DG Events verNederlandst! Ja, u hoort het goed, DG-events gaat zich volledig richten op de Nederlandse esport markt. Op dit moment zijn wij bezig met het vernieuwen van de website en het inrichten van het forum. Om dit alles tot een succes te maken hebben wij jouw nodig! Met ons vernieuwde concept gaan wij voortaan de Nederlandse eSport teams extra belichten. Dit betekent dus interviews, team changes, achtergrondverhalen en nog veel meer puur over Nederlandse teams. Dus is er iets gebeurd in jouw team? Heb je een opvallende prestatie geleverd? Of wil jij jouw team graag een keer in het zonnetje zetten? Twijfel dan niet en stuur een email naar ricardo@dg-events.eu of Joris@dg-events.eu . Wij zitten op jouw nieuws te wachten! Naast dit alles zijn we in de voorbereiding voor DG events 3. Wat plaatsvindt in Amstelveen. De spellen Gears of War en Fifa09 staan centraal. Denk jij de beste te zijn op een van deze spellen? En wil jij het graag opnemen tegen waardige tegenstanders? Dan begroet ik je graag 26 september in de sportzaal van de Zetterij 8, waar men het tegen elkaar kan opnemen voor prijzengeld! Voor meer informatie check www.dg-events.eu We zitten echter nog volop in de testfase, we proberen alles zo snel mogelijk gereed te hebben! Zoals het forum (Voor de mensen die zeggen, dit was al bekend. Klopt! Maar dit is alleen om duidelijk te maken dat we een nieuwe koers zijn ingeslagen).
DG Events zet hier een goede zet! De lans zijn goed geregeld en blijven komen, ondanks dat de communitie niet erg actief is. De site is trouwens ook mooi en overzichtelijk!' Ik kom zelf wel effe langs bij de lan in Amstelveen. Meedoen aan een toernooi is al een ervaring opzich, winnen is niet altijd belangrijk! Probeer het is, je zult zien dat het erg vet is om mee te doen. Enne denk eraan volgende keer beter! Ook is het erg grappig om mensen in het echt te ontmoeten of alleen te zien. Als je tegen iemand speeld dan krijg je toch wel een beeld van hoe hij eruit moet zien. * let op! dit kan heel erg anders zijn. Ik zal wel kijken op jullie forum, lijkt me wel leuk voor de verandering!
Goed initiatief! Zijn er wellicht plannen voor een 2v2 toernooi voor Gears of War (2), of is daar niet genoeg animo voor?
Ik verwacht van niet, maar kan eventueel worden gehouden na de 4vs4 op 26 september. Aangezien er later op de middag enkele tafels vrij zijn. Ik zal het even overleggen
Je kan voor de gezellig ook Fifa09 spelen. Moet je niet vergeten om je disk mee te nemen, natuurlijk ! Over het forum. Het spijt me zeer dat het (nog steeds) niet werkende is. Ricardo werkt er hard aan, het probleem is dat de sitedesigner even weg is voor enkele dagen. In de tussentijd kun je wat ordinair nieuws lezen over esport, aangezien ik hopelijk vanavond de functie krijg om nieuws te posten.
Ik vroeg me af waarom geen halo, had het ook al gevraagd op gamerstyle, maar die is weer offline. Just wondering.
Op dit moment is de keuze gemaakt voor Gears of War en Fifa09. Halo3 zal in de toekomst ook mogelijk zijn. We moeten alleen eerst wat meer contact krijgen met de community. Zoals je eventueel kunt zien probeer ik via www.halo3forum.nl wat contact te leggen !
Nog niet, we willen eerst DGE3 goed afhandelen. Mocht de hype van MW2 inderdaad terecht zijn, dan is DG meer dan bereid om erover na te denken.
dat zou leuk zijn een cod MW2 tournooi er is een nieuw mooi filmpje verschenen:http://archief.xboxworld.nl/news/12881/capture-the-flag-multiplayer-gameplay-van-modern-warfare-2/ over de multiplayer
toen ik gisteravond wilde xboxen toen bleek mijn xbox360 de RROD verschijnselen te vertonen (oh oh dacht ik) toen daarna nog 20x dus ik dacht daar gaat mijn tournooi maar nu heb ik (minder dan 24 later al weer een andere xbox 360 weten te lenen van een goede vriend YEEEEH mijn eigen xbox nog wel ff opsturen maar dat maakt nou niet meer zoveel uit