Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Zou er nu een mogelijkheid komen om in een politie helecoptor te komen?
    Want dat misten in wel in IV.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Jij weet ook nog precies hoe iedereen heet :+
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Dat kon toch al? Er zn er pak weg 2 die spawnen ergens in Liberty City, heb alleen nooit moeite genomen zelf te checken want ze dat schieten werkt voor geen meter. :')

    En over metro heen lopen is me ook weleens gelukt als ik te cheap ben om metro kaartje te kopen. :+

    Maar ik hoop dus wel dat er nu een heli is met rockets en een silenced pistol om die duiven nog mee te doen in niko's campaign.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je bedoelt de Annihilator zeker? Denk dat Disto gewoon een standaard heli van de politie bedoelt die je op de eerste screen ziet. Die zit er niet in.

    En op de metro lopen is moeilijk, is me nooit gelukt. Val er altijd van af, en dan ben ik dood. :+
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je moet ook de motor gebruiken fii;)
    Ik heb het ook een keer geprobeert met een race auto, maar dat lukte niet zo goed.

    Misschien weer een keertje free mode doen?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar er echt op staan werkt niet en lopen ook niet. Was echt geniaal in San Andreas, altijd die treinen ontsporen, heerlijk. _O_
     
  7. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Basejumpen in Liberty City? Gaaf, ik weet nog wel dat ik in San Andreas gewoon de codes van de parachute en jetpack uit mijn hoofd wist. 8) Beetje teveel ge-base-jumped. Hehe, zie toevallig dat ik nog 2 filmpjes op youtube heb staan van mijn ge-base-stuntel, filmpje 1 (Los Santos) en filmpje 2 (San Fierro). 't Zijn geen filmpjes van 8 à 9 minuten, maar je krijgt wel een beetje de indruk wat ik deed in San Andreas. Vraag me ook niet waarom ik gestopt ben bij San Fierro terwijl Las Venturas ook wel het een en ander aan spots heeft. Maar goed, cool om te zien dat je nu ook kan basejumpen/skydiven in de verse add-on van GTA IV.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het is wel nog niet zeker of het alleen voor een missie is of dat je het ook kan gebruiken wanneer jij het wilt. Niet te veel hopen dus!
     
  9. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Euw, dat is even een tegenvaller. Maar ja, ik zie wel wat het brengt.
     
  10. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    GTA IV kennende word het een domper en alleen voor die missie, of misschien wel alleen een cutscene waar je zelf niet eens iets doet. :cool:
     
  11. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nou, daar ging mijn hoop op wrede base-jump-actie. |:- Ik bedoel zo moeilijk kan het toch niet zijn? Gewoon hetzelfde concept als bij GTA SA. Als je met parachute springt, gewoon parachute springen. Zonder parachute, als een kwal naar beneden zoals je nu ook uit een heli valt. :+
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik zou het echt niet begrijpen als ze dat puur voor één missie doen. Ze zeiden in het begin wel dat ze nu de realistischere kant op willen gaan. En dat Niko of wie dan ook dus niet zal basejumpen of of BMX'en zal fietsen, of vliegtuigen ingaan en kunnen gebruiken....nee...maar een Heli instappen is dan wel iets wat Niko zou doen?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je bestuurt jezelf wel als je de parachute gebruikt. Dus dat is in ieder geval zeker. :cool:

    Hoop dat je het daarna nog wel kan gebruiken, lijkt me echt geniaal met de physics van GTA IV. _O_

    En geruchten van GTANext.de

    Vertaald van Duits, dus beetje raar. :+
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Looks like vice city? vondt die pics al erg op de jaren 80 stijl lijken.. maar zul je dan terug gaan naar de jaren 80 in dezelfde stad?

    hmmm.. rare feitjes, behalve degene die we al wisten.

    Maar laat maar komen.. rockstar zit niet stil en heeft er echt wel werk van gemaakt om weer een nieuwe ervaring op te doen in die prachtige, grote en levendige stad.
    TLATD vondt ikzelf 10 keer beter dan de game zelf.. zag er beter uit, mooi sfeertje met geweldige muziek erbij, en een redelijk leuk verhaal (vergeleken met).
     
  15. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Nou, wachten maar op de duo-disc van TLaTD en TBoGT. Dan zien we 't vanzelf wel.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Mooie boxart! Luis met een netpak en een blingbling horloge rechts en links boven zie je z'n parachute. Denk echt dat TBoGT tof gaat worden, vooral als er een Fight Club inzit. _O_
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh heb ik wat gemist ?

    Ik dacht dat dit weer in dezelfde stad was en dezelfde setting , allleen dan met andere guys en weer andere missies ?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Is het ook gewoon. Nieuw verhaal, andere missies, nieuwe voertuigen, wat nieuwe opties, nieuwe wapens en dat is het. En dit is dan beide DLC op een disk.

    Auto links beneden op de boxart is trouwens een Bullet.Tof! :+
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nice box, alleen ik koop hem toch als dlc dus wat schiet ik er eigenlijk me op:+
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Wordt de disc versie eigenlijk appart speelbaar, of is het meer instalatie dvd net zoals bij Oblivion de expansie was?

    Hoop iig wel dat de achievements stacken met die van de orginele GTA en niet appart.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina