Onderbouw dat eens.
Ik vind het
niet vet, omdat ik het niet in de COD sfeer vindt passen. Ik associeer COD meestal met de intensiteit van het spel, niet met zombies.
Ook is het zeer gelimiteerd (je kan elkaar geen items geven e.d.) qua mogelijkheden, en is het in mijn ogen een goedkope toevoeging. Zoiets van:
(op treyarch kantoor)
Gamedesigner 1: En? Voegen we eigenlijk nog wat nieuws toe behalve dat we ongeveer het wapenarsenaal van COD4 hebben gekopieerd?
Gamedesigner 2: Hmm, ik weet het niet. Alhoewel, misschien dat we er tog iets nieuws aan moeten toevoegen. Anders beginnen al die IW fanboys te zeiken dat we COD4 hebben gekopieerd.
Gamedesigner 1: Juist. Ik zat te denken aan een eventuele gamemode, los van de campaign en multiplayer...
Gamedesigner 2: Iets met co-op. Dat is helemaal in. Mensen diggen dat. Left for Dead, die nieuwe zombie gam-(wordt onderbroken)
Gamedesigner 1: Dat is het! Flikker er gewoon een paar zombies in! Dat is nog nooit eerder gedaan in een COD game. Kunnen wij zeggen dat we de primeur hebben!
Gamedesigner 2: Oeh! En dan iets met dat ze zichzelf moeten verdedigen. En dat ze wapens kunnen kopen en en en (wordt weer onderbroken)
Gamedesigner 1: Maare, doe er maar geen bosses in. Dat wordt te ingewikkeld voor onze spelers. Die zijn toch on-rails actie gewend (Oke ik weet het GENERALISATIE ALARM ALARM maar ik kon het niet laten
).
Gamedesigner 2: Sure. Hé, als we nou een kist doen waar je random een wapen krijgt...
Etc.
Een beetje inspiratieloos als je het mij vraagt. En om er dan een Ray-gun in te gooien...
Tsja...
Klik om te vergroten...