlandse subs. Ik vond het nogal storend, ik ben aan Engelse subs gewend bij games. Maar het is natuurlijk niet een slecht idee. Geef mij gewoon de keuze.

    Dus er is een kans dat AC2 ook NL subs krijgt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina