Er is inmiddels 1 persoon die de marathon achievement heeft gehaald! ObscenePenguin 0 faults, time 18:07.164 Mijn score bij 1e run: 349 faults en time 45:29.232 Vooral king of the hill ging kut. btw deze tracks zitten in het ultimate endurance tournament: 1. Easy Wheeling (Easy) 2. The Big Ride (Easy) 3. Logsplosive (Easy) 4. Trippin' The Plywood (Medium) 5. Container Rush (Medium) 6. Mother Of All Jumps (Easy) 7. Rock n' Drop (Medium) 8. Technique (Hard) 9. Hello World (Easy) 10. The Breakdown (Easy) 11. Upwardly Mobile (Easy) 12. Basic Bumps (Easy) 13. Dreamscapes (Medium) 14. Stock Market (Medium) 15. Tired Hill (Medium) 16. Under Ground (Medium) 17. Concrete Dreams (Hard) 18. Classic (Hard) 19. The Rise And Fall (Hard) 20. Building Blocks (Easy) 21. Smooth Jumps (Easy) 22. Trials And Tribulations (Hard) 23. King Of The Hill (Hard) 24. Jolly Jumper (Medium)
Ik ben allang blij dat die zieke geesten geen Expert tracks in tournaments hebben gestopt. Btw, ObscenePenguin = instant legend. Hoeveel druk moet er op je schouders staan bij King of The Hill als je nog steeds foutloos bent
Dan moet je wel heel goed zijn ja , ik zit nu op extreme maar op die 2de baan zat ik aan de tijdlimiet van 30min grrr %@##@^# spel
Hehehe sta ik zomaar ineens in de top zoveel in hilclimb, pure mazzel hoor, ben nog niet zo goed, as we speak op nummer 575 ! grappig om je eigen replay te zien. En damn wat een frustrerend verslavend spel !
Wat een kutgame is het ook. Ik kan 'ver' voor staan op iedereen in mijn FL, totdat ik bij die $&%*$ balk kom. Langzaam zie ik dan alle namen me voorbij gaan, totdat ik het maar opgeef en gefrustreerd de game afsluit. Morgen beter. Hopelijk. Er had gewoon een practice mode moeten zijn waar je zelf een startpunt in de baan kon kiezen. Dan ging ik eens goed oefenen op die balk...
Vanmiddag ben ik ff met een maat naar de MacDrive geweest en waren we ff naar de trial baan in Schijndel geweest. Dat ziet er echt best vet uit. Ook om te paintballen Let niet op de slechte kwaliteit (mobieltje of course). [yt]X_2TpYMxAr0[/yt] En ik had nog een ander filmpje gevonden van een of andere gast op de trial baan hier: [yt]FigI8LtS6w8[/yt]
Ziet er uit als dikke fun Op eurosport vind ik die trials gasten ook altijd zo vet he. En die gast die dat gewoon urban doet, heerlijk om naar te kijken.. http://www.youtube.com/watch?v=KCy9nrchqFI
Zojuist alle extreme tracks behalve inferno II in een ruk gehaald. Ik kwam maar niet voor bij de middelste 2 extreme tracks en ik had de game maar even weggelegd. Begin ik vandaag fris en rij ik er min of meer zo doorheen.