Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand, of er weer een soort nazi zombies in cod6 komt? Ik denk van niet maar toch hoop ik het eigenlijk wel:9.

    Ik kan niet wachten op deze game. Ik ga hem niet preorderen. Ik koop hem wel als hij in music store ligt.

    Edit: er komt wel een zombie modus lees ik net.
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    ik hoop van niet in iedergeval past niet bij de setting vond het in cod 5 al achterlijk maargoed dat is mij mening :)

    edit: in wolfenstein had het beter gepast

    wat is je bron dan? van die zombie mode
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  3. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook een beetje raar van die zombie mode. Tijdje terug nog een blog van een (hoofd) ontwikkelaar van Infinity Ward gelezen, waar hij zich nogal negatief uitliet over Treyarch en deeltje 5 en waar hij melde dat hij die zombie mode maar een domme toevoeging vond...

    Edit, ff bewuste stukkie opgezocht http://www.fourzerotwo.com/2008/11/07/noah-heller-stop-doing-interviews/
    Nou 1var, waar is jouw bron/link?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt een Spec-ops mode en naar mijn weten geen nazi-zombie achtige mode
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    dat had ik dus ook al meegekregen daarom was ik benieuwd na de bron van die 1var
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heeft hij een artikel gelezen wat in maart is uitgebracht ofzo, zoals dit
     
  7. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het hele topic doorgelezen, en een paar mensen zeiden dat het kwam? maja . Ik heb er geen problemen als het komt. Het hoort niet bij het normale verhaallijn. Het is een soort bonus. Dus ik vind het niet erg.
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nazi Zombies in World at War was ook een bonus en, in mijn ogen, een erg leuke. Lekker doelloos knallen en gek doen met een stel vrienden. Hetzelfde kun je zeggen over de HORDE Mode in Gears of War, paste d'r ook totaal niet bij. Maargoed, was wel een leuke toevoeging.

    Dat Special OPS in Modern Warfare 2 word een "soort" Zombie's ja. Alleen dit is met z'n 2en te doen.

    Oh, a.s dinsdag komt er een Multiplayer video online met wat perks schijnbaar. Staat op de Twitter van FourZeroTwo
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    NAZI ZOMBIES vs. Horde? welke valt er meer buiten de boot?? :+
     
  10. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop mensen, stop de haat. Nazi Zombies is VET
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderbouw dat eens.

    Ik vind het niet vet, omdat ik het niet in de COD sfeer vindt passen. Ik associeer COD meestal met de intensiteit van het spel, niet met zombies.

    Ook is het zeer gelimiteerd (je kan elkaar geen items geven e.d.) qua mogelijkheden, en is het in mijn ogen een goedkope toevoeging. Zoiets van:

    (op treyarch kantoor)

    Gamedesigner 1: En? Voegen we eigenlijk nog wat nieuws toe behalve dat we ongeveer het wapenarsenaal van COD4 hebben gekopieerd?

    Gamedesigner 2: Hmm, ik weet het niet. Alhoewel, misschien dat we er tog iets nieuws aan moeten toevoegen. Anders beginnen al die IW fanboys te zeiken dat we COD4 hebben gekopieerd.

    Gamedesigner 1: Juist. Ik zat te denken aan een eventuele gamemode, los van de campaign en multiplayer...

    Gamedesigner 2: Iets met co-op. Dat is helemaal in. Mensen diggen dat. Left for Dead, die nieuwe zombie gam-(wordt onderbroken)

    Gamedesigner 1: Dat is het! Flikker er gewoon een paar zombies in! Dat is nog nooit eerder gedaan in een COD game. Kunnen wij zeggen dat we de primeur hebben!

    Gamedesigner 2: Oeh! En dan iets met dat ze zichzelf moeten verdedigen. En dat ze wapens kunnen kopen en en en (wordt weer onderbroken)

    Gamedesigner 1: Maare, doe er maar geen bosses in. Dat wordt te ingewikkeld voor onze spelers. Die zijn toch on-rails actie gewend (Oke ik weet het GENERALISATIE ALARM ALARM maar ik kon het niet laten :9).

    Gamedesigner 2: Sure. Hé, als we nou een kist doen waar je random een wapen krijgt...

    Etc.

    Een beetje inspiratieloos als je het mij vraagt. En om er dan een Ray-gun in te gooien...

    Tsja...
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is tenminste iets origineels en ook iets wat vele mensen leuk vinden, wat heb je bij COD4? Mile High club, jeeh \o/
    Oftewel: Een beetje inspiratieloos als je het mij vraagt. Om er dan nog een klein kort leveltje in te gooien...

    COD4 gekopieerd, ja misschien de engine. Als Treyarch eerst een 2e wereld oorlog spel had gemaakt die zo goed en populair als COD4 zou zijn dan zou COD4 meest logisch hun engine hebben overgenomen.
     
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Mile is wel echt moeilijk en de achievement is voor echte Call Of Duty Die-hards IMO. Ik zie de meerwaarde van Zombies daarintegen niet in.

    Edit: Ik begin misschien voor buitenstaanders wel een beetje op een fanboy te lijken :p
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Er komen toch ook veel meer zombies des te hoger je komt (des te moeilijker het word), Mile High Club is eenmalig, bij zombies is het oneindig. :)
    Laten we maar stoppen met deze discussie :p
    Een zombie modus wil ik niet zien in COD4 om één of andere reden. :)
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar mile kan je niet glitchen en en en

    (Houdt op met COD4 verdedigen).

    Juist. Nouja, OT dan maar,

    MW2 wordt gewoon gruwelijk. Ik hoop dat ze een paar dingen oplossen:

    Teamkillers in HC SD

    Het langs claymores rennen en dan toch nog steeds doodgaan (dat kan ook liggen aan lag maar het gebuert echt TE vaak ook bij 4 streepjes connectie)

    Hosts die games quitten

    Slechte hosts

    Een functie om in lobbys te komen zonder amerikaanse/britse $%^& kinderen. Wat wordt ik daar soms pissig van... Grow some balls, kids!
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Bedankt voor de scans.

    Wat dingen die mij opvielen :

    - Meer wapens
    - Meer killstreaks ( alleen dat 3 OF 15 kill gezeur snap ik niet )
    - Granaten met physics :+
    - Special OPS voor 2 spelers. Via Live of lokaal
    - Meer levels
    - Meer effecten
    - Deels vernietigbare omgevingen
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat bedoelen ze hiermee dan?
     
  19. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Granaten worden wat realistischer gemaakt, dus je kan ze niet meer naar de andere kant van de map gooien.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hopelijk zal dat ook betekenen dat Veteran niet een grote granaat party meer zal worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina