[XOne] Batman: Arkham Asylum [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Terminator.T2, 28 aug 2009.

1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet in de Arkham mansion ( waar die raadsel komt ), op een ventilatie...ding? gaan staan en dan naar beneden kijken. Als het goed is zie je een vraagteken met een missende punt. Die punt is op die ventilatieschacht? en je moet zorgen dat de vraagteken met punt een geheel word.

2. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zocht al een goed woord voor dat ding, uiteindelijk maar voor luchtkoker gegaan maar het is natuurlijk een ventilatieschacht. :lol: Maar met 4 reacties moet het volgens mij wel lukken om de riddle op te lossen. :+

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ik sta op die ventilatie schacht en kijk naar benden meen je dta ik die punt vind?:confused:

4. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt detective mode aan staan?

5. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    jip

edit: maar is die kleur van die punt anders of zo want het teken is gewoon groen.

6. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Je hoort dan een punt en een vraagteken te zien en als je ze goed onder elkaar krijgt kan je ze met LB scannen. Als het goed is hebben de punt en het vraagteken allebei een groene kleur.

Laatst bewerkt: 31 aug 2009
  7. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    heb het al de laatste qlue van je met de zonder elkaar krijgen heb ik eens op die rand van die schacht gekeken stond hele tijd erop met me dikke bat-ass:lol:

8. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    AAAH!
    Die Invisible predator is echt moeilijk! Het lukt me nooit 3 mensen af te maken met één muur en een explosie.

9. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren weer even gespeeld wat een bruut spel! Voor mij een van de verrassingen van 2009..._O_

10. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zorgde gewoon dat er iemand bewusteloos raakte bij de onderste muur zodat ze allemaal op het lichaam afkwamen en dan opblazen als er genoeg mensen stonden. Ik had zelf niet zo'n problemen met de predator challenges. Ik vind zelf de combat challenges moeilijker maar die gaan ook wel lukken, moet er nog maar 3 op 3 medals halen.

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Die van predator extreme zijn best wel lastig, vind ik. Ze mislukken bij met juist nét. Telkens overleeft er één persoon.

12. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Als je tips nodig hebt moet je het maar zeggen. Heb net ook Shock and Awe (Extreme) op 3 medals gehaald. :D Ik denk dat ik morgen weer verder ga om de laatste 2 te doen.

13. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    heb al 162 riddles nu opgelost morgen weer verder e, hopelijk dan alles gehaald en dan voor de 100 % gaan:D en erna nog eens op hard uitspelen alleen, want heb hem nu op normaal gedaan.

14. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het voegt niet veel toe aan de thread, maar WAUW wat een game. Zat een tijdje te twijfelen of ik em nou zou kopen en nog geen seconde spijt. Heb echt het gevoel dat ik in een hollywood film zonder einde zit. Heletijd variatie, leuke gadgets, tof vechtsysteem en de joker is ook weer geweldig.

15. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Joker is inderdaad héél goed gedaan ja.
    Hij komt ook echt gestoord over.

16. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    fuck, ik had em zater dag in de xbox gedaan, en 's nachts (5 uur) was ik bezig met de finale. en had 75% van de riddler dingen :) Ik moest wel lachen om sommige comments die hij maakt als je er zoveel hebt gevonden :D vette shit. volgende dag de main story uit gespeeld, en je kan dan de riddler dingen nog af maken na dat je het hebt uitgespeelt.

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Hij word dan ook ingesproken door Mark Hamill die dat ook deed bij de animated series.

Even een update:
    Challenges 96%
    Riddles 240/240
    Upgrades 20/20
    Character Bios 42/42
    Completed 99%

Ik heb net Rumble in the Jungle op Extreme 3 medals gehaald en ik moet nu alleen nog Sewer Bat op Extreme voor de Freeflow Gold en de Perfect Knight achievement. Achteraf vallen de combat challenges best mee, de normale heb je zo gedaan en op Extreme haal je ze meestal wel na 1 uurtje spelen. Vooral als je het scoresysteem goed kent kan je heel snel de gevraagde score halen.

18. SammyR

SammyR Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga hem vanmiddag uitspelen, en dan lekker voor die riddles gaan..

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Maar zit er nou een verschil tussen het solven vd riddles,of alleen het vinden ervan?
    Want bij statistieken zie je alleen 98/240 riddles bijvoorbeeld.
    Maar zijn dat dan de riddles die je moet solven of de trophy,s?

20. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Allebei. Het zijn de riddles, de trophy's, de audio tapes, die dingen met een spin erop en de teeth.

Als je naar je kaartje gaat en en een keer naar rechts dan kan je zien wat je allemaal nog moet halen in dat gebied.

Deel Deze Pagina