ik vond het verhaal van Planescape geweldig maar de parties en combat van BGII maken toch dat ik dat dat mn absolute favoriet is
Nu we het toch over Planescape hebben, Eurogamer heeft er dit weekend een uitgebreid retrospective artikel over geschreven.
Leuk artikel! On Topic: OP GOT heeft iemand zijn hands-on ervaringen met DA op GamesCon gegeven Oh oh oh, wat gaan we een geweldig rpg najaar tegemoet !
Natuurlijk krijgt een flut star wars spelletje gemiddeld een 9.3. S.V.P geen rare dingen gaan roepen.
De eerste KOTOR was echt geniaal, maar die 2de weer minder. Oke hij was uitgebreider, maar de game kende wat saaie levels en het einde viel wat tegen. Aan de andere kant heb ik de Baldur's gate spellen voor de PC nog niet gespeeld, maar als ik Dragon age en de preview nu al zo lees hierboven dan raak ik Mass effect niet meer aan.
Fuck, waarom moest ik deze titel nou negeren op GamesCom? Ik was notabene IN de EA stand en ik keek er even naar en ging weer weg. Omdat broer zei 'Dit vind ik nou echt helemaal niks' maar ik ben absoluut een RPG fanaat. Al zal het afwachten zijn of ik deze combat-style wel zie zitten. Beter had ik de game gewoon even zelf uitgeprobeerd, ah well.
Al vind ik het minder om met pauzes te spelen in een rpg. Zoals in Neverwinter nights het geval was. Geef mij maar divinity.
je mag me slaan hoor maar ik heb me zoveel meer vermaakt met de balder gate games op de xbox dan op de pc
je snapt toch hopelijk wel dat die opmerking met een knipoog bedoelt was. Ik probeerde duidelijk te maken dat KOTOR niet de serie is waar Bioware beroemd door is geworden omdat ik denk dat veel xbox gamers ze toch voormnamelijk daarvan kennen. (al vind ik stiekem zelf wel dat vergeleken met de BG serie de kotor serie maar een RPG - lite is)
Alleen deeltje 2, deel 1 is van Shiny Entertainment (Dave Perry) Heb je deeltje 2 op je nieuwe Dreamcast?
Die moet zeker wel in mijn collectie komen! Heb hem geloof ik al bestelt ergens. Samen met Quake3 En ohja klopt!! deel 1 was daarvan! Vond de humor in die games ook altijd wel erg komisch. Maargoed Dragon age! Ik hoop dat ze ergens toch nog enigszins hebben geluisterd naar de fans.
Het gaat mij eigenlijk meer om het exploratie gedeelte van het spel.. is dat wel zoals oblivion? een grote wereld vol met grotten en stadjes om te ontdekken, met allerlei soorten loot?