[Algemeen] Fable 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pegas, 17 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als je dat nou niet had gezegd had ik direct punten gekocht. :+
    Hoezo is dat? Glitchy? Uitdagend? omgwtfbbq moeilijk? Tijdrovend?
    (eigenlijk té erg dat ik dat vraag, maar ja... Als ik de DLC koop wil ik natuurlijk ook verder voor alle achievements 8))

Makkelijk vind ik niet zo erg. Het heeft wel zo zijn charmes als een game simpel is.

Hoeveel uur denk je dat ik uit beide DLC samen kan halen?

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Er is er eentje waarvoor je dyes moet verzamelen. Maar voor 1 van die dyes moet je in het colosseum, een soort Crucible, halen door een exact aantal punten te halen, wat frustrerend kan zijn.

Ik denk 8 uurtjes max. als je een beetje goed bent (incl alle achievements).

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, 8 uur... :eek:
    €16 voor de 2 uitbreidingen, dus dan betaal ik €2 per uur.

Aan de andere kant... Ik heb ook €10 voor PoP DLC betaald wat je binnen 2 uur kan uitspelen (4 incl alle achievements)

Nog even nadenken dus. :+ Ik wil het wel graag, maar ja... Op de centjes letten he.O-)

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    En 8 uur is nog aardig ruim genomen. Ik denk dat ik het nu binnen 4 uurtjes zou redden. :+

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kun je na gaan dat er games op de markt zijn die voor meer geld in minder tijd zijn uitgespeelt. :+

Ik vind wel dat het waard is om de dlc's te downloaden.

6. xbwdx

xbwdx FeanFan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen dagen weer een aantal achievement gehaald. Ik moet er nu nog 2:
    - The Dollcatcher, als iemand mij hiermee wil helpen, graag!
    - The Fowl Player

De laatste baal ik van. Hij is erg simpel, maar ik krijg maar geen Chicken Suit. Ik heb via fable2.com meerdere keren op verschillende dagen de Chicken Suit vrij gespeeld, maar ik krijg steeds de melding:

Ik heb hem echter nog nooit gekregen. Heeft iemand dit ook gehad en opgelost?

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik krijg netjes de 'succes' melding, maar ik heb nog nooit wat in mijn kist gevonden. -_-
    Net maar weer eens geprobeerd, hopelijk doet ie het deze keer wel.

8. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Bij mij werkte die een week geleden nog met mn nieuwste char waar daarvoor ik ook een melding kreeg met de kist dat ik fable2.com moest bezoeken. (Ik was dan al wel halverwege de game op dat moment maar mn oude chars werkte die op het begin al.) Ik had het probleem gemeld bij iemand van Lionhead, wie het had doorgemailed naar iemand van Microsoft die over de site gaat.

En een dag later zat die floeps weer in de kist.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En waar moet je zijn om dat te melden?

Iets wat je via de site wint...krijg je dat dus voor alle saves/heroes? Ik hoef dus niet de keuze te maken met welke hero ik het ga oppikken?

10. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik had het hem dus direct vertelt niet via mail ofzo. :+

Ik kan het hem eind van de middag nog eens vragen als je wilt, als hij online is en ik terug thuis ben.

Of je moet een een active dev op het Officiele Lionhead forum een mail sturen, als die actief is krijg je meestal wel een reply dat ze het doo zullen geven aan het desbetreffende team. :)

Maar ik zie dat Fable2.com het verhaal spelletje ook weer doet want die deed het eerst ook niet meer als je er op klikte, tenzij je de directe link er naar toe wist en dat intypde in je adres balk.

Maar je bent iig wel ingelogt met je xbox live account? En hebt de prijzen gewonnen? En de kist in de Hero's guild cave geprobeert te openen?

En die zegt dan iets van 'check fable2.com for more information about items from your ancestors'?

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zou mooi zijn. :9

Yup, altijd.

:)

Uiteraard.

Ik krijg dan inderdaad een melding waarin ie me naar fable2.com verwijst.

Hier kwam ik trouwens net pas achter: (spoiler)

:'-(

edit: Ah, wat blijft ie toch sssssexy

Sorry. :+ Als ik eenmaal die Capture Card aan heb staan...

12. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Draag je nou hotpants? :cool:

Ik zal ook nog weleens een keer een foto van mijn char maken. Heb ik nog steeds niet gedaan volgens mij.

Ohw en ik weet niet zeker of ik die dev vandaag nog wel spreek, heb em nog niet gezien vandaag, maar als ik em zie zal ik zo spoedig mogelijk melden als hij online is. ;)

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Haha, ik draag helemaal geen broek. :+

Ik merk het dan wel als je hem hebt gesproken. :thumbs: (ik neem aan dat je me iets laat weten, of moet ik gewoon 3x per dag mijn kist checken? :p)

Die gezichtsuitdrukkingen tijdens de expression vind ik toch echt priceless. 8) Was me nooit eerder opgevallen, maar toch leuk dat er ook aan zo een details aandacht is geschonken.

14. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ok, ik hebt het gemeld en kreeg als reply dat er het bij de webteam ligt van microsoft en dat ze er nog bezig mee zouden zijn. Maar frankly denk ik dat die webteam niet zo'n haast heeft met problemen oplossen. :cool:

Ik moet wel zeggen de kist bij mij werkte nadat ik het gemeld had. Of het moet gewoon random geluk zijn. :+

Ik kreeg iig ook comment mee dat het ook kan dat het waarschijnlijk gewoon heel traag werkt sinds de live veranderingen van de laatste keer.

Wat maybe kan werken: Saven naast de kist ff uitloggen, game weer opstarten en direct checken, en als dat niet werkt gewoon een tijdje spelen en na een uur ff checken of die weer werkt.

Volgens mij deed ik het laatste de laatste keer dat ik em openende want ik kwam net van de spire af toen.

Laatst bewerkt: 1 sep 2009
  15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal het eens proberen. :)

Dit kan het iig niet zijn. :p Het heeft nooit bij mij gewerkt, ook niet toen ie pas uit was.
    Toen heb ik er gewoon verder geen aandacht aan geschonken.

Oh, en natuurlijk bedankt voor het vragen! :thumbs:

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Help! :eek:

Ik heb Fable 2 Main Quest nu voor de tweede keer uitgespeeld, en dit keer
    gekozen om de slachtoffers tot leven te wekken, en niet mijn familie.

Zojuist Knothole Island gedownload en de eerste Quest daarvan uitgespeeld, waardoor de sneeuw verdwenen is.
    Maar hoe en waar kan ik nu mijn hond tot leven wekken?! Ben één keer iets tegenkomen in de trend van 'hij is wel dood, maar je kan hem gewoon opgraven'. Maar dat was waar
    de Ice Key lag, en nadat alles gesmolten is kan ik daar niet meer komen.

Wat nu?

17. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Dit is mij vertelt waar je het kan vinden:

Hope it helps. ;)

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Blijft geinig af en toe op te pakken, die humor blijft leuk en een leuke wereld om in te zijn eigenlijk wel.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, klopt. Stond een of andere bord naast die crypte, vandaar dat ik er voorbij gelopen was.

20. spybunny

spybunny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey !

Ik zit met een probleem in Fable 2,

ik heb dit spel sinds een paar dagen, en bevalt me prima, al aantal achievements gehaald enzo, maar ik ben er ook getrouwd, en ik heb met zon vrouw in fable een huis in Oakfield, met wat meubels, en nog Geen kinderen, maar het vage nu is,

elke keer als ik slaap, of naar een andere stad toe reis, of fast travel, gaat steeds het volledige bedrag wat ik gespaard heb met jobs enzo, naar mijn vrouw toe, als ik bijvoorbeeld 6430 heb, gaat dat eraf, en als ik 8632 gold heb, gaat dat hele bedrag weg, ik vind dit best vervelend, want bn dus elke x mn geld kwijt, wat kun je er tege doen? zodat ik niet steeds zonder geld zit? want lijkt me raar als steeds je volledige bedrag eraf gaat

thanks !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina