Forza Motorsport 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 16 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er wreed uit ! had je in FM2 eigenlijk al op deze manier de optie om zo je foto's te bekijken ?

Want als ik dit zo zie ga ik zeker wel proberen vette foto's te schieten met vette bakkies die ik creeer !

edit : oja , ik las dat je nu bij FM3 ook hele layouts kon kopen wat andere gemaakt qua painting zeg maar, maar als je zoiets overneemt kan je dat dan toepassen op elke auto die je zelf heb en valt daar dan nog in te editten of niet ?

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wel je eigen foto's, paints, replays, maar niet die van anderen.
    Deze keer kun je andere FM3 spelers selecteren als 'favorieten' ofzo, en dan krijg je gelijk te zien wanneer een van hen iets nieuws (foto, filmpje, livery) gemaakt heeft.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ik weiger het om Shift te kopen zonder demo. De Dirt2 demo vond ik niet bijzonder en ik heb het gevoel dat het spel binnen een week stof ligt te happen, mocht ik hem kopen...
    Forza is het spel waarvoor ik mijn xbox vooral heb gekocht, dus al had de LE €150 gekost, dan had ik hem nog gepreordered.

*Valt er niks meer over Forza 3 te zeggen eigenlijk? :9*

Edit:

Ah toch wel, eindelijk een goede manier om je foto's te bekijken dus :) ziet er goed uit!

Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  4. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar haal jij die game voor 33 euro??

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gamehubs.

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dit ?

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Erg leuk dat Storefront, om zo dus foto's/liveries te raten en heb je dus ook een soort van leaderboard qua foto's en liveries. Wie heeft nu de mooiste/gekste/origineelste. :thumbs:

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee idd , alleen wel jammer dat ik er dan altijd achterkom dat ik totaal geen mooie foto's kan maken:{

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Yes, hopelijk maken ze het maken hiervan ook wat simpeler. Ik kon er in Forza 2 totaal niet mee overweg. Echt, heb geen zin om 8 uur te spenderen aan een auto. Vond het verhandelen ervan in deel 2 veel leuker. Als je het goed deed zoals ik had je zo 10 miljoen credits. Vervolgens kon ik aan het einde van de rit 23 miljoen credits op mijn naam zetten. Alle auto's in het spel kosten bij elkaar 13 miljoen. Ben benieuwd hoe ze dit met painted en niet painted cars doen in Forza 3. ;):9

11. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad gamehubs.com waar ik bijna al mn games vandaan haal. Ook xbox live kost ongeveer €34 voor een heel jaar!

Wat dacht je van Fuel voor €29,99, GTA4 voor €25,99 of Tom Clancy's End War voor €11,99, gewoon nieuw gesealed en 100% legaal.

http://www.gamehubs.com/

Let er bij het bestellen van games voor de xbox op dat de game PAL ondersteund. Hier zie je de game Dirt2 dus voor €33,99 en dat is inclusief verzending naar Nederland.
    Wanneer je op de game klikt, zie je ook bij Pal een groen vinkje staan en kan die op Hollandse consoles worden afgespeeld.
    http://www.gamehubs.com/XBOX360/dirt-2.html

Bestel max 2 games per keer, omdat anders de douane misschien je pakketje onderschept en je btw moet betalen. Dit hoeft niet tot een bedrag van 22 euro, dus een bestelling van bijv 10 stuks vallen op.
    Bij mij is het nog nooit gebeurd.

Bij het bestellen van xbox live abbo wordt de code per email (geen hotmail) naar je toe gestuurd wanneer ze de betaling binnen hebben. Dit duurt 2 werkdagen en hier zie je de aanbieding.

http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360

Betalen gaat via Paypal of creditcard.

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Hoe zijn de ervarinen met levertijden op gamehubs. Heb dirt 2 ook in de preorder staan en op de site zelf staat een releasedate van 9 september. Wanneer kan ik hem dan verwachten?

13. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe je hem hebt laten verzenden man , via UPS of normaal , maar reken maar op zeker 2 weken na de release

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Honda Civic van Che met een zelfgemaakte paint, op Tsukuba, zo te zien.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Blijft er allemaal goed uitzien, en zoals deze game nu word zo had ik eigenlijk al deel 2 voorgesteld. Deel 2 heb ik ook niet zoveel gespeeld, langdradige career mode en te weinig afwisseling maar dat zal in deze echt even anders zijn.

16. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    De basis zal hetzelfde blijven, en bij Forza 3 zijn de details beter getweakt.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hoe kun je daar betalen en heb je daar ook Nederlandse retail versies? Hoor veel over die site, maar ken hem zelf niet. ;):'-(

18. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat snap ik, maar deel 1 vond ik dan wel weer veel leuker in de career mode hoe stom het ook klinkt. Maar de parcouren vond ik daar veel leuker, daarom ben ik blij dat sommige oude terug zijn.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Gamehubs gaat Forza 3 NIET verkopen hoor.

20. double u 2

double u 2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man! Ik ga Dirt direct pre-orderen!:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina