Gister ook maar eens gedownload en het is idd zo'n typisch ik wil niet meer maar blijf doorspelen game.. Echt verslavend , al ben ik nog niet zo goed en pas bij de 1 na laatste moeilijkheidsgraad. Die minigames zijn ook erg leuk om met vrienden te spelen die niet zoveel game ervaring hebben
Gewoon leuk voor tussendoor idd. Al moet ik bij sommige toch eens goed gaan proberen om een nette score neer te zetten.
Hehe eindelijk Goin Up gehaald, 87 foutjes en een tijd van 8:02, pff kut baan Nu de laatste 2 ff proberen.. Edit: Groundhog ook direct gehaald, 109 fouten en 0:59:514 als tijd. Nu de laatste...
Ik had niet gedacht dat het wat voor mij was maar nadat ik de demo maar bleef spelen net aangeschaft en mezelf toegevoegd aan de lijst in de op. Ik zal straks wat mensen toevoegen om tijden te kunnen vergelijken. Mocht iemand mij vast toe willen voegen, feel free.
Beetje stom iets, waarom kan je bij Leaderboards bij OVERALL wel replay downloaden, maar bij Friends niet? Tenminste, lukt mij niet.. Heb alleen Dulle en AnubisNefer, voeg mij please toe als je game hebt! Maar bij dit filmpje haalt diegene hem wel uit zn friend list.. Que?!
Zelfs dat niet altijd. Ik stond een keer 1000+ en 2000+, maar er was geen replay van mij te downloaden.
Hmm ik kan bij mij iedereen zijn replay bekijken, als ie maar in de top5000 staat. Ik heb maar een paar friends die in de top5000 staan, en degene die daaronder staan kan ik dus geen replay van bekijken :{ Ik kan zelfs al mijn replays ook gewoon bekijken, maar ik sta dan ook nergens mee buiten de top5000, dus vandaar denk ik dat. De developers hebben ook gezegd dat het zo werkt, maar ja, er kunnen natuurlijk altijd bugs zijn ofzo misschien...
Je hebt gelijk. Ik zag ook niet dat er op de volgende pagina nog een aantal reacties stond Is het op extreme nog te doen om voor goud te gaan? Ik vrees van niet als ik al die verhalen hoor Tot nu toe ga ik pas naar een nieuw parcours als ik goud heb. Maar denk niet dat dat vol te houden is
Op extreme is goud op zich wel te doen, maar het is wel moeilijk. Ik heb pas alleen inferno 2 op goud, en de rest zilver..
Ok ik zit nu op een punt en ik durf niet te gaan stoppen om replays te bekijken Bij King of the hill het laatste stukkje, dan moet op via een paal naar beneden maar beneden staat zo een vlammende ton, hoe kom ik daar voorbij? Edit@ En ineens lukt het me
't Is opzich wel een leuke game, maar vind het de 1200 points niet waard, daarvoor is het spel net wat te simpel.