Ik heb wel 3 uur er over gedaan om een goede tijd te behalen. Met beginnen sta ik qua tijd bij allemaal top 2000 maar de meeste onder de 1000 of net in de 1000.
Heb hem sinds mei 2006. Iets langer als 3 jaar dus. Bon is met de verhuizing ook kwijtgeraakt. Jaa is ook wel slim, maar de elite wilde ik al eerder hebben. Arcade is wel lekker goedkoop!
OMG Inferno 2!! Ik was bij het einde en het had nog 3 minuten over. Ik faal natuurlijk....bij de laatste minuut is het me gelukt om er over heen te komen, wordt ik gesmasht bij het laatste zwaaiende blok. Mij lukt het nog in de laatste 10 seconden over die plankjes heen te komen, wordt ik weer geramd door dat laatste ding!! NOOOWWWZZZ HAAAT aan deze game!!!
Nice mark Ga 'm vanavond ff bij een maat spelen, die heeft de full game ook. Dan zie ik wel of ik op mijn eerdere uitspraken terugkom
Ik denk het wel Ik kom dat stukje niet voor bij - bij Inferno II - dat je van plaat naar plaat moet springen
Wheelie over de eerste horizontale plaat, zodat je goed uitkomt bij de 2de, rustig met je gas, en dan vol gas naar de volgende plaat springen en wel zorgen dat je goed neerkomt, en dan nog een keer vol gas en je springt op dat stuk hout dat daar beneden hangt. Best simpel, je moet alleen voorzichtig met je gas doen.
Dat is het probleem, dat stuk hout haal ik dus nooit. Edit@ Ok ik ben hem voorbij (lukt me trouwens geen 2e x) Heb nog 10 minuten over en nog 200 fouten over.... Hoe kom je voorbij dat laatste stukje van die paal
Ik denk dat ik zo weer helemaal overnieuw moet beginnen omdat de tijd op is Ik moet hem gewoon halen Edit@ NEEEHEEEE, ik was er overheen en ik ben nog niet bij het volgende onderdeel of de tijd is op Edit2@ GEHAAALD!!@! JOEPIEEE Spoiler wel met 457 fouten en 29 minuten maar ok
Heb nu alle beginner, easy, medium en hard tracks goud gehaald. Nu gaat het echt beginnen, Expert. Ik ben bang
Weet niet of dit al bekend was? http://www.redlynxgame.com/forum/vi...sid=12cf325dff16263d1dab20942535a5d3&start=25 Interessant! De developers (posten in het groen) denken erover om de "Marathon" achievement wat meer te tunen, omdat ze zelf ook denken dat hij te moeilijk is om te behalen! Vooral met arcade games vinden de devs dat het leuk moet zijn achievements te behalen. Persoonlijk vind ik deze achievement ook van de zotte. Laat maar komen!
HELL YEAH!!! Ik was al binnen 15 minuten bij het laatste onderdeel. Maak ik daar nog echt 300 fouten . Uiteindelijk gehaald in 27 minuten, 425 fouten Klote Inferno2 Eindelijk alles gehaald! 30 gamerscore erbij FTW
Die platinum medailles zijn wel strak Net op een beginner circuit een uur bezig geweest om er 1 te halen. Zijn er hier mensen die veel platinum medailles hebben?
zeer verslavende game maar damn wat word het moeilijk bij hard. vooral die steile hoge klim dingen gaat bij mij fout. of kom erop en wheelie zo door achterover en crash. of haal het net niet en rijd ik zo weer achteruit naar beneden zeer lastig nog om goede balans te vinden voor mij dan.
Heheh heb dr eentje ofzo. Vind die Extreme tracks echt kk lastig, duurd echt lang voordat ik ze allemaal gedaan heb.