Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ehm doe zelf wat moeite? 8) Dat kun je zelf ook wel uitzoeken i.p.v. iemand anders al het werk laten doen.
    Ga naar beide threads, homepages, kijk filmpjes, previews, interviews. Tijd genoeg voor de games uitkomen.

Laatst bewerkt: 29 aug 2009
  2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Misschien had ik mijn vraag anders moeten stellen ;) Ik had al wat info opgezocht maar het is me nog steeds niet duidelijk of shift een Sim is zoals Forza 3 of iets meer Arcade. Iemand uit het Shift topic zei dat het meer Sim is dan Forza 3 terwijl andere zeggen Shift arcade is. Snap je ?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Van Forza weten we dat het redelijk sim wordt. Als je alle hulpmiddelen uitzet.
    Maar Shift is een totaal nieuwe game. We dachten allemaal dat een Arcade racer zou worden, maar een paar filmpjes zagen er nog redelijk sim uit. Dus we kunnen nog niet echt oordelen waar die precies hoort en of die hetzelfde is als Forza. Dus het is even wachten op een Demo van Shift. :)

4. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, GCshop is weer vaag bezig:

Forza 3 LE is nu in de Xboxworld preordershop te preorderen en de verzendkosten zijn maar 2 euro.
    Op de site van GCshop staat er bij de LE van Forza 3 dat deze niet meer besteld kan worden omdat de limiet berijkt is. (Daar koste het verzenden 6/7 euro omdat het een pakketzending word.)

Maar als ik de LE nu in de XBW Pre-orderShop bestel, Krijg ik hem dan wel?
    En komt er dan niet nog een mailtje achteraan vanwege de te lage verzendkosten die er gerekend worden?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Waarom vraag je het hier?

mail GC SHop

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Bedankt. Ik was de demo's helemaal vergeten ;) Nog een paar weekjes voordat we met de echte games verder kunnen :)

7. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk dat Shift heel erg die kant op gaat (En misschien al is) van GRID. Van die filmpjes af zie je dat het niet al te realistisch is, dit keer wel remmen etc. maar toch denk niet zo realistisch als Race Pro of FM 2/3.

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    ^Eensch

Die zeggen dus allebei ongeveer hetzelfde toch?

9. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je vragen kan je het beste hier deponeren.:): [XBW Preorder Shop] vragen en problemen thread

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dreams trailer:

Demo part 1:

Demo part 2:

Demo part 3:

11. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  12. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    oud...

Die Koenigsegg screen ziet er bijna foto-realistisch uit!!

13. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat rewinden is toch vreselijk?

14. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja, eigenlijk wel. Gelukkig tellen je lap times niet als je de rewind functie gebruikt

15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
  16. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Hetvolgende werd gezegd door de makers van Shift. Het spel zou 2 kanten hebben: wanneer je alle hulpmiddelen aanzet, dan is het een arcade achtige game.
    Zet je echter alle hulpmiddelen uit dan wordt het een sim.

Natuurlijk weten we pas of dit echt zo is als de game uit is. De vorige Need for Speed had trouwens ook geen demo, dus het is niet zeker of die komt toch?

Ik koop ze sowieso beide! De shots en beelden van Shift zagen er ook geweldig uit.

17. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht van Shift wel een demo. EA had met NFS Undercover waarschijnlijk al negatieve reacties verwacht, dat zal ook wel de reden geweest zijn om geen demo uit te brengen.
    Nu ziet Shift er uit als een goede race game, ik denk dan ook dat ze hier wel een demo voor gaan uitbrengen. Ik zou zelf wel graag eerst een demo van Shift willen spelen. Dit mede doordat de game anders zal zijn dan zijn voorgangers.

Forza 3 heb ik inmiddels al besteld. Maar NFS laat ik nog even liggen. :)

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DIRT2 heeft inmiddels een demo uit, forza 3 komt eraan.. ze zouden erg dom zijn bij EA als zij dan passief blijven en geen demo van shift uploaden op de marketplace... al was het alleen al om mensen die tussen DIRT2 en Shift twijfelen.

Ik hoop het in ieder geval... volgende week zou haast wel moeten.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Heb Dirt2 toch maar besteld, al weet ik van vorige delen dat ik er toch weer mee stop.
    Dat in je eentje rijden is gewoon minder leuk, maar deze zag er toch ook grafisch weer indrukwekkend uit. Ach, voor 33 euro vind ik dit geen probleem.

Nu nog een scherpe prijs voor Shift en Forza.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Een plaatje van het Storefront:
    Met een verdeling in vinyl groups, replays, 'most recent', foto's (waarschijnlijk), etc.
    Als ik het goed begrijp kun je voortaan dus ook replays van anderen terugkijken.

Ik hoop vooral m'n foto-deel goed te vullen :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina